Gå til innhold

Spiralis

Fremhevede innlegg

Skrevet

En til kopp kaffe, så skal jeg få unna litt husarbeid, før jeg skal ut i solen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har begynt å regne og blitt ganske surt ute. Men jeg har fått vært mye ute i dag så det var uansett på tide å komme seg inn i vamen en liten stund. Senere skal jeg kjøre en tur lete etter store mørke steiner. Har fått stiklinger til to nye vinranker. Har tenkt å legge masse mørke steiner rundt vinplantene.

Skrevet

Da er hagen raket ferdig. :) Plenen er raket, beddene er rensket, buskene og hekken klippet. Er faktisk litt kjørt. Har variert mellom sol og regn i dag. Litt frisk vind så jeg kjenner det godt i kinnene. Ble veldig bra med store svarte steiner rundt vinranken. Har nok steiner til å legge rundt de neste vinplantene når jeg planter de ut.

På tide å få seg middag. Skal gå meg en lang og rolig tur etter middag.

Skrevet

Så flink du er. :jepp:

Hagen min består av tre potter med urter. Men det er altfor tidlig å si om de har overlevd vinteren. Sannsynligvis må jeg kjøpe noen nye planter i år. For vinteren har vært kald og snøfattig. Så alt som har overlevd i pottene er bonus. :jepp:

Skrevet

Det har vært en fin 1. mai, selv om det har vært litt surt. Det ble en litt kald fornøyelse med en utepils i dag, så det holdt med den ene.

Skrevet

Jeg er så utrolig trøtt. Slet med å sovne i natt så det ble få timer søvn. Har gått bra i dag, men å sette seg i stolen etter middag er ren sovemedisin. Kjemper med øyelokkene.

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Håper du fikk sove bedre i natt. :)

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Håper du fikk sove bedre i natt. :)

Jo da. Var ikke store problemet å sovne tidlig i går.

Skrevet

Kom brått på denne helga. Har ikke rukket å få planlagt noe særlig.

Ser ut til at det blir grått og trist ute i helga. Da passer det med etellerannet innendørs. Skal på fotballpub på søndag, det blir litt vin i kveld, men morgendagen er et blankt ark. ... Blanke ark er ikke så dumme. ... :)

Skrevet

Blanke ark kan være veldig fint det. :jepp:

God helg. :klem:

Skrevet

Nudelig helg. :)

Ble en rolig, men sosial dag i går. Har vært strålende varm sol på terrassen, pub/ut og spise med kompisser i dag. En flott vårdag! Ikke bare sola som har vært varm. Har vært varmt i skyggen også. Kjempestas. :)

Skrevet

Vårdugnaden ble en skikkelig treningsøkt. Ble stående oppi en diger kontainer for hageavfall og hoppe for å få greiner og kvist til å synke litt sammen. Drev på i nær to timer. Det var skikkelig tungt. Godt fornøyd :) Det har vært strålende og varmt i dag så det var godt oppmøte og god stemning.

Skrevet

Sitter og nyter mine første timer i shorts for året. :)

Skrevet

Brukt det meste av dagen på et konferansehotell. Var lett stoff, god mat og flott utsikt, så jeg kom hjem i sprudlende humør.

Synd det har begynt å regne. Kunne godt tenkt meg å bruke kvelden utendørs.

Har fri på fredag, så nå er det langhelg. Planen var egentlig å sette seg i bilen og fyke av sted i kveld, men det har dukket opp noen syke barn. Får tilpasse fridagene etter de mulighetene som byr seg.

Skrevet

Brukt dagen på harrytur med en kompis. Ikke noe annet å medle.

Skrevet

Solskinn, morgenstund og :kaffekopp:

Det siste døgnet har det kommet musører på trærne i parken. Fint at det endelig begynner å bli grønt. :) Merker pollenalergi litt for tiden. Normalt trenger jeg ikke ta alergimedisin mer enn noen få dager gjennom sommeren, men merker det litt mer enn normalt i år.

I går ble det stort sett bare utetid. Det blir det nok i dag også. Drar på driving rangen og slår noen bøtter med golfballer om litt og så skal jeg ha meg en lang sykkeltur senere i dag.

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Høres ut som du har fine planer for dagen. Kos deg. :klem:

Det begynner sånn smått å komme knopper på trærne her også. Så kanskje det er museører på dem til den 17.mai. :jepp:

Her blir det nok en lat lørdag. Håper sola kommer fram etterhvert, slik at jeg kan sitte på terrassen med bok og tekopp. :jepp:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Høres ut som du har fine planer for dagen. Kos deg. :klem:

Det begynner sånn smått å komme knopper på trærne her også. Så kanskje det er museører på dem til den 17.mai. :jepp:

Her blir det nok en lat lørdag. Håper sola kommer fram etterhvert, slik at jeg kan sitte på teuarrassen med bok og tekopp. :jepp:

Jeg er litt skeptisk til den teen din asså Sauen :dry:

Ellers er det full og god kos til Sauen min :klem::Nikke: men den teen.......

Skrevet

Våren har eksplodert det siste døgnet og jeg er i "litt" ekstase..... delvis på grunn av våren og delvis på grunn av hockey seieren mot hviterussland :bolledeig: . .... Sveits blir grøøøøøsselig tøffe å møte i morgen.

Ble litt hockey, øl og whisky hos ene bestisen i kveld. Har cabbet med andre bestisen & sønn før i dag. Det Æææær så kult å se uttrykket på smågutten når jeg kjører ned taket på caben. :)

Skrevet

Jeg er litt skeptisk til den teen din asså Sauen :dry:

Ellers er det full og god kos til Sauen min :klem::Nikke: men den teen.......

Åh... Det var en god kos det. :rodmer:

Og den teen er ikke farlig altså. Faktisk smaker den godt. Og i tillegg har jeg begynt å sove mye bedre om natta etter at jeg byttet ut kaffen med te. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...