Spiralis Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter #1301 Del Skrevet 13. oktober 2013 I dag har jeg vært i Oslo på burstagsfeiring og på strykekonsert med yngste nevøen. Kom meg innover tidlig så vi fikk klemt inn en fin gåtur på Bygdøy også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter #1302 Del Skrevet 14. oktober 2013 Tum ti tum.... Mandag... Sikkert noe husarbeid som må gjøres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. oktober 2013 #1303 Del Skrevet 15. oktober 2013 Trommeti trom... Tirsdag, og kanskje på tide at Sauen flytter hjem fra sommerfjøset... *begynner å pakke flyttelasset* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter #1304 Del Skrevet 15. oktober 2013 Trommeti trom... Tirsdag, og kanskje på tide at Sauen flytter hjem fra sommerfjøset... *begynner å pakke flyttelasset* Greit å komme seg til et lunere sted før snøen laver ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter #1305 Del Skrevet 15. oktober 2013 Spiser snop og drikker øl på en tirsdag. Kjøpte bare to øl, så det blir ikke noen flatfylle. Steike for en dag. På toppen av alt styr så røyk oppvaskmaskinen på jobben. En klok mann lærte meg en gang at det er viktig å pleie et godt forhold med vaktmesteren. Det fikk jeg betalt for i dag. Vi hadde ny oppvaskmaskin oppe og i drift på under to timer. Får utsette treninga til et stykke utpå kvelden. Ellers skal jeg måle, streke og høvle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter #1306 Del Skrevet 16. oktober 2013 Merker litt på sjela at det blir tidligere mørkt. Det er litt avdempende på tiltakslysten, men nå får det være nok sløving for i kveld. Opp. Opp og fram. Til arbeidet. Fremmad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. oktober 2013 #1307 Del Skrevet 17. oktober 2013 God ettermiddag. Planer for ettermiddagen og kvelden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter #1308 Del Skrevet 18. oktober 2013 God ettermiddag. Planer for ettermiddagen og kvelden? Planen var å gå hjem fra jobb fra jobb innen rimelig tid, men det ble sent. Kveldsmat og senga var det jeg fikk ut av kvelden. Ingen sure miner. Fikk unna mye og spikra mye framover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter #1309 Del Skrevet 18. oktober 2013 Det var egentlig helg for fire timer siden, men jeg har skrevet notat til meg selv siden jeg kom hjem. Hadde møte med sjefen og flere andre om hvordan vi skal ta mot de nyansatte i januar. Det har vært en strøm av ideèr etter at jeg kom hjem og jeg måtte få skrevet de ned før jeg glemmer de. Men NÅ er det helg på ånkli! Nå er det forbud mot flere jobbtanker. Nå blir det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter #1310 Del Skrevet 19. oktober 2013 Det var fire minus i dag tidlig. Det ble en noe forlenget morgenkaffe til det kom seg over frysepunktet utendørs. Har vært med på høstdugnad nå i ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter #1311 Del Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Da er heimen rimelig godt støvsugd og vasket. Ute har det endelig bikket over frysepunktet. Skal på besøk til noen venner i ettermiddag. I går tok jeg inn de to vinrankene jeg har stående i potte. Nå har de fått litt høst og mistet bladene. Da regner jeg med at de setter knopper og begynner å vokse en gang i vinter. Jeg har begynt på et lite prosjekt i snekkerboden. For noen år siden laget jeg noen buer til nevøene mine. Halparten av stokken jeg brukte har ligget i kjellern siden. Nå er den kløyvet i to kvartdeler og den ene skal jeg lage en voksen langbue av. Har høvlet den ned grovt til et emne. Nå surfer jeg rundt på nettet etter ideer til design og dimensjoner. Tviler på at dette blir noe jeg kommer til å bruke tid på ofte, men da har jeg et prosjekt å sulle med, i kjellern, fram til våren. Endret 20. oktober 2013 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter #1312 Del Skrevet 21. oktober 2013 Kvelden har røket med til styremøte i borettslaget. Jeg har fantasert om høstlig mat mye det siste. Mest har jeg fantasert om røkt svinekam med svisker, surkå, rosenkål og rotgrønsaker. Kjøpte en solid svinekam i dag. Burde sikkert kjøpt den til helga, men men. Får steke den i morgen. Det blir nammenam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter #1313 Del Skrevet 22. oktober 2013 Våknet til høstens første snø. Lite var det, slapsete var den og få timer lå den....... men. På den andre siden er det bare to måneder til vi går mot lysere tider ... selvfølgelig etterfulgt av 3-4 måneder med is, snø, frost og P**k h*****e f**s vinteridyll. ..... Ok. Da får det holde med surmuling for i dag. Ellers har dagen vært bra. Lave skuldre og en følelse av å fått hentet inn en god del etterslep. Har faktisk ikke noe etterslep. Ikke som jeg vet om i alle fall. Det er selvfølgelig noe jeg har glemt og som kommer tilbake og biter meg, men det får komme for en dag den dagen det kommer. Skal planlegge litt for helga i kveld. Borte på et seminar torsdag og fredag. Skal heldigvis ikke gjøre noe annet enn å være publikum. Enda bedre er det at agendaen tyder på lavt faglig utbytte. Virker som enellerannen skal "inspirere" oss og at maten blir god. Toppers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #1314 Del Skrevet 23. oktober 2013 Tingenes iboende djevelskap. Dagen i dag har vært rimelig hektisk. Fikk rydda opp i nesten alt til slutt. Må pakke i kveld, kommer jeg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter #1315 Del Skrevet 25. oktober 2013 Hjemme igjen fra seminar. Var gøy og sosialt. Nå tror jeg at jeg skal innta sofan. Pakker heller ut senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 26. oktober 2013 #1316 Del Skrevet 26. oktober 2013 God morgen. Ha en super lørdag, Spiralis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter #1317 Del Skrevet 26. oktober 2013 Sitter med og ser ut på en våt høstdag. Er ikke helt våken. Er litt småsøvnig, sløv og frossen. Skal bare kose kaffekopp og våkne langsomt. Skal hjelpe en kompis som holder på med oppussing av kjøkken, litt utpå dagen. Deretter skal vi en liten tur på pub, men jeg tror det blir alkoholfritt for min del. Det ble nok vin på seminaret. Klokka stilles nå til natten. Jeg liker best sommertid. For min del kunne vi hatt sommertid hele året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter #1318 Del Skrevet 26. oktober 2013 God morgen. Ha en super lørdag, Spiralis. Morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter #1319 Del Skrevet 27. oktober 2013 Fyr på peisen og lukten av kjøtt som koser seg i stekeovnen. Har ikke hatt snuten utenfor døra i dag. Skal på besøk til et vennepar senere og tror ikke jeg beveger meg noe sted før den tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter #1320 Del Skrevet 28. oktober 2013 Har blitt hekta på "Barn ingen adgang". Så tilfeldigvis noen minutter for et par dager siden og nå har jeg kommet meg gjennom alle episodene. Kjempe festlig. Bra å ha noe å kose seg med mellom episodene på "Ikke gjør dette hjemme" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå