Spiralis Skrevet 13. november 2013 Forfatter #1341 Del Skrevet 13. november 2013 Skal på en samling i morgen og det går raskt mot helg. Det svirrer et kokkeprogram over tv-skjermen, så jeg lurer på hva jeg skal lage til middag i helga. Jeg er ganske usikker. Det eneste kravet er at det går godt sammen med en mørk malbec-vin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 14. november 2013 Forfatter #1342 Del Skrevet 14. november 2013 Yessss........ Det ble en lang dag. Måtte innom jobb da jeg kom tilbake fra samlingen. Ikke var samlingen særlig beslutningsdyktig heller. I kveld blir det sen og skral middag. Har fått avtalt whisky og skitprat hos ene bestisen i morgen kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 15. november 2013 Forfatter #1343 Del Skrevet 15. november 2013 Helg Nå skal jeg strekke meg litt, smile lunt til meg selv og fundere over hvor god tilværelsen er. ... pluss at jeg skal ta meg en øl. Har handlet inn et rikt utvalg av juleøl til jeg skal bort til bestisen. Tror det er tryggest å ta en liten kvalitetskontroll i forkant.... bare for å sikre meg at det ikke er skjemt vare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 17. november 2013 Forfatter #1344 Del Skrevet 17. november 2013 Koser kaffekopp og ser på solskinnet. Det er mildt ute og jeg vurderer å kjøre et sted hvor det er fint å gå skogstur. Enten det eller så går jeg en tur her hjemme fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 18. november 2013 Forfatter #1345 Del Skrevet 18. november 2013 Kan ikke si jeg opplever meg selv som en sprudlende energibunt om ettermiddagen, for tiden. Jeg har egentlig mest lyst til å gå i hi. Jeg blir utrolig sedat så snart jeg kommer innenfor ytterdøra. I tillegg så er jeg skremmende komfortabel med å være så sløv. Men... det er jo ikke noe jeg skal rekke ... så da kan jeg jo bare sige ned i sofan og bli der en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 20. november 2013 Forfatter #1346 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Skal på konsert sammen med eldste nevøen på søndag. Black Sabbath på Telenor Arena. Jeg er ikke noen Sabbath kjenner, men jeg kan da min grunnleggende gammelmetall. Blir artig. Sist vi var på konsert sammen (Rammstein i Valhall) så var jeg høyere enn han. Nå er gutten høyere enn meg. Jeg har gitt klar beskjed om at nå er han så stor at han får vise respekt for de eldre. Han må være den som stiller seg bak de høyeste folka slik at onkel får se bedre. Det blir metal uten øl, for jeg må kjøre hjem samme kveld. Totalt selvmotsigende og egentlig en skam. Endret 20. november 2013 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 21. november 2013 Forfatter #1347 Del Skrevet 21. november 2013 Dette ble en rar dag. Kvelden er derimot direkte u-rar. En normal novemberkveld. Tar en tur til Oslo i helga. Familietid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 25. november 2013 Forfatter #1348 Del Skrevet 25. november 2013 Hjemme fra jobb i dag. Nakke og rygg slo seg vrang av å stå på asfalten i Telenor Arena i fem timer. Kom ikke hjem før kolkka to i natt heller så jeg var stuptrøtt i dag tidlig. Når jeg får våkna skikkelig så får jeg varme litt opp og kjøre noen øvelser som løsner litt opp i ryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 27. november 2013 Forfatter #1349 Del Skrevet 27. november 2013 Ligger og hører på musikk. Reiser på langhelg fredag morgen. Jeg burde få unna en vaskemaskin eller to i kveld. Det burde jeg. Jeg tror jeg bare får sette den på med det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. november 2013 #1350 Del Skrevet 28. november 2013 Hva slags musikk hørte du på i går da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 28. november 2013 Forfatter #1351 Del Skrevet 28. november 2013 Hva slags musikk hørte du på i går da? Svirret mest rundt på Youtube og hørte på tilårskommen alternativrock. ... så ble jeg sittende å se på snutter av ulike kjente gitarister som snakket om gitaren sin og utstyret sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 28. november 2013 Forfatter #1352 Del Skrevet 28. november 2013 Da håper jeg at alt er klart til avreise i morgen. Det ble usedvanlig mye styr i dag. Skal en kjapp tur innom jobb i morgen for å sjekke at jeg ikke har glemt noe, før jeg reiser. Skal være sosial i høyfjellet. Hotell og spa. Bestilt nakke & skuldermassasje. Gleder meg allerede. Det er noen panda-bjørnunger på TV`n nå. .... Nusselige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 1. desember 2013 Forfatter #1353 Del Skrevet 1. desember 2013 Det blir en sløv kveld på sofan. Det var en fin helg i høyfjellet. Fornøyd og sliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 2. desember 2013 Forfatter #1354 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Desember. Måneden for ånkli juleøl! Juleøl fra polet. Skal på polet i morgen. Har frisørtime rett ved siden av og skal handle juleøl før timen. Julegaver... Har ikke peiling! Ikke er det mulig å få fornuftige ønsker ut av noen heller. Endret 2. desember 2013 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 3. desember 2013 Forfatter #1355 Del Skrevet 3. desember 2013 Arbeidsdagen bærer preg av at det er mye som skal fullføres før jul og mye som skal planlegges for neste år. Ser ut til at jeg får ordnet med de to viktigste julegavene ganske snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 4. desember 2013 Forfatter #1356 Del Skrevet 4. desember 2013 Da er jeg endelig nyfrisert .... men polet var stengt da jeg kom. Får ta det på fredag. Var på fotballpub med ene bestisen i kveld. En lidelse å ikke kunne ta seg en pils når det blir 5-1.... men men.. Skal ha en presentasjon i morgentidlig så da blir det sånn. Har tatt meg fri på ferdag. Ingen planer annet enn å handle juleøl..... og smake litt ... fyre på peisen .. lage oksehalesuppe ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. desember 2013 #1357 Del Skrevet 5. desember 2013 Lykke til med dagens presentasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 5. desember 2013 Forfatter #1358 Del Skrevet 5. desember 2013 Lykke til med dagens presentasjon. Takker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 5. desember 2013 Forfatter #1359 Del Skrevet 5. desember 2013 Da er det he..elg! Den lenge varslede snøstormen kuliminerte i en knapp millimeter lette snøfjoner, som er i ferd med å forsvinne i mild bris og noen få regndråper. Før jeg legger beina på bordet og lener meg tilbake så skal jeg endelig få gjennomført, den lenge berammede, polekspedisjonen. Detta blir bra! ...... Må bare se ferdig Svampebob først. .. SÅ stikker jeg på polet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 6. desember 2013 Forfatter #1360 Del Skrevet 6. desember 2013 Ordet for dagen: Snørr. Kjente forkjølelsen komme utover kvelden i går. Ække så farlig. Ikke feber eller tung i hodet og ikke har jeg noen store gjøremål i dag heller. Nå har jeg fått meg kaffe og skal ut for å handle grønsaker til suppa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå