Gå til innhold

Spiralis

Spiralis

Anbefalte innlegg

Har oppdaget at det er et fuglereir inne i raftkassen på gavelveggen. :) Det er mye kvitring på de håpefulle små. Fikk så vidt glimt av enten mamman eller pappan og tror det er linerler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjeder meg. Det er enkelt og greit en kjedelig dag. Ikke er det noe jeg skal .... og ikke har jeg tiltakslyst til å finne på noe heller. :roll: Skal heldigvis besøke noen snart og skal bort til ene kompissen senere i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig startet første del av ferien med fri på fredag. Nå blir det jobbing på fredag, men DA er det to uker med ferie :)

Det er steike varmt i dag. Har fått på meg shorts. Litt lyst på øl i sola, men det må bli alkoholfritt. Må kjøre litt senere i kveld.

I morgen er det en samling hvor jeg bare skal være publikum. Supert. Onsdag må jeg utenbys på en samling. Blir ikke så mye jobb, men er usikker på hvor sent jeg kommer meg hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, snart ferie på deg. :) Store planer?

Jeg hadde en del planer, men de truer med å slå litt krøll på seg. Skal en kjapp tur til Vestlandet, så får jeg noe besøk og deretter skal jeg begynne å rive kjøkkenet. Da tenker jeg de to ukene er fullbokka. Skal ha tre uker til senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BÆÆÆ!

*innom og hilser på, men har ikke noe fornuftig å si*

Et brek sier mer enn tusen ord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå driver jeg egentlig bare å fordriver tiden. Skal en tur ut med ene bestissen om et par timer. Fram til da blir det nok bare fjas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ferie altså........... Har ikke kommet i noe feriemodus enda... :klo:

Jeg har egentlig litt lyst å ligge i senga å slappe litt av, men det frister også litt å sette meg på verandan med en øl. Det siste høres tryggest ut, så da tror jeg at jeg gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skikkelig sløv og søvnig. :kaffekopp: Likevel har jeg fått gjort en god del i dag. Skal få byttet taket og rekkverkene på verandan i juni. Nå har jeg fått ryddet unna alt på verandan, inkludert den gamle golvdekningen.

Reiser en kjapp helgetur til Vestlandet i ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur til Vestlandet. :)

Takker :)

Turen ble kjappere og mer effektiv enn forventet. Var hjemme allerede i gårkveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er utrolig hvor mye jeg får gjort når det ikke er noe jeg skal gjøre. :rolleyes:

Nå har jeg tre dager hvor jeg bare skal sløve i egen hage. I tillegg tok jeg med fadern fra Vestlandet så det er sterkt bregrenset hvor aktivt program jeg kan ha for den snille gamle mannen. Da blir sprettbamsen sittende i en hagestol under et tre..... Når det ikke er noe man skal så svirrer tankene rundt .... og man kjeder seg litt .. og så kommer tankene om alle de småtingene man har utsatt å gjøre .. sikkert siden siste sommerferie :)

Jeg har fått skrevet ned en lang liste over småplukk jeg ønsker å ha fått unna. Jeg har fått unna mye av den i dag. Sløve litt i stolen, gjøre en liten ting, sløve litt i stolen, gjøre en liten ting.. und zu weiter.

Har fått døtta litt pils i fadern, ferdig med bilkjøring for dagen, så nå skal jeg sprette meg en vellfortjent pils. :)

Endret av Spiralis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappan min! :rodmer: Jeg er både pappa og mammaguttt! :rodmer:

Nå har jeg lånt med meg pappan min til østlandet. Han er gammel og jeg må stelle godt med han. Han har blitt merkbart gamlere det siste året. Har kjøpt lokalaviser fra gudbrandsdalen og sånn. .. Passe på pappan :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg trenger en middagslur. Ble skikkelig søvnig etter maten. Sliten av å ha vært ute i sola hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pappan min! :rodmer: Jeg er både pappa og mammaguttt! :rodmer:

Nå har jeg lånt med meg pappan min til østlandet. Han er gammel og jeg må stelle godt med han. Han har blitt merkbart gamlere det siste året. Har kjøpt lokalaviser fra gudbrandsdalen og sånn. .. Passe på pappan :rodmer:

Høres ut som dere har fine dager, du og pappan din. Kos dere. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere har fine dager, du og pappan din. Kos dere. :hjerte:

Fine dager :)

Tror det er bra for mamman og pappan å få ferie fra hverandre også :)

I kveld kan pappa gå "tørrskodd" med fotball fra omtrent Nuh til omtrent midnatt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er kåken nyskrubba, alle senger redd opp og alt klar til storinnrykk av folk for helga.

Endret av Spiralis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg passe utslitt. Hadde til sammen syv stykker på besøk i helga så det har vært mye å gjøre. Få slappe av med en VM-kamp snart, så tar jeg ryddinga etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...