Spiralis Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #1481 Del Skrevet 20. mars 2014 Helg Glad jeg skal ha en hviledag i morgen. Er veldig utladet etter dagen i dag. Nå skal jeg bare få summet meg litt og fått meg litt mat, så får jeg se hva jeg finner på i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. mars 2014 #1482 Del Skrevet 20. mars 2014 Du kan komme hit og spise is sammen med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #1483 Del Skrevet 20. mars 2014 Du kan komme hit og spise is sammen med meg. Takk som byr, men er redd isen smelter før jeg når fram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 23. mars 2014 Forfatter #1484 Del Skrevet 23. mars 2014 Det har vært en fin utedag, selv om det har blåst litt. Nå er jeg litt sliten. Vurderer å sette meg ut på terassen for å hvile. Tror jeg trenger noe varmere under det vindtette for at det skal bli behagelig i lengden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 24. mars 2014 Forfatter #1485 Del Skrevet 24. mars 2014 Små pippipene synger og solen skinner. Får egentlig mark i baken av å være inne, men jeg trenger å få unna noe vasking, som jeg snek meg unna i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 25. mars 2014 Forfatter #1486 Del Skrevet 25. mars 2014 Vært borte på et møte i dag og ble nesten fristet til å kjøre hjem med taket nede. Tror det hadde blitt kjølig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #1487 Del Skrevet 26. mars 2014 Skal en liten tur ut med en kompiss i kveld. Tror jeg bare skal hvile fram til da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #1488 Del Skrevet 27. mars 2014 Ekstra styremøte i kveld. Heldigvis er jeg møteleder så da blir det kjapt, effektivt og ikke noe utenomsnakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 28. mars 2014 Forfatter #1489 Del Skrevet 28. mars 2014 Hvilken dag er det i dag, hvilken dag er det i dag, er det mandag? NEI! er det mandag? NEI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 29. mars 2014 Forfatter #1490 Del Skrevet 29. mars 2014 En hærlig dag. Har vært ute i sola det meste av dagen. Har kjørt cabben med taket nede i dag også. Litt friskt var det, men skikkelig stas. Nå sitter jeg på terassen og nyter sola. Småfulene kvitrer og jeg kjenner lukten av grilling fra etellerannet sted i nabolaget. Vurderte å hente fram grillen selv, men fant ut at jeg drøyer det litt. Skal heller bruke ettermiddagen på å få lempa deler av vedstabelen på garasjeveggen ned i kjelleren. Ellers har jeg handlet nye møtesko og en ny blå skjorte. Fant en Oxford stripet skjorte som jeg likte godt. Den går godt både som den er eller under en cardigan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 30. mars 2014 #1491 Del Skrevet 30. mars 2014 God morgen. Så godt å se at du hadde en herlig vårdag i går. Håper du får det like fint i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 30. mars 2014 Forfatter #1492 Del Skrevet 30. mars 2014 Trøtt .. Skal kose kaffekopp lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 31. mars 2014 Forfatter #1493 Del Skrevet 31. mars 2014 Sommertid Sommertid er snadder. Blir i godt humør bare av ordet. Lyst til langt utover kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 1. april 2014 Forfatter #1494 Del Skrevet 1. april 2014 Jeg er skikkelig god og sliten etter dagen så akkurat nå har jeg mest lyst å sløve hele kvelden. Får se litt etter hvert om ikke tiltakslysten kommer tilbake. Ble nesten lurt skikkelig av en 1. april spøk i dag tidlig. En meget fin og utspekulert en. Bare tilfeldighet at jeg ikke gikk helt fem på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 3. april 2014 Forfatter #1495 Del Skrevet 3. april 2014 Har vært på seminar og i morgen skal jeg på kurs. Jeg blir litt rastløs av å sitte hele dagen, flere dager i trekk. Var litt fristet til å sette meg på en uteserverig i ettermiddag, men måtte komme meg hjem. Gjør det heller i morgen om det er behagelig temperatur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 4. april 2014 Forfatter #1496 Del Skrevet 4. april 2014 (endret) Helg Kurset var ble tidlig ferdig så jeg tok meg en tur hjem, for å legge fra meg ting. Nå blir det sol og øl Endret 4. april 2014 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. april 2014 #1497 Del Skrevet 4. april 2014 Har vært på farten hele dagen jeg, så nå var det godt å komme hjem til sofaen og Turbo. Kos deg med sol og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 6. april 2014 Forfatter #1498 Del Skrevet 6. april 2014 Har vært på farten hele dagen jeg, så nå var det godt å komme hjem til sofaen og Turbo. Kos deg med sol og Takker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 6. april 2014 Forfatter #1499 Del Skrevet 6. april 2014 Tror jeg har fått for mye frisk luft. Feber og vondt i kroppen. Tvang meg på fotballpub med gjengen, nå i ettermiddag. Resten av kvelden blir det sofan/senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. april 2014 #1500 Del Skrevet 7. april 2014 Feber og vondt i kroppen var ikke bra. Hvordan er det med deg i dag? Håper du er frisk igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå