Spiralis Skrevet 31. mai 2014 Forfatter #1561 Del Skrevet 31. mai 2014 Har oppdaget at det er et fuglereir inne i raftkassen på gavelveggen. Det er mye kvitring på de håpefulle små. Fikk så vidt glimt av enten mamman eller pappan og tror det er linerler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 1. juni 2014 Forfatter #1562 Del Skrevet 1. juni 2014 Jeg kjeder meg. Det er enkelt og greit en kjedelig dag. Ikke er det noe jeg skal .... og ikke har jeg tiltakslyst til å finne på noe heller. Skal heldigvis besøke noen snart og skal bort til ene kompissen senere i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #1563 Del Skrevet 2. juni 2014 Skulle egentlig startet første del av ferien med fri på fredag. Nå blir det jobbing på fredag, men DA er det to uker med ferie Det er steike varmt i dag. Har fått på meg shorts. Litt lyst på øl i sola, men det må bli alkoholfritt. Må kjøre litt senere i kveld. I morgen er det en samling hvor jeg bare skal være publikum. Supert. Onsdag må jeg utenbys på en samling. Blir ikke så mye jobb, men er usikker på hvor sent jeg kommer meg hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. juni 2014 #1564 Del Skrevet 3. juni 2014 Oi, snart ferie på deg. Store planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 3. juni 2014 Forfatter #1565 Del Skrevet 3. juni 2014 Oi, snart ferie på deg. Store planer? Jeg hadde en del planer, men de truer med å slå litt krøll på seg. Skal en kjapp tur til Vestlandet, så får jeg noe besøk og deretter skal jeg begynne å rive kjøkkenet. Da tenker jeg de to ukene er fullbokka. Skal ha tre uker til senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 4. juni 2014 Forfatter #1566 Del Skrevet 4. juni 2014 Kom hjem sent, så det er ikke så mye jeg rekker før det blir leggetid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. juni 2014 #1567 Del Skrevet 5. juni 2014 BÆÆÆ! *innom og hilser på, men har ikke noe fornuftig å si* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 5. juni 2014 Forfatter #1568 Del Skrevet 5. juni 2014 BÆÆÆ! *innom og hilser på, men har ikke noe fornuftig å si* Et brek sier mer enn tusen ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 5. juni 2014 Forfatter #1569 Del Skrevet 5. juni 2014 Nå driver jeg egentlig bare å fordriver tiden. Skal en tur ut med ene bestissen om et par timer. Fram til da blir det nok bare fjas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 6. juni 2014 Forfatter #1570 Del Skrevet 6. juni 2014 Jeg har ferie altså........... Har ikke kommet i noe feriemodus enda... Jeg har egentlig litt lyst å ligge i senga å slappe litt av, men det frister også litt å sette meg på verandan med en øl. Det siste høres tryggest ut, så da tror jeg at jeg gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 7. juni 2014 Forfatter #1571 Del Skrevet 7. juni 2014 Jeg er skikkelig sløv og søvnig. Likevel har jeg fått gjort en god del i dag. Skal få byttet taket og rekkverkene på verandan i juni. Nå har jeg fått ryddet unna alt på verandan, inkludert den gamle golvdekningen. Reiser en kjapp helgetur til Vestlandet i ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. juni 2014 #1572 Del Skrevet 7. juni 2014 God tur til Vestlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 10. juni 2014 Forfatter #1573 Del Skrevet 10. juni 2014 God tur til Vestlandet. Takker Turen ble kjappere og mer effektiv enn forventet. Var hjemme allerede i gårkveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 10. juni 2014 Forfatter #1574 Del Skrevet 10. juni 2014 (endret) Det er utrolig hvor mye jeg får gjort når det ikke er noe jeg skal gjøre. Nå har jeg tre dager hvor jeg bare skal sløve i egen hage. I tillegg tok jeg med fadern fra Vestlandet så det er sterkt bregrenset hvor aktivt program jeg kan ha for den snille gamle mannen. Da blir sprettbamsen sittende i en hagestol under et tre..... Når det ikke er noe man skal så svirrer tankene rundt .... og man kjeder seg litt .. og så kommer tankene om alle de småtingene man har utsatt å gjøre .. sikkert siden siste sommerferie Jeg har fått skrevet ned en lang liste over småplukk jeg ønsker å ha fått unna. Jeg har fått unna mye av den i dag. Sløve litt i stolen, gjøre en liten ting, sløve litt i stolen, gjøre en liten ting.. und zu weiter. Har fått døtta litt pils i fadern, ferdig med bilkjøring for dagen, så nå skal jeg sprette meg en vellfortjent pils. Endret 10. juni 2014 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 10. juni 2014 Forfatter #1575 Del Skrevet 10. juni 2014 Pappan min! Jeg er både pappa og mammaguttt! Nå har jeg lånt med meg pappan min til østlandet. Han er gammel og jeg må stelle godt med han. Han har blitt merkbart gamlere det siste året. Har kjøpt lokalaviser fra gudbrandsdalen og sånn. .. Passe på pappan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 11. juni 2014 Forfatter #1576 Del Skrevet 11. juni 2014 Tror jeg trenger en middagslur. Ble skikkelig søvnig etter maten. Sliten av å ha vært ute i sola hele dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. juni 2014 #1577 Del Skrevet 12. juni 2014 Pappan min! Jeg er både pappa og mammaguttt! Nå har jeg lånt med meg pappan min til østlandet. Han er gammel og jeg må stelle godt med han. Han har blitt merkbart gamlere det siste året. Har kjøpt lokalaviser fra gudbrandsdalen og sånn. .. Passe på pappan Høres ut som dere har fine dager, du og pappan din. Kos dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 12. juni 2014 Forfatter #1578 Del Skrevet 12. juni 2014 Høres ut som dere har fine dager, du og pappan din. Kos dere. Fine dager Tror det er bra for mamman og pappan å få ferie fra hverandre også I kveld kan pappa gå "tørrskodd" med fotball fra omtrent Nuh til omtrent midnatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 13. juni 2014 Forfatter #1579 Del Skrevet 13. juni 2014 (endret) Da er kåken nyskrubba, alle senger redd opp og alt klar til storinnrykk av folk for helga. Endret 13. juni 2014 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 15. juni 2014 Forfatter #1580 Del Skrevet 15. juni 2014 Nå er jeg passe utslitt. Hadde til sammen syv stykker på besøk i helga så det har vært mye å gjøre. Få slappe av med en VM-kamp snart, så tar jeg ryddinga etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå