Sauen Shaun Skrevet 15. desember 2011 #421 Del Skrevet 15. desember 2011 Innom og hilser på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #422 Del Skrevet 16. desember 2011 Innom og hilser på. Hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 16. desember 2011 #423 Del Skrevet 16. desember 2011 Litt morgen- ? Ha en fin fridag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #424 Del Skrevet 16. desember 2011 Takk takk God morgen til deg også. Blir ikke helt fridag. Må en liten tur innom jobben senere i dag. Gjør ikke så mye. Jeg tar det når jeg skal til sentrum uansett. Har tre julegaver igjen å kjøpe inn. I dag må jeg få det gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 17. desember 2011 #425 Del Skrevet 17. desember 2011 Ferdig med julegavene enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 17. desember 2011 Forfatter #426 Del Skrevet 17. desember 2011 Hadde bestekompissene innom på guttekveld i går. Vi hadde egentlig tenkt oss ut, men vi hadde så mye å prate om at vi bare ble sittende hjemme. Vi hadde behov for å få utløp for litt konkuranseinstinkt også så det ble en runde med bilspill fram til semifinalen og curling på Tab`en under semin. Ble ikke noe mye på noen av oss så jeg er heldigvis i fin form... bortsett fra at jeg er sedvanlig stuptrøtt da. Kom ikke i havn med de siste julegavene i går heller. Frustrerende med folk som har alt og ikke har noen klare ønsker. Får ta en ringerunde og presse fram noen julegaveønsker før jeg stikker på handel. Først kose kaffekopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. desember 2011 #427 Del Skrevet 17. desember 2011 Lykke til med julehandelen. Du finner sikkert på noe lurt å kjøpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 18. desember 2011 #428 Del Skrevet 18. desember 2011 Mårnings! Håper du ble ferdig med julegavehandelen i går. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #429 Del Skrevet 18. desember 2011 God morgen. SOL! Masse unger som driver å aker ute i parken. Den som hadde vært liten gutt nå Kansje jeg skal invitere ene kompissen til å komme over med guttene sine for å ake.. så har jeg en unskyldning for å ake jeg også Det blir nok penger til jul på et par stykker. Umulig å finne noen gode gaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #430 Del Skrevet 19. desember 2011 Nydelig aftenrød og om tre dager snur sola. Jeg har en stor daddelpalme i stua. Nå er den pyntet med et mangfold av julepynt. Litt utradisjonelt å ha julepalme framfor julegran, men jeg tipper det er fler palmer enn grantrær i Betlehem. Tok pyntinga noen dager tidlig for jeg var litt usikker på hvordan jeg skulle få det bra og orker ikke tanken på å måtte stormhandle annen julepynt på lillejulaften. Foreldrene mine kommer på juleferie fra torsdag så jeg holder på å sjekke ut hva som må gjøres før og mens de er her. Mat er i det alt vesentlige på plass. Pynt er på plass... selv om jeg vedder på at modern kommer til å klynke høyt om mer pynt. Julegavene er på plass. Avlevering av julegaver som skal til broderns familie og henting av de gavene som skal hit får vi ta 22. eller 23. Rydding av alle rom er unnagjort. Jeg skal vaske og re opp på gjesterommet til mamma og pappa nå i kveld. Resten av vaskinga tar jeg i morgen og på onsdag. Aktiviteter under oppholdet er under planlegging. Er i rute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. desember 2011 #431 Del Skrevet 20. desember 2011 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #432 Del Skrevet 20. desember 2011 God morgen! God ettermiddag Sauen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #433 Del Skrevet 20. desember 2011 Møte nummer to i den tunge personalsaken på slutten av dagen i dag. Alt ender nok ikke godt, men jeg må tenke på hvordan folk skal ha det framover og da kan man ikke bare feie ting under teppet. Noen ganger må man ta konflikten og finne en løsning. Nytter ikke å bare la ting skure. Da blir det bare mer og mer betennt og flere konflikter senere. Tøffe tak! Glad jeg er meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 20. desember 2011 #434 Del Skrevet 20. desember 2011 Lykke til, håper det løser seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #435 Del Skrevet 20. desember 2011 Lykke til, håper det løser seg! Det mest løser seg med tid, kaffe og tålmodighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 21. desember 2011 #436 Del Skrevet 21. desember 2011 God morgen Håper du har en fin førjulsdag på andre si'a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 21. desember 2011 #437 Del Skrevet 21. desember 2011 God morgen! Håper du har en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 21. desember 2011 Forfatter #438 Del Skrevet 21. desember 2011 God ettermiddag begge to. Det har vært en fin og rolig dag. Tiltakende rastløs og forventningsfull utover dagen, for nå har jeg JULEFERIEEEEEE!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 21. desember 2011 #439 Del Skrevet 21. desember 2011 God ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 23. desember 2011 #440 Del Skrevet 23. desember 2011 Vil ønske deg en riktig god jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå