Gå til innhold

Spiralis

Spiralis

Anbefalte innlegg

Feber og vondt i kroppen var ikke bra. Hvordan er det med deg i dag? Håper du er frisk igjen. :klem:

Vært litt småruskete gjennom arbeidsdagen men ikke så gæli.

Får ta det litt rolig i kveld. Skal sitte i en undervisningssal hele dagen i morgen så jeg satser på å være ferdig med det til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal på et seminar et par dager og får besøk på fredag, så i kveld går tiden med til å pakke og å gjøre klart til helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Da har besøket reist videre til påskefjellet. Står en solid haug med oppvask og noe rydding som skulle vært tatt unna...... :glare: ....... tror sikkert jeg skal klare å glemme av det og heller stikke på pub med ene bestisen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører fortsatt på vinterdekk. Skulle egentlig bytte i dag, men. Fikk vaska bilen i alle fall. I morgen skal og må jeg få byttet til sommerdekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sommerdekk? :klo: Ikke her i distriktet ihvertfall. :sno:

*skal snart ut og lufte vinterskoene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått skiftet til sommerdekk og det var behagelig nok til at jeg kunne kjøre meg en tur med taket nede. :) Berusende følelse. Var innom en kompis som ble med på en liten runde.

Nå skal jeg bort til et vennepar på middag. Blir sikkert berusende det også. :)

Reiser på påskeferie i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg egentlig litt sliten. Har fått pakka ut og satt i gang en vaskemaskin. Har egentlig litt lyst å synke ned i stolen, men etter å ha sittet i en bil mange timer av dagen så får jeg heller komme meg ut i det nydelige vårværet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix::strix::strix::strix: Årets første terassepils er i magan............. Årets tre første terassepils er i magan :rolleyes:

:rodmer: Jeg ER så Lykkelig! :rodmer:

Trærne har museører, pippippene driver å pippipper noe veldig, verden er så god! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har utsatt og utsatt å makke meg til å bestille EU-kontroll til bilene. Skal se om jeg ikke får ordnet det i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en hektisk fredag og jeg kommer til å få det rimelig hett rundt ørene fram til ferien. Det får være. Nå er det helg. :)

Skal innvilge meg litt hvile på sofan før jeg gjør noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rolig morgen og kaffekopp. Nydelig morgensol i de grønne trærne. Jeg er ganske trøtt så jeg trenger noen kopper før jeg beveger meg fra godstolen. Sprayet plenen med mosefjerner i går og i dag er mosen svart.

Skal på fotballpub med noen kompisser i ettermiddag. Vi skal til Liverpool på serieavsluttningen om to uker. Vinner vi i dag så får vi antakelig feire seriegull når vi er på Anfield, så dette blir spennende.

Fram til kampen har jeg ikke så mange planer. Skal svinge oppom en kompis for en kaffekopp, nyte den grønne våren og vårsola. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkkarygg! ... :dry: Den får pent se å få skikk på seg til i morgen.

Tror dette må kalles årets første skikkelige sommerdag. Utrolig behagelig temperatur. Tok årets første utepils etter jobb. Meget fornøyd! :)

Jeg sverger på at det er grønnere i dag enn det var i går. Massevis av småunger som leker i parken. Hyler og løper. Lukten av grillkull og kos siger sakte forbi, lett ispedd dunsten av mindre vellykket grilling. Helt perfekt! :)

Endret av Spiralis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...