Spiralis Skrevet 6. november 2014 Forfatter #1681 Del Skrevet 6. november 2014 Tum ti tum ... Det har blitt minusgrader. Det skal bli seks minus når jeg går på jobb i morgen. Setter ikke spesielt pris på dette, men nå kommer vinteren. Inne er det lunt og varmt. Verden er god og snart er det vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. november 2014 #1682 Del Skrevet 7. november 2014 Her var det en pluss da jeg la meg rundt midnatt. Og jeg har ingen behov for å se lavere temperaturer enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 7. november 2014 Forfatter #1683 Del Skrevet 7. november 2014 Her var det en pluss da jeg la meg rundt midnatt. Og jeg har ingen behov for å se lavere temperaturer enda. Men det kommer en sommer. Både her og i ny-saueland. Og vinteren kan være fin .... selv om følelsen ikke er ok første gang man plukker fram stilongsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 7. november 2014 Forfatter #1684 Del Skrevet 7. november 2014 Helg! .....Det blir atter en asosial helg. Håper det er siste store innspurt av det jeg kan gjøre selv denne helgen. .... Håper jeg. ..Det sosiale underskuddet er påtrengende. Jeg blir litt lei av å rive, snekre, ordne og fikse. Det er kjedelig med forsinkelser og enkle middagsløsninger, men det går. Det jeg merker jeg er dritlei av er å gå sulteforet på å omgås med venner og familie. Den store motivasjonen er at jeg håper å kunne få så mye som mulig av familien som mulig inn her i jul/nyttårstiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 8. november 2014 Forfatter #1685 Del Skrevet 8. november 2014 Vet ikke helt om det kjennes ut som at jeg har gjort så mye i dag, men det meste har vært viktige forberedelser til det jeg gjør i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. november 2014 #1686 Del Skrevet 9. november 2014 God morgen. Håper du får en fin søndag. Og at du kommer så langt som planlagt med kjøkkenet i dag. Nytt kjøkken og masse familie på besøk til jul høres helt knall ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 9. november 2014 Forfatter #1687 Del Skrevet 9. november 2014 God morgen. Håper du får en fin søndag. Og at du kommer så langt som planlagt med kjøkkenet i dag. Nytt kjøkken og masse familie på besøk til jul høres helt knall ut. God morgen til deg også En kopp til så skal jeg gå i gang med jobbinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 10. november 2014 Forfatter #1688 Del Skrevet 10. november 2014 Kan endelig legge beina på bordet. I ettermiddag har det vært fra det ene gjøremålet til den andre. Nå tror jeg det blir TV fram til leggetid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 11. november 2014 Forfatter #1689 Del Skrevet 11. november 2014 I dag tror jeg at jeg bare skal vandre ned i sentrum for å titte i butikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. november 2014 #1690 Del Skrevet 12. november 2014 Håper du fikk en trivelig butikkrunde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 12. november 2014 Forfatter #1691 Del Skrevet 12. november 2014 Håper du fikk en trivelig butikkrunde. Det var helt ok. Det åpnet et nytt senter her i går så det var greit å se hvilke butikker de hadde. Det er jo mest klesbutikker for damer på sånne plasser, men det var en lovende sushi-take away som jeg sikkert kommer til å prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 12. november 2014 Forfatter #1692 Del Skrevet 12. november 2014 Jeg er ganske skuffet over meg selv.... og indignert Snart halve november er pasert og jeg har ikke prøvesmakt en eneste butikk-juleøl. November er måneden for å teste butikk-juleøl. Desember er måneden for å teste snaddersakene fra polet. Her er det skjerpings som gjelder. Kjøpte to stykker på vei hjem i dag og skal ta en målrettet handlerunde på fredag. Skal på en samling i morgen. Den starter ganske sent så jeg kan sove litt lenge Minus er at jeg kommer litt sent hjem. ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. november 2014 #1693 Del Skrevet 12. november 2014 Skulle ønske det kom et godt utvalg av alkoholfrie juleøl jeg. Men jeg finner aldri annet enn Munkholm og Clausthaler juleøl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 13. november 2014 Forfatter #1694 Del Skrevet 13. november 2014 Hjernen er mett av informasjon. Tror jeg skal finne på noe praktisk som ikke krever særlig tankevirksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 14. november 2014 Forfatter #1695 Del Skrevet 14. november 2014 Heeelg! Nå skal jeg lande mykere enn Philae og kjenne på roen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. november 2014 #1696 Del Skrevet 15. november 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 15. november 2014 Forfatter #1697 Del Skrevet 15. november 2014 Takk som byr. Våknet tidlig i dag så det har blitt god tid til å kose kaffekopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 15. november 2014 Forfatter #1698 Del Skrevet 15. november 2014 Det begynner å røyne på med motivasjonen for oppussing. Det er ikke noe annet å si. Jeg hadde håpet at det siste jeg kunne gjøre, før kjøkkenmontøren kommer, skulle vært unnagjort i morgen, men jeg trenger noen kvelder til uka også. Heldigvis er det korte økter. Nå er det småmaling her og små fiksing der. Det nest største problemet nå er å måtte vente på at ting har tørket før jeg gjør det neste. Det største problemet involverer en treg håndverker. Jeg har uansett tatt lørdagskveld. Ikke noe mer jobbing i dag. Prøvesmake et par juleøl tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 16. november 2014 Forfatter #1699 Del Skrevet 16. november 2014 Grytidlig. Litt usikker på om jeg er helt våken.. Tror det er best jeg sitter med kaffekoppen og kjenner etter til jeg blir sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. november 2014 #1700 Del Skrevet 16. november 2014 Tar en sammen med deg. Ikke helt våken jeg heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå