Gå til innhold

Spiralis

Spiralis

Anbefalte innlegg

Jeg har vært litt småstøl i dag og egentlig ikke gjort så mye. Har kjørt en del rundt i caben gjennom bondelandet og sett bøndene gjøre siste finpuss på åkrene. Har snakket mye med familie og kjente i telefon. Tatt en del vårbilder. Skal straks laste de over på maskinen og se om det ble noen bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært på ledersamling noen dager. I morgen skal jeg ha fri, så det blir nok noen vinglass i kveld.

Endret av Spiralis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig sløve i strandstolen, men få grunn av regnværet så ble det harrytur til søta bror. Har bunkret opp med andebryst og mat til grillsesongen. Jeg kjøpte bare en flaske vin og to bokser øl... Sikkert ikke særlig økonomisk, men dersom man ser bort fra pris er det høyere nivå på vinen på polet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ute i frisk luft og fin natur mye av dagen. Nå skal jeg hvile beina og få meg mat. Tror jeg skal bruke pågangsviljen til å luke litt løvetann i ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har snekkeren blitt ferdig med trappen fra terrassen ned i hagen. Stadig framskritt. Kommer en rørlegger og monterer nytt hagevann i nær framtid.

Vinrankene har overlevd vinteren. har nappet av overtallige knopper. Kan jo hende det blir druer på den eldste i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med vinranker. :jepp:

Her er det mest eksotiske et ferskentre rett utenfor kjøkkenvinduet mitt. Og for en trønder-sau er det eksotisk altså. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med vinranker. :jepp:

Her er det mest eksotiske et ferskentre rett utenfor kjøkkenvinduet mitt. Og for en trønder-sau er det eksotisk altså. :jepp:

Jøss. Overlever et ferskentre i Norge. Bærer det frukt også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ledet er utviklingsmøte til klokka fem i dag. Litt sliten og litt gira. Blir bestandig både konsentrert og gira når jeg leder sånne prosesser og da tar det litt tid å lande.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss. Overlever et ferskentre i Norge. Bærer det frukt også?

Ja, ifølge husvertene bærer det frukt. Det var jo ferdig med fjorårssesongen før jeg flyttet hit. Så jeg gleder meg til å følge treet gjennom hele sommeren og høsten. Det er akkurat ferdig med blomstringen nå. Det var så vakkert med masse små rosa blomster. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp: Sov til langt over tolv i dag, men nå er jeg straks klar til å komme meg ut i solen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker at trøkket begynner å dempe seg mot sommeren, men det er desto vanskeligere å få organisert ting. Alltid en eller annen som har en fridag.

Gråvær og regn i lufta. Skal prøve å få meg en treningstur likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avlyst flatfyll. :dry: .. grunnet av noe maleavfall, en gammel låve som brant ned og noen røykskader. Ene kompissen er litt mutt i dag og ikke lysten på øl. Blir sikkert en bra historie på en framtidig fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen. :kaffekopp:

Håper du får en fin torsdag, selv om det ikke ble flatfyll på deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Håper du får en fin torsdag, selv om det ikke ble flatfyll på deg. :)

Dagen i dag blir nok mye bedre på grunn av at det ble rolig i går. Ser ut som det blåser en del i dag, men det blir utedag likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt dagen på å snakke med VVS-leverandører. Jeg har en sterk dragning mot å benytte de som har vist seg solide over tid, selv om de sikkert koster litt mer. Jeg har klippet plenen for første gang i år. Husker fra jeg var liten gutt at dersom en av pappane dro i gang gressklipperen så kom de andre pappane i gang ganske kjapt. Jeg hadde egentlig tenkt å drøye den, men når en av naboene satte i gang så ...

Nå skal bilen få stå. Håper bare varmen holder seg lenge nok til at det blir en hel bråte pils i solen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...