Spiralis Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #1801 Del Skrevet 9. februar 2015 Mat.. Foreldrene til ene kompissen inviterte på middag i går, siden vi måket fram hytta. Ovnstekte koteletter, medisterkaker og medisterpølse med mandelpotet, surkål, grønsaker og skysaus. Jeg liker sånn tradisjonell søndagsmiddag. I dag var det salg på hel entrecote. Kjøpte en jeg skal helsteke i kveld. Ellers. Nydelig aftenrød. Virkelig pen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 10. februar 2015 Forfatter #1802 Del Skrevet 10. februar 2015 Utrolig behagelig å gå hjem i sånt et mildt vær. Blir i godt humør av slikt. Skal på en fotballpub med ene kompissen i kveld. Blir nok alkoholfritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 11. februar 2015 Forfatter #1803 Del Skrevet 11. februar 2015 Brukte første halvdel av dagen på å være på kurs. Brukte andre halvdel av dagen på å forberede et kurs jeg selv skal holde i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 12. februar 2015 Forfatter #1804 Del Skrevet 12. februar 2015 Jeg elsker å undervise. Bare så synd at det har blitt stadig mindre med årene. Responsen var slik jeg ønsket og det ble mye aktivitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 13. februar 2015 Forfatter #1805 Del Skrevet 13. februar 2015 Jeg fatter ikke hvor fort denne uka har gått. Har ikke rukket å planlegge noe særlig. Får ta det på sparket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 14. februar 2015 Forfatter #1806 Del Skrevet 14. februar 2015 Morgensol og kaffekopp. Lover bra for resten av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. februar 2015 #1807 Del Skrevet 14. februar 2015 Så det er du som har tatt morgensola ja... Lurte på hvor den var... God helg, Spiralisvennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 14. februar 2015 Forfatter #1808 Del Skrevet 14. februar 2015 Så det er du som har tatt morgensola ja... Lurte på hvor den var... God helg, Spiralisvennen. God helg Sauen. Håper du får det fint på bytur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 15. februar 2015 Forfatter #1809 Del Skrevet 15. februar 2015 Vurderer skitur, vurderer kino og jeg vurderer å begynne med noe listing som burde vært fullført. Jeg rekker ikke mer enn to av tre. Får ta valget når kaffekanna er tom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 16. februar 2015 Forfatter #1810 Del Skrevet 16. februar 2015 Skikkelig søvnig og mett i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 17. februar 2015 Forfatter #1811 Del Skrevet 17. februar 2015 Det skjer ikke så mye. Litt kjedelig faktisk. Får heldigvis besøk om et par timer så jeg får bare daffe fram til da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #1812 Del Skrevet 18. februar 2015 Ble et par forblåste vinterferierende som overnattet til i dag. Jeg er litt i krampe. Det lysner når jeg går på jobb, det er plussgrader, snøen smelter og det er fortsatt lyst. Alt bra så langt..... men det er fortsatt februar. Jeg er overbevist om at enellerannen av mine forfedre er fra Hawaii.. eller deromkring.. Jeg blir så innmari rastløs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 19. februar 2015 Forfatter #1813 Del Skrevet 19. februar 2015 Skal på fotballpub om et par timer. Blir nok bare brus på meg men spennende blir det likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 20. februar 2015 Forfatter #1814 Del Skrevet 20. februar 2015 (endret) Jeg avsluttet arbeidsuka bittelitt tidlig. Det var en del å tenke på i dag, men det får ligge til mandag. Det er sol Det er 6-7 plussgrader og det er helg Jeg vil ha øl! Endret 20. februar 2015 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. februar 2015 #1815 Del Skrevet 22. februar 2015 Morn-morn. Håper du får en fin søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 22. februar 2015 Forfatter #1816 Del Skrevet 22. februar 2015 Morn-morn. Håper du får en fin søndag. God morgen Sauen Satser på at søndagen blir fin. Må bare våkne først. Er stuptrøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 22. februar 2015 Forfatter #1817 Del Skrevet 22. februar 2015 Holder på å avtale skitur med en kompis. Det får bli om noen timer, for nå vil jeg ha masse varm og deilig kaffe nam nam i magen min. Blir ikke aktuelt med fysiske aktiviteter før jeg er skikkelig våken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 23. februar 2015 Forfatter #1818 Del Skrevet 23. februar 2015 Doktor Proktors tidsbadekar. Det er kveldens gjøremål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 25. februar 2015 Forfatter #1819 Del Skrevet 25. februar 2015 Ruskete. Gikk hjem litt tidlig. Svimmel og det romler i magen. La meg før åtte i går, men jeg klarte ikke å sove det av meg. Får ta tidlig senga i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #1820 Del Skrevet 26. februar 2015 Det er litt kjedelig å hverken være skikkelig syk eller skikkelig frisk. Jeg går og småhangler. Begynner å bli litt lei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå