Spiralis Skrevet 30. april 2014 Forfatter #1521 Del Skrevet 30. april 2014 Håper ryggen har vært snill med deg i dag. Gikk bra i går. Grynter og er sur i dag. Det er et kjent problem som dukker opp innimellom. Bare å gå mer tur og å løpe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 30. april 2014 Forfatter #1522 Del Skrevet 30. april 2014 (endret) Skulle egentlig på en fest i kveld, men har avlyst. Skal bruke kvelden til å gå tur på mykt underlag, pluss å løpe i trapp. Bra det er en fridag i morgen. Regner med å hoppe og sprette så mye som mulig i morgen, pluss å kalke plenen. Skulle egentlig bli med en kompis for å hjelpe å beise hytte i helga, men det blir hopp og sprett i stedet. Ryggen vil ikke på lang biltur. Litt smågretten. Endret 30. april 2014 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 1. mai 2014 Forfatter #1523 Del Skrevet 1. mai 2014 Det ble litt fest på meg i går likevel. Ryggen ble litt bedre av en rolig ettermiddagstur. I dag har jeg vært ute og gått i ganske mange timer. Har hatt pit-stop på et par cafèer for å nyte folkelivet og vårsola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 2. mai 2014 Forfatter #1524 Del Skrevet 2. mai 2014 I og med at hytteturen er avlyst så er jeg usikker på hva jeg skal gjøre i helga. Jeg skal trene mye, men får finne på noe mer bedagelig innimellom også. Hodet er litt tomt nå, rett etter jobb, så jeg får bare vente til energien og idèene kommer. 5 uker til første del av ferien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. mai 2014 #1525 Del Skrevet 3. mai 2014 God morgen. Håper du får trent nok i helga til at ryggen blir fornøyd. Og du, siden vi har diskutert her før. Så kan jeg opplyse om at jeg i går kjøpte en ny type Clausthaler. Jeg må alltid prøve når det kommer nye typer alkoholfritt øl. Og spør du meg, så er Clausthaler Weizen bortkastete penger. Det smakte alldeles ikke godt. Nå vet ikke jeg hvordan alkoholholdig hveteøl smaker. Så mulig at Clausthaleren er slik hveteøl skal være. Men jeg helte halve boksen i vasken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 4. mai 2014 Forfatter #1526 Del Skrevet 4. mai 2014 God morgen. Håper du får trent nok i helga til at ryggen blir fornøyd. Og du, siden vi har diskutert her før. Så kan jeg opplyse om at jeg i går kjøpte en ny type Clausthaler. Jeg må alltid prøve når det kommer nye typer alkoholfritt øl. Og spør du meg, så er Clausthaler Weizen bortkastete penger. Det smakte alldeles ikke godt. Nå vet ikke jeg hvordan alkoholholdig hveteøl smaker. Så mulig at Clausthaleren er slik hveteøl skal være. Men jeg helte halve boksen i vasken... Har aldri helt fått taket på weizbier. Har smakt varianter som har vært, forsåvidt, greie, men det blir en kuriositet for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 4. mai 2014 Forfatter #1527 Del Skrevet 4. mai 2014 Helga går mot slutten. Jeg har stort sett vært i bevegelse. Har vært litt kjedelig til tider, for jeg har ikke vært noe sosial. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 5. mai 2014 Forfatter #1528 Del Skrevet 5. mai 2014 Ble sein jobbing i dag. Skal døtte innpå litt ekstra mat og så skal jeg bort til ene bestisen for å se på LFC kampen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 7. mai 2014 Forfatter #1529 Del Skrevet 7. mai 2014 Blir ikke så mye fritid denne uka. Må få unna ting før jeg fyker til Liverpool. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 8. mai 2014 Forfatter #1530 Del Skrevet 8. mai 2014 Da er det straks pakke, dusje, spise, legge seg. Må opp klokka 3 i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. mai 2014 #1531 Del Skrevet 9. mai 2014 God helg, god tur. Håper du får det superdupert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 12. mai 2014 Forfatter #1532 Del Skrevet 12. mai 2014 Da har jeg fått pakket ut. Var litt sliten og lei av reising da jeg kom hjem, men energien kom fort tilbake. Har til og med luket løvetann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 13. mai 2014 Forfatter #1533 Del Skrevet 13. mai 2014 Siden det har blitt mildere om natta kan jeg sove med verandadøra på soverommet oppe. Liker den luftige følelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. mai 2014 #1534 Del Skrevet 14. mai 2014 Skulle ønske jeg også hadde hatt muligheten til å sove med åpen dør. Eller i det minste vinduet skikkelig åpent. Men når man bor i en sokkel nytter det ikke. Her er det kun vindu på gløtt som funker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 14. mai 2014 Forfatter #1535 Del Skrevet 14. mai 2014 Skulle ønske jeg også hadde hatt muligheten til å sove med åpen dør. Eller i det minste vinduet skikkelig åpent. Men når man bor i en sokkel nytter det ikke. Her er det kun vindu på gløtt som funker. Kjenner til problemstillingen Jeg har aldri hatt verandadør fra soverom ut på en veranda i 2. etasje, før jeg kjøpte kåken for tre-fire år siden, så det var en ny opplevelse. I tillegg er det en egen dør med myggnetting jeg setter inn om sommeren, så jeg slipper sånne ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 14. mai 2014 Forfatter #1536 Del Skrevet 14. mai 2014 Dagen har vært steike hektisk. Bedre blir det ikke. Jeg tar første ferie fra 6. juni, men når jeg trekker fra dager som går med til intervjuer, opplæring, helligdager, ekstra møter og samlinger så har jeg 3-4 dager til faktisk å få gjort jobben. Mulig dette blir litt over stokk og stein, men det ordner seg nok. Det er sol Det er bra.... men det har dukket opp to gule løvetenner på plenen De skal dø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 15. mai 2014 Forfatter #1537 Del Skrevet 15. mai 2014 Det går gyselig fort mot 17. mai. Var å kjøpte røykt blåkveite i skiver på fiskebutikken til 17. mai lunsjen. Men har jeg kjøpt Gul enke?... Nei det har jeg ikke rukket. Ikke rukket noe særlig annet heller. Været ser ut til å bli bra i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. mai 2014 #1538 Del Skrevet 16. mai 2014 Røykt blåkveite. Har egentlig ikke planlagt noe spesielt til i morgen jeg. Vet formiddagen skal tilbringes foran tv'n. Jeg vet det kommer innslag fra min barndoms trakter. Og det vil nok bli mange kjente fjes på skjermen. Og jeg har egg i kjøleskapet og rundstykker i fryseren, så det kan bli en god frokost ihvertfall. Også blir det kanskje en tur til foreningen litt utpå dagen. Eller kanskje en liten topptur utpå ettermiddagen... Eller kanskje bare være hjemme hos Turbo... Morgendagen vil vise... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 16. mai 2014 Forfatter #1539 Del Skrevet 16. mai 2014 Røykt blåkveite. Har egentlig ikke planlagt noe spesielt til i morgen jeg. Vet formiddagen skal tilbringes foran tv'n. Jeg vet det kommer innslag fra min barndoms trakter. Og det vil nok bli mange kjente fjes på skjermen. Og jeg har egg i kjøleskapet og rundstykker i fryseren, så det kan bli en god frokost ihvertfall. Også blir det kanskje en tur til foreningen litt utpå dagen. Eller kanskje en liten topptur utpå ettermiddagen... Eller kanskje bare være hjemme hos Turbo... Morgendagen vil vise... Jeg har egentlig mest lyst til å bruke morgendagen på å sove ... men men ... Du får sette en fin sløyfe på Turbo. Turbo med 17. mai-sløyfe ser jeg for meg som et barnetog i ekstra høy hastighet. Hæv a hæppi hipp hurra Sauen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 16. mai 2014 Forfatter #1540 Del Skrevet 16. mai 2014 Da tror jeg at jeg logger meg ut og retter blikket mot hosebånd, flagg, mai og sånt .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå