Gå til innhold

Spiralis

Spiralis

Anbefalte innlegg

God morgen. :kaffekopp:

Suppe høres helt herlig ut. Tror jammen jeg skal handle inn til suppe i dag jeg også. Hjemmelaget blomkålsuppe eller fiskesuppe til lørdagskvelden :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen. :kaffekopp:

Suppe høres helt herlig ut. Tror jammen jeg skal handle inn til suppe i dag jeg også. Hjemmelaget blomkålsuppe eller fiskesuppe til lørdagskvelden :sikle:

Varm suppe er godt i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, varm suppe er nydelig på kalde høst- og vinterdager.

Nå ble det ikke suppe på meg i går. Men i dag blir det hjemmelaget tomatsuppe. :sikle:

Håper du får en fin-fin søndag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snør ute. Inne er det lunt og varmt. Er fortsatt forkjøla så det frister ikke så veldig å bevege seg utendørs. Får se om lysten til å besøke noen stiger utover dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi holder på å bygge om lokalene på jobb så i kveld ble det litt sen jobbing. Resten av kvelden så blir det sikkert håndball.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som i går. Litt sen jobbing i forbindelse med ombyggingen av kontorlokalene og håndball på TV`n senere.

Skal bort på en ledelseskonferanse i morgen og torsdag. Den har ikke direkte med jobben å gjøre. Håper det blir bra påfyll om ledelse. Programmet ser bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom tilbake til byen i ettermiddag. Rakk en tur innom jobb for å se hvordan det gikk med ombyggingen. Så bra ut. Mangler fortsatt kabling for data og telefon på noen få punkter, men alt i alt har det blitt bra.

Konferansen levde opp til forventningene så jeg er godt fornøyd.

Nå er det håndball.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helg. Litt på overtid. Helgen er uavklart. Helt greit. Jeg legger beina på bordet og tar meg en øl mens resten bestemmer seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg med ene kompissen for å hjelpe med transport av en tredemølle. Steike for et beis. Jeg har løpt mye på tredemølle, men å ha noe slikt hjemme er jeg skeptisk til. ... tror jeg. .. Det er litt fristende.... men, nei, de tar for stor plass og er for tunge å stue bort. .... Har et rom i kjellern jeg kunne brukt til treningsrom .... Men, nei. Glem det. Det blir bare stående ubrukt. Det er jeg sikker på..... nesten... Vet ikke.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For N`te gang den siste måneden er jeg sylte forkjøla. Kastet inn håndkleet i to tiden. Fant ut at jeg ikke var verd pengene lengre i dag så da får jeg heller prøve på igjen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare tre arbeidsdager til juleferie. :)

Skal ha fri til over nyttår. Blir godt. :)

Lå og grublet i gårkveld over alt jeg må rekke før jul, men jeg fikk løst det meste i dag. Noen løse tråder er det, men de er ute av mine hender så da gidder jeg ikke å bruke energi på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Toooo dager til juleferie. :)

Skal hjelpe en kompis med å kjøre bort noe gammelt skrap litt senere. Etterpå blir det å se på håndball.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk fra jobb litt før i dag. Fant meg en halvliter og et cafèbord for å planlegge januar. Ønsker å rive meg løs fra vinterdvalen vaffal en gang i januar. Har sendt noen forslag til ene bestissen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen! :kaffekopp:

Og god juleferie. Setter fram en :ol: til du kommer hjem fra jobb i dag.

God ettermiddag. Tusen takk. Den halvlitern skal bli god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juleferie! :bolledeig: Fri helt til over nyttår. :bolledeig:

Skal ha meg noen pils i kveld, men mye blir det ikke. Skal kjøre til Vestlandet i morgen og ønsker å komme meg av gårde så tidlig som mulig. Litt avslapping i godstolen med et par pils. Deretter får jeg starte å pakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur vestover. Kjør forsiktig. Jeg har ingen Spiralis å miste. :klemmer:

Og god jul og godt nytt år. Nyt hver eneste fridag maksimalt. Husk tiden sammen med de du er glad i er verdifull. :nissekonekyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...