Gå til innhold

Spiralis

Spiralis

Anbefalte innlegg

Mat.. Foreldrene til ene kompissen inviterte på middag i går, siden vi måket fram hytta. Ovnstekte koteletter, medisterkaker og medisterpølse med mandelpotet, surkål, grønsaker og skysaus. Jeg liker sånn tradisjonell søndagsmiddag.

I dag var det salg på hel entrecote. Kjøpte en jeg skal helsteke i kveld.

Ellers. Nydelig aftenrød. Virkelig pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utrolig behagelig å gå hjem i sånt et mildt vær. Blir i godt humør av slikt. :)

Skal på en fotballpub med ene kompissen i kveld. Blir nok alkoholfritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte første halvdel av dagen på å være på kurs. Brukte andre halvdel av dagen på å forberede et kurs jeg selv skal holde i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Jeg elsker å undervise. Bare så synd at det har blitt stadig mindre med årene. Responsen var slik jeg ønsket og det ble mye aktivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke hvor fort denne uka har gått. Har ikke rukket å planlegge noe særlig. Får ta det på sparket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det er du som har tatt morgensola ja... Lurte på hvor den var...

God helg, Spiralisvennen. :)

God helg Sauen. Håper du får det fint på bytur. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer skitur, vurderer kino og jeg vurderer å begynne med noe listing som burde vært fullført. Jeg rekker ikke mer enn to av tre. Får ta valget når kaffekanna er tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer ikke så mye. Litt kjedelig faktisk. Får heldigvis besøk om et par timer så jeg får bare daffe fram til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble et par forblåste vinterferierende som overnattet til i dag.

Jeg er litt i krampe. Det lysner når jeg går på jobb, det er plussgrader, snøen smelter og det er fortsatt lyst. Alt bra så langt..... men det er fortsatt februar. :glare: Jeg er overbevist om at enellerannen av mine forfedre er fra Hawaii.. eller deromkring.. Jeg blir så innmari rastløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg avsluttet arbeidsuka bittelitt tidlig. Det var en del å tenke på i dag, men det får ligge til mandag. Det er sol :bolledeig: Det er 6-7 plussgrader :bolledeig: og det er helg :bolledeig:

Jeg vil ha øl! :)

Endret av Spiralis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn-morn. :kaffekopp: Håper du får en fin søndag. :)

God morgen Sauen :) Satser på at søndagen blir fin. Må bare våkne først. Er stuptrøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holder på å avtale skitur med en kompis. Det får bli om noen timer, for nå vil jeg ha masse varm og deilig kaffe nam nam i magen min. Blir ikke aktuelt med fysiske aktiviteter før jeg er skikkelig våken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruskete. Gikk hjem litt tidlig. Svimmel og det romler i magen. La meg før åtte i går, men jeg klarte ikke å sove det av meg. :glare: Får ta tidlig senga i dag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt kjedelig å hverken være skikkelig syk eller skikkelig frisk. Jeg går og småhangler. Begynner å bli litt lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...