Sauen Shaun Skrevet 18. mai 2014 #1541 Del Skrevet 18. mai 2014 God morgen. Håper du hadde en fin feiring av nasjonaldagen. Jeg har egentlig mest lyst til å bruke morgendagen på å sove ... men men ... Du får sette en fin sløyfe på Turbo. Turbo med 17. mai-sløyfe ser jeg for meg som et barnetog i ekstra høy hastighet. Hæv a hæppi hipp hurra Sauen Synes jeg ser en 17.mai-sløyfe fly veggimellom her ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 18. mai 2014 Forfatter #1542 Del Skrevet 18. mai 2014 God morgen. Håper du hadde en fin feiring av nasjonaldagen. Dagen slo til med masse sol og bedagelig program Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 18. mai 2014 Forfatter #1543 Del Skrevet 18. mai 2014 Har pause fra sola. Merker at matlysten forsvinner når det er sommervarme. Skal se å få dyttet i meg litt mat likevel. Tenkte å gå en lang søndagstur når det blir litt kjøligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 19. mai 2014 Forfatter #1544 Del Skrevet 19. mai 2014 Jeg har fått meg båtplass. Det er stas. Båtplassen er sentralt plassert så det er bare fem minutter å gå dit fra jobben, eller et kvarter å gå hjemme fra. Vet hva slags båt jeg vil ha så da var det å finne en til gunstig pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. mai 2014 #1545 Del Skrevet 20. mai 2014 Båtplass og båt... Kult... Gratulerer og lykke til med jakten på den perfekte båten til rett pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 20. mai 2014 Forfatter #1546 Del Skrevet 20. mai 2014 Båtplass og båt... Kult... Gratulerer og lykke til med jakten på den perfekte båten til rett pris. Takker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 20. mai 2014 Forfatter #1547 Del Skrevet 20. mai 2014 Jeg skal male en vegg på garasjen og har brukt ettermiddagen på å få unna diverse planter langs veggen. Det var en litt større jobb enn jeg regnet med, men nå er det ryddet unna, veggen er vasket ned og klar til å males. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #1548 Del Skrevet 22. mai 2014 Kvelden i går gikk med til en alt for lang dugnad. Skulle egentlig malt garasjeveggen i kveld, men det er bare slutten av mai en gang i året. Skal sitte å se gresset gro i kveld. Kjenne lukten av forsommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 23. mai 2014 Forfatter #1549 Del Skrevet 23. mai 2014 Gikk til jobb i bare skjorte i dag tidlig. Varm og deilig forsommer. Gikk på årets første utepils etter jobb i dag. Fin avsluttning på en krevende uke. Kald ale og varmt vær. Ble overfalt av en styrtbyge på vei hjem. Passe fuktig da jeg kom hjem, men hvem bryr seg? Det er spådd regn i natt og utover formiddagen i morgen. Skal bruke formiddagen på å handle maling, så får vi se om jeg maler utpå dagen i morgen eller på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 24. mai 2014 Forfatter #1550 Del Skrevet 24. mai 2014 Det er klamt og mildt i dag. Ser ikke ut til at det blir bra forhold for å male denne helga, men lover bra kommende uke, så da utsetter jeg det noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 25. mai 2014 Forfatter #1551 Del Skrevet 25. mai 2014 Litt morgentrøtt. Skal kose kaffekopp til den døsige tåka inne i hodet forsvinner. Det regner i dag. Det gjør ikke noe. Jeg har lyst ut på tur likevel. Det har blitt utrolig frodig den siste uken. Trærne har gått fra lys vårgrønn til mørk sommergrønn. Nytter ikke å sitte inne på en søndag i slutten av mai. Ut på tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 26. mai 2014 Forfatter #1552 Del Skrevet 26. mai 2014 Travelt på dagtid. Travelt i kveld. Ikke så mye mer å melde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 27. mai 2014 Forfatter #1553 Del Skrevet 27. mai 2014 Det ble endelig vær og tid til å male. Usikker på om jeg får malt det andre strøket i morgen, for ledregruppa skal ha møte litt utover kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. mai 2014 #1554 Del Skrevet 28. mai 2014 God morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 28. mai 2014 Forfatter #1555 Del Skrevet 28. mai 2014 God morgen. God kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 28. mai 2014 Forfatter #1556 Del Skrevet 28. mai 2014 Det ble sent og til slutt så gikk vi ut og tok en matbit. Da kan jeg ta fri på fredag med god samvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. mai 2014 #1557 Del Skrevet 29. mai 2014 Ha en finfin langhelg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 29. mai 2014 Forfatter #1558 Del Skrevet 29. mai 2014 Fin formiddagsol. Skal male. Skal få gått over med kantklipper et par plasser i hagen. Deretter er jeg fri for plikter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 29. mai 2014 Forfatter #1559 Del Skrevet 29. mai 2014 Ha en finfin langhelg. Ditto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 30. mai 2014 Forfatter #1560 Del Skrevet 30. mai 2014 Jeg skulle egentlig få gjort ganske mye i dag.... men jeg sitter i hagen og funderer. Jeg skulle egentlig vært rundt å snakket med forskjellige kjøkkenleverandører. Problemet er at jeg ikke får innstalert nytt kjøkken før kjøkkenvinduene er skiftet og den prosessen er forsinket. Blir sikkert langt ut i august før det skjer. Jeg skulle egentlig rive ut det galme kjøkkenet i juni, men da blir det for lenge uten fungerende kjøkken. Ser ut som jeg må stokke om på planene for sommeren. Så da sitter jeg i hagestolen under treet og funderer. Det er et behagelig sted for fundering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå