Gå til innhold

Spiralis

Spiralis

Anbefalte innlegg

Jeg var i Oslo i helga og kom hjem til masse snømåking. Det er god trim i alle fall. Fikk meg årets første skitur i går. Jeg lurer på om jeg ikke skal få til en til i løpet av de neste dagene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Januar viser seg å være like hektisk som januar pleier å være. I kveld har jeg ikke all verdens overskudd så jeg har bare slappet av. Skal prøve å få meg litt trim før det blir for sent på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle du gått på ski her, måtte du hatt vannski. :ler:

Håper du får en finfin dag. :klem:

Jeg overdrev litt.... Hang for mye på stavene og staket som en tulling. Kjempestøl i nakken og hodepine så det holder. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeeeelg! :bolledeig:

Det har vært en intens uke. De to neste ukene blir det et sabla kjør på jobb så det er bare å samle overskudd i helga.

:ol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våknet uvanlig tidlig i dag. Nå skal jeg kose kaffekopp mens det lysner. Skal på pub med noen venner i ettermiddag. Ellers er dagen åpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn-morn. :kaffekopp:

Har ikke noe fornuftig å si, så jeg gir deg bare en kjempeklem jeg. :klemmer:

:klemmer: En klem sier ganske mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt dagen på å skrive en jobbsøknad. Bare den tredje jobbsøknaden jeg har skrevet på ti år og det er omtrent tre år siden jeg søkte på en jobb sist, så jeg er litt rusten på å skrive søknad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utrolig søvnig i dag. Har egentlig bare lyst til å sove... så da tror jeg at jeg innvilger meg å busselalle skikkelig tidlig. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp: Jeg sitter med kaffekoppen og funderer. Drar på jobbintervju om en halv time. Merker at jeg er litt gira og litt spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Lykke til i dag. :duskedame:

Takk takk. :)

Tror det gikk rimelig bra, men jeg tror innerst inne ikke helt på at jeg får den. Det er mulig det er prestasjonsangsten som hvisker i bakhodet men jeg tror avstanden fra det jeg gjør i dag til det de trenger er litt for stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter fortsatt og koser med kaffekoppen. Har fyrt opp i ovnen og titter ut på nedrimede trær. Det har blitt ganske kaldt i løpet av natten. Har lyst på en skitur i dag, men drøyer litt utpå ettermiddagen. Da skal det bli mildere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...