Gå til innhold

Spiralis

Spiralis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har begynt å regne og blitt ganske surt ute. Men jeg har fått vært mye ute i dag så det var uansett på tide å komme seg inn i vamen en liten stund. Senere skal jeg kjøre en tur lete etter store mørke steiner. Har fått stiklinger til to nye vinranker. Har tenkt å legge masse mørke steiner rundt vinplantene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er hagen raket ferdig. :) Plenen er raket, beddene er rensket, buskene og hekken klippet. Er faktisk litt kjørt. Har variert mellom sol og regn i dag. Litt frisk vind så jeg kjenner det godt i kinnene. Ble veldig bra med store svarte steiner rundt vinranken. Har nok steiner til å legge rundt de neste vinplantene når jeg planter de ut.

På tide å få seg middag. Skal gå meg en lang og rolig tur etter middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er. :jepp:

Hagen min består av tre potter med urter. Men det er altfor tidlig å si om de har overlevd vinteren. Sannsynligvis må jeg kjøpe noen nye planter i år. For vinteren har vært kald og snøfattig. Så alt som har overlevd i pottene er bonus. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en fin 1. mai, selv om det har vært litt surt. Det ble en litt kald fornøyelse med en utepils i dag, så det holdt med den ene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så utrolig trøtt. Slet med å sovne i natt så det ble få timer søvn. Har gått bra i dag, men å sette seg i stolen etter middag er ren sovemedisin. Kjemper med øyelokkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen! :kaffekopp:

Håper du fikk sove bedre i natt. :)

Jo da. Var ikke store problemet å sovne tidlig i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom brått på denne helga. Har ikke rukket å få planlagt noe særlig.

Ser ut til at det blir grått og trist ute i helga. Da passer det med etellerannet innendørs. Skal på fotballpub på søndag, det blir litt vin i kveld, men morgendagen er et blankt ark. ... Blanke ark er ikke så dumme. ... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nudelig helg. :)

Ble en rolig, men sosial dag i går. Har vært strålende varm sol på terrassen, pub/ut og spise med kompisser i dag. En flott vårdag! Ikke bare sola som har vært varm. Har vært varmt i skyggen også. Kjempestas. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårdugnaden ble en skikkelig treningsøkt. Ble stående oppi en diger kontainer for hageavfall og hoppe for å få greiner og kvist til å synke litt sammen. Drev på i nær to timer. Det var skikkelig tungt. Godt fornøyd :) Det har vært strålende og varmt i dag så det var godt oppmøte og god stemning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brukt det meste av dagen på et konferansehotell. Var lett stoff, god mat og flott utsikt, så jeg kom hjem i sprudlende humør.

Synd det har begynt å regne. Kunne godt tenkt meg å bruke kvelden utendørs.

Har fri på fredag, så nå er det langhelg. Planen var egentlig å sette seg i bilen og fyke av sted i kveld, men det har dukket opp noen syke barn. Får tilpasse fridagene etter de mulighetene som byr seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solskinn, morgenstund og :kaffekopp:

Det siste døgnet har det kommet musører på trærne i parken. Fint at det endelig begynner å bli grønt. :) Merker pollenalergi litt for tiden. Normalt trenger jeg ikke ta alergimedisin mer enn noen få dager gjennom sommeren, men merker det litt mer enn normalt i år.

I går ble det stort sett bare utetid. Det blir det nok i dag også. Drar på driving rangen og slår noen bøtter med golfballer om litt og så skal jeg ha meg en lang sykkeltur senere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen. :kaffekopp:

Høres ut som du har fine planer for dagen. Kos deg. :klem:

Det begynner sånn smått å komme knopper på trærne her også. Så kanskje det er museører på dem til den 17.mai. :jepp:

Her blir det nok en lat lørdag. Håper sola kommer fram etterhvert, slik at jeg kan sitte på terrassen med bok og tekopp. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Høres ut som du har fine planer for dagen. Kos deg. :klem:

Det begynner sånn smått å komme knopper på trærne her også. Så kanskje det er museører på dem til den 17.mai. :jepp:

Her blir det nok en lat lørdag. Håper sola kommer fram etterhvert, slik at jeg kan sitte på teuarrassen med bok og tekopp. :jepp:

Jeg er litt skeptisk til den teen din asså Sauen :dry:

Ellers er det full og god kos til Sauen min :klem::Nikke: men den teen.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våren har eksplodert det siste døgnet og jeg er i "litt" ekstase..... delvis på grunn av våren og delvis på grunn av hockey seieren mot hviterussland :bolledeig: . .... Sveits blir grøøøøøsselig tøffe å møte i morgen.

Ble litt hockey, øl og whisky hos ene bestisen i kveld. Har cabbet med andre bestisen & sønn før i dag. Det Æææær så kult å se uttrykket på smågutten når jeg kjører ned taket på caben. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt skeptisk til den teen din asså Sauen :dry:

Ellers er det full og god kos til Sauen min :klem::Nikke: men den teen.......

Åh... Det var en god kos det. :rodmer:

Og den teen er ikke farlig altså. Faktisk smaker den godt. Og i tillegg har jeg begynt å sove mye bedre om natta etter at jeg byttet ut kaffen med te. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...