Gå til innhold

Spiralis

Spiralis

Anbefalte innlegg

Skal en tur på fotbalpub litt senere.

Måtte ta meg en cowboystrekk etter middag. Har vært trøtt i hele dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan gikk det med vaskemaskina?

Hørte ikke noe uvanlig da jeg kjørte den tom så det må ha vært noe i vasken. Finner sikkert en haug med mynter når jeg går gjennom lommene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig godt fornøyd med meg selv i dag. Har noen skikkelig tunge prosesser for tiden og hadde et svært krevende møte i dag. Jeg er tilfreds med hvor godt jeg står i det. Var litt spent før møtet, men finner veldig roen når det drar seg til. Flink gutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grautlerer Kjetil med utforkula og utforseier! :klappe:

Ble sittende å skrive på et tungt notat det meste av dagen. Pirkejævelskap! :dry: Jeg kan ikke fordra når problemer kjører seg så fast at man må dunke hverandre hodet med paragrafer. Men men :rolleyes:

Skal inn til Oslobygda på fiolinkonsert på lørdag. Holder på å planlegge Infernofestival i påsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeeee ...... ok..... :klo: Jeg youtuba en gammel litt sånn happy-sang.... og ved en tilfeldighet så henta jeg opp en versjon med teksten..... :overrasket: ...

. :overrasket: ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært på ledersamling i dag. Svært begrenset og løs agenda så vi fikk tenkt mange gode tanker og gjort mye bra.

Årets første regnbyge.. tror jeg. Kunne egentlig tenkt meg en skikkelig styrtbyge som vasket bort støvet, men det kommer bare smådrypp som forvandler støvet til ekkelt mudder.

Et betydelig antall vinglass hadde vært fristende, men jeg skal kjøre i morgen tidlig så jeg får begrense meg til noen få :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en kjapp kaffekopp så skal jeg sette meg i bilen. Yngstenevøen skal spille konsert i dag så jeg skal inn og titte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koser kaffekopp :kaffekopp: .

Har kjøpt biletter til Inferno og en konsert sammen med eldste nevøen i november. Blir første konserten han er på etter at han blir 18.

Teller ned til kamp på puben. Blir spennende i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 12 plussgrader! :strix: Tosiftet antall plussgrader! :strix: Vet det er mandag, men jeg rakk 1,5 halvlitere med terrassepils .... før jeg holdt på å blåse bort.. Vurderte annorakk og skibukse.. men terassepils bare på trass samsvarer ikke med målene for livet. :roll:

Har prøvd å klemme inn en fridag før påske, i hele mars, men jeg er i de blytunge sakers tidsalder så det har ikke vært noen mulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten og litt matt. Det var ikke noe sjakktrekk å sette seg ned. Jeg merket ikke at jeg var sliten før jeg satt meg ned. .. Sikkert mulig å argumentere for at det ikke er dumt å ta en liten pause. :rolleyes:

Skal prøve å ikke sige for langt ned i godstolen. Det er nydelig vårvær ute og det hadde vært fint å få litt utetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:angry: Det snødde i dag.. Ligger fortsatt slemme hvite flekker enkelte steder... OG jeg var dum nok til å gå inn på yr ... :frustrert: Det skal F** Brenn heite P** Sk*** komme haugevis med snø i morgen! :sinna: Skulle ikke vært lov! :regler: Nå som plenen endelig hadde blitt bar..... :sukk:

Blir litt sen middag i dag. Skal steke noen kalkunlår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konstaterer at jeg ikke får raket hagen i helga... Sommerdekk virker også litt fram i tid...

Endret av Spiralis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kom nesten i mål med alt jeg skulle til påske..nesten. Ble ganske heseblesende og jeg er godt utladet. Da tror jeg at jeg tar helg og kobler meg til laderen uten videre dikkedarier. :)

Endret av Spiralis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Håper du får en deilig og avslappende påske. Det er viktig å få senket skuldrene innimellom. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

God morgen. :kaffekopp:

Håper du får en deilig og avslappende påske. Det er viktig å få senket skuldrene innimellom. :jepp:

Takk takk. Håper du har hatt en fin påske du også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snudd døgnet noe grusomt. Jeg skulle prøve å snu det litt tilbake i dag slik at jeg ikke får alt i morgen tidlig. Det gikk bare delvis.

Nå har jeg tømt vaskemaskinen og satt på vaskemaskin. Skal se om jeg ikke får ryddet litt i hagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hagen er raket og plenen klar for våren. Var utrolig fint å holde på ute i går. Tror det er litt i tidligste laget å olje terrassen, men jeg tar en tur på Maxbo og ser på terrasseolje. Uansett så må jeg ut døren og ut i våren. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har oljet terrassen. :) Bare å nyte det nå som den er ny, for jeg kommer til å se på jobben som herk hver vår frammover. Vurderte å ta en pils oppe på verandan, men steike så det stinker nede fra terrassen. Satser på at den er klar til bruk i helga. :)

Tisse, spise og så ut i våren. :bolledeig:

Endret av Spiralis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...