Spiralis Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter #1321 Del Skrevet 29. oktober 2013 Det er en tanke som slo meg da jeg var i butikken. Det står "Ekte majones" på majones pakka. Selges det uekte majones? Hvem selger det og hvordan smaker den? Ellers så har NRK klart å fornærme meg i dag. Jeg er ikke lett å provosere, men jeg har grenser jeg også. Filmpolitiet på P3 har prestert å kalle "Highlander" en Kalkun! Frekke snørrunger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter #1322 Del Skrevet 30. oktober 2013 Det går raskt mot helg. Det er bra Blir litt døgnvill av at det plutselig blir så tidlig mørkt. Går nesten i dvale allerede tidlig på kvelden. Får mobilisere innsatsvilje til å trene litt i alle fall. Er støl i skuldre og nakke for tiden så jeg har behov for å få i gang sirkulasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter #1323 Del Skrevet 31. oktober 2013 Jeg har vært hos frisøren og det har vært litt bråk på jobb. Begge deler har vært en positiv opplevelse. Den pene frisørdamen: "Hvordan vil du ha det?". Spiralis: "Vet du.. jeg tror du vet mye bedre enn meg hva som ser bra ut så hva foreslår du?". Den pene og ivrige frisørdamen: "Vi kan gjøre litt sånn og sånn og sånn". Spiralis: " Ja men da gjør vi det slik som du sier." På jobb så var det noen som ville surve men som til sin fortvilelse oppdaget at ingen andre ville være med på survinga. Det var ganske fornøyelig å følge med på. Det har kommet juleøl i butikkene og i morgen er det november. November er butikk-juleøl-måneden. En fin måned. Desember er pol-juleøl-måneden og blir enda bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 2. november 2013 Forfatter #1324 Del Skrevet 2. november 2013 Rolig kaffekos. Skal på pub med en kompiss i ettermiddag og så skal vi møte noen flere venner senere. Litt usikker på hva jeg skal gjøre fram til da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. november 2013 #1325 Del Skrevet 2. november 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 3. november 2013 Forfatter #1326 Del Skrevet 3. november 2013 Ja det ble omtrent slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 3. november 2013 Forfatter #1327 Del Skrevet 3. november 2013 Det ble en solid tur på byen i går. Likevel har jeg ikke vært noe særlig skral i dag. Sov lenge og var i fin form da jeg kom meg ut av senga. I dag har jeg ikke gjort så mye mer enn å kjøre et par vaskemaskiner og lage en solid søndagsmiddag. Lammelår i skiver med ovnsstekte grønsaker. Var skikkelig solid kost. Nå sitter jeg og ser på bilder fra sommeren og drømmer meg fram til neste sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 4. november 2013 Forfatter #1328 Del Skrevet 4. november 2013 Kvelden har røket med til et styremøte i borettslaget. Tror ikke jeg har ork til å få gjort noe mer i kveld. Får se om lysta kommer senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 5. november 2013 Forfatter #1329 Del Skrevet 5. november 2013 Skal bare finne roen en times tid og så skal jeg trene litt. Spiser lite for tiden. Aner ikke hvorfor. Spiser en solid lunsj, men har lite matlyst til middag. Kråketing. Det er noen digre flokker med kråker som samler seg ved den tiden jeg går hjem fra jobb og sånn omtrent nå så flyr de ut av byen i store flokker. Det er fasinerende å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. november 2013 #1330 Del Skrevet 6. november 2013 Kråketing høres virkelig fasinerende ut ja. Skal tro hva de diskuterer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 6. november 2013 Forfatter #1331 Del Skrevet 6. november 2013 Kråketing høres virkelig fasinerende ut ja. Skal tro hva de diskuterer... De diskuterer sikkert om de skal gå over til å bli trekkfugler eller om de skal bli her i kulda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 6. november 2013 Forfatter #1332 Del Skrevet 6. november 2013 Bedriver kvelden med å se en forelesning fra Yale om romersk arkitektur i Leptis Magna. Trenger å få nerde litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 7. november 2013 Forfatter #1333 Del Skrevet 7. november 2013 Tankene flyr rundt i hodet i kveld. Mange artige tanker. Kjenner jeg har mer overskudd enn jeg har hatt i det siste. Sikkert derfor tankene spretter sånn rundt. Nå tror jeg at jeg skal tenke litt mindre og saktere resten av kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 8. november 2013 Forfatter #1334 Del Skrevet 8. november 2013 Ser på solnedgangen. Skydekket har løst seg litt opp og det er et glødende kopperfarget skjær i horisonten. Før i dag var det snøfjoner i lufta, men det la seg ikke. Ser ut til at det blir noe av det samme i morgen. ... Det er fredag. Får fyre på peisen og ta seg en øl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 9. november 2013 Forfatter #1335 Del Skrevet 9. november 2013 Straks ferdig med å kose kaffekopp. Våknet tidlig i dag, men lå og småslumret til langt utpå formiddagen. Skal bare ta meg en dusj så skal jeg bort til et vennepar å se hvordan det går med kjøkken oppussingen deres. Skal bli med ut litt på byen senere i kveld, men jeg tror jeg skal ta det rolig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 10. november 2013 Forfatter #1336 Del Skrevet 10. november 2013 Har nylig våknet. Fortsatt litt søvnig og jeg har ikke helt fått sortert tankene. Skal lage meg kaffe .. og skal ringe forelderene mine........ og et eller annet mer enn det... Jeg burde sikkert mekka kaffen før jeg startet å skrive dette... Kjørte alkoholfritt i går, så jeg burde være frisk og rask i dag, men jeg er skikkelig søvnig og sløv. Det ble en fin kveld i går. Vi satt og bablet på en bar til det ble sent, en liten gjeng med venner. Var en meget lystig stemning. ..... Nei, jeg får komme i gang med den kaffen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. november 2013 #1337 Del Skrevet 10. november 2013 Påfyll? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 10. november 2013 Forfatter #1338 Del Skrevet 10. november 2013 Påfyll? Takk som byr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 11. november 2013 Forfatter #1339 Del Skrevet 11. november 2013 Klart å bli litt småforkjølet så jeg tok litt tidlig fri i dag. Sparer heller på kreftene til i morgen. Er barfrost ute og huskaldt inne. Tar og fyrer på peisen tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 12. november 2013 Forfatter #1340 Del Skrevet 12. november 2013 Det ble litt hektisk i dag. Skal sløve litt tv, kjøre en vaskemaskin og trene litt. ... Gleder meg til sola snur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå