Spiralis Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #1761 Del Skrevet 12. januar 2015 Jeg var i Oslo i helga og kom hjem til masse snømåking. Det er god trim i alle fall. Fikk meg årets første skitur i går. Jeg lurer på om jeg ikke skal få til en til i løpet av de neste dagene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 13. januar 2015 Forfatter #1762 Del Skrevet 13. januar 2015 Januar viser seg å være like hektisk som januar pleier å være. I kveld har jeg ikke all verdens overskudd så jeg har bare slappet av. Skal prøve å få meg litt trim før det blir for sent på kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 14. januar 2015 Forfatter #1763 Del Skrevet 14. januar 2015 De har kjørt opp skiløyper ute i parken så da finner jeg fram skiene og tar meg noen runder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. januar 2015 #1764 Del Skrevet 15. januar 2015 Skulle du gått på ski her, måtte du hatt vannski. Håper du får en finfin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 15. januar 2015 Forfatter #1765 Del Skrevet 15. januar 2015 Skulle du gått på ski her, måtte du hatt vannski. Håper du får en finfin dag. Jeg overdrev litt.... Hang for mye på stavene og staket som en tulling. Kjempestøl i nakken og hodepine så det holder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 16. januar 2015 Forfatter #1766 Del Skrevet 16. januar 2015 Heeeeeeelg! Det har vært en intens uke. De to neste ukene blir det et sabla kjør på jobb så det er bare å samle overskudd i helga. Nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 17. januar 2015 Forfatter #1767 Del Skrevet 17. januar 2015 Våknet uvanlig tidlig i dag. Nå skal jeg kose kaffekopp mens det lysner. Skal på pub med noen venner i ettermiddag. Ellers er dagen åpen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. januar 2015 #1768 Del Skrevet 17. januar 2015 Morn-morn. Har ikke noe fornuftig å si, så jeg gir deg bare en kjempeklem jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 17. januar 2015 Forfatter #1769 Del Skrevet 17. januar 2015 Morn-morn. Har ikke noe fornuftig å si, så jeg gir deg bare en kjempeklem jeg. En klem sier ganske mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 18. januar 2015 Forfatter #1770 Del Skrevet 18. januar 2015 Har brukt dagen på å skrive en jobbsøknad. Bare den tredje jobbsøknaden jeg har skrevet på ti år og det er omtrent tre år siden jeg søkte på en jobb sist, så jeg er litt rusten på å skrive søknad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #1771 Del Skrevet 20. januar 2015 Tror det blir en skitur i løpet av kvelden. Det hadde vært kos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #1772 Del Skrevet 21. januar 2015 Jeg er utrolig søvnig i dag. Har egentlig bare lyst til å sove... så da tror jeg at jeg innvilger meg å busselalle skikkelig tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 22. januar 2015 Forfatter #1773 Del Skrevet 22. januar 2015 Jeg skal på jobbintervju i morgen tidlig så jeg sitter og forbereder meg. Det blir spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 23. januar 2015 Forfatter #1774 Del Skrevet 23. januar 2015 Jeg sitter med kaffekoppen og funderer. Drar på jobbintervju om en halv time. Merker at jeg er litt gira og litt spent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. januar 2015 #1775 Del Skrevet 23. januar 2015 Lykke til i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 23. januar 2015 Forfatter #1776 Del Skrevet 23. januar 2015 Lykke til i dag. Takk takk. Tror det gikk rimelig bra, men jeg tror innerst inne ikke helt på at jeg får den. Det er mulig det er prestasjonsangsten som hvisker i bakhodet men jeg tror avstanden fra det jeg gjør i dag til det de trenger er litt for stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 24. januar 2015 Forfatter #1777 Del Skrevet 24. januar 2015 Rolig lørdag. Har tilbragt tiden hos en kompis og handlet litt. Skal bare sløve på sofan i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. januar 2015 #1778 Del Skrevet 25. januar 2015 God morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 25. januar 2015 Forfatter #1779 Del Skrevet 25. januar 2015 God morgen. God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 25. januar 2015 Forfatter #1780 Del Skrevet 25. januar 2015 Sitter fortsatt og koser med kaffekoppen. Har fyrt opp i ovnen og titter ut på nedrimede trær. Det har blitt ganske kaldt i løpet av natten. Har lyst på en skitur i dag, men drøyer litt utpå ettermiddagen. Da skal det bli mildere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå