Spiralis Skrevet 27. februar 2015 Forfatter #1821 Del Skrevet 27. februar 2015 Har tatt helg i mye bedre form. Film og godis i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 28. februar 2015 Forfatter #1822 Del Skrevet 28. februar 2015 Skal opp til noen venner å se på ski 13.00. ikke all verdens engasjert i langrenn, men greit nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 1. mars 2015 Forfatter #1823 Del Skrevet 1. mars 2015 Jeg vet om opptil flere fornuftige gjøremål som burde vært gjort i heimen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 2. mars 2015 Forfatter #1824 Del Skrevet 2. mars 2015 Jeg er mett, fornøyd og sabla søvnig. Jeg har egentlig bare valget mellom å slumre bort ettermiddagen på sofan eller å komme meg ut døra. Føler jeg kan påberope meg både høy moral og viljestyrke når jeg har valgt det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 3. mars 2015 Forfatter #1825 Del Skrevet 3. mars 2015 Nyfrisert og forholdsvis kortklippet. Satser på en fortsatt mild vår. Alt tyder på at dette blir en kjedelig uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 4. mars 2015 Forfatter #1826 Del Skrevet 4. mars 2015 Skal på fotballpub i kveld, men det er først i ni tiden. Lurer på om jeg ikke skal kjøre et sted og gå meg en lang tur i vårsola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 5. mars 2015 Forfatter #1827 Del Skrevet 5. mars 2015 Har lagt to poser med oksehaler til tining i kjøleskapet. Tenkte jeg skulle koke halene i morgen og så får jeg se om jeg lager suppe på lørdag eller søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. mars 2015 #1828 Del Skrevet 6. mars 2015 God morgen. Håper du får en finfin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 6. mars 2015 Forfatter #1829 Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) God morgen. Håper du får en finfin helg. God helg Sauen! Håper Turbo kommer holder seg i selen og at du fortsetter å finne spennende ting på Kilden. Endret 6. mars 2015 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 6. mars 2015 Forfatter #1830 Del Skrevet 6. mars 2015 Nå knaker det virkelig i skallen. Jeg er svært flink til å la jobben bli liggende på jobben, men i kveld må jeg skrive noen notater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 7. mars 2015 Forfatter #1831 Del Skrevet 7. mars 2015 Brukte kvelden i går til å koke oksehaler. Brunet, skummet og stelt med etter alle kunstens regler. Har fått bordbestilling av et vennepar i kveld så jeg skal ut å kjøpe litt ekstra vin senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 8. mars 2015 Forfatter #1832 Del Skrevet 8. mars 2015 Vurderer å ta med meg kaffekoppen ut. Det er mildt og fint ute. Blåser litt, men jeg gjør et forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 9. mars 2015 Forfatter #1833 Del Skrevet 9. mars 2015 Paradise Hotel Håper det blir mange skikkelig hjernedøde folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 10. mars 2015 Forfatter #1834 Del Skrevet 10. mars 2015 Det er et par barn som prøver å ake på de siste is-skalkene i parken. Jeg gir de ti av ti poeng for innsatsviljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 12. mars 2015 Forfatter #1835 Del Skrevet 12. mars 2015 En aldeles strålende vårdag. Jeg tok meg litt tidlig fri for å kunne ta meg årets første terassepils. Jeg har hentet opp stol fra kjellerboden, tatt ut putekassa, pusset solbrillene og funnet meg den varmeste kroken. Det er tindrende solskinn og knapt et drag i lufta. Da teller jeg ned. Tre, To Eeeeeeen.. DER er den første terassepilsen i 2015 åpnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 13. mars 2015 Forfatter #1836 Del Skrevet 13. mars 2015 Har vært ute og spist med noen fra jobben. Fin start på helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 14. mars 2015 Forfatter #1837 Del Skrevet 14. mars 2015 Jeg har bestemt meg for å forsøke litt fornuft. Jeg skal se etter hva som er i frysern og i tørrskapet og så skal jeg planlegge hvordan jeg skal bruke noe av det de neste dagen. Bare kjøpe til det jeg trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 15. mars 2015 Forfatter #1838 Del Skrevet 15. mars 2015 Sitter og ser ut på en rimfrosset park. Det må ha vært kaldt i natt for det er fortsatt rim på plenen som ligger i sola. Jeg skal kose meg med kaffekoppen til vaskemaskinen er ferdig. I går så fant jeg meg ny fjellanorakk. Klassisk gammel-blå-fjellanorakk-design. Jeg kunne tenke meg en tur opp i høyden for å gå på ski. Samtidig kunne jeg tenkt meg en lang gåtur i lavlandet for å nyte våren. Har et vaskeprogram og en kaffekanne på å bestemme meg, så det haster ikke å ta avgjørelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. mars 2015 #1839 Del Skrevet 15. mars 2015 Ha en fin søndag, uansett hva du bestemmer deg for å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 15. mars 2015 Forfatter #1840 Del Skrevet 15. mars 2015 Ha en fin søndag, uansett hva du bestemmer deg for å gjøre. Realitetene har desverre diktert avgjørelsen for meg. Den lyden fra vaskemaskinen høres kostbar ut.... Så snart den er ferdig skal jeg kjøre den på et program tom og finne mer ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå