Gå til innhold

Spiralis

Spiralis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:kaffekopp: God morgen. Håper du er uthvilt og godt igang med en ny dag. :klem:

Var ikke helt uthvilt i dag. Ble skikkelig lang dag i går så jeg tok meg fri fra lunch i dag. Ellers er dagen god. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært skikkelig fint med noen timer fri på ettermiddagen i dag. Pappa er på besøk så det er fint å kunne bruke litt tid sammen med han også.

Har brukt ettermidagen til å spise ute. Nå sitter vi i godstolene på terassen og nyter vårsola. D.v.s. Jeg nyter sola og pappa sover. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atter en lang dag. Ble halv ni i dag. Heldigvis har jeg få slike dager. Den modellen for framtidig organisering som jeg foreslo i mars har, med små endringer, blitt lagt til grunn. Nå gjelder det å gi gode innspill som sikrer best mulig gjennomføring. Det er ikke annet å si enn at jeg kjenner et stort ansvar. Det er snakk om hvordan mange hundre ansatte over hele landet skal jobbe i framtiden og en omstillingsprosess som kommer til å ta flere år. Det er andre som tar avgjørelsen og mange som jobber med prosjektet, men jeg utformet konseptet og går det på trynet så er det mange som kommer til å slite på grunn av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sitte i en krok og bøtte ei flaske vin i kveld. Det er planen.

Tror jeg overbelasta hjernen i dag. Er i alle fall tomt oppi der. Skallen skal få hvile i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skallen er bra. Må få makket meg til å skifte til sommerdekk i dag. Ellers blir det cafetur med en kompis og så skal jeg bort til noen venner i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt tung i hodet etter i går, men ikke noe å klage over. Det ble en strålende vårdag i går. Skal si den våren har tatt av skikkelig når den først kom. Fikk byttet til sommerdekk, begynt med vårarbeidet i hagen og gjennomført årets første grilling på terrassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har levert selvangivelsen. Det er det eneste jeg har gjort i kveld. Ellers har jeg bare dillet med noen programoppdateringer og lagt sammen noe nyvasket tøy.

Ble en fin helg. Fikk brukt mye tid ute i vårsola og vært mye sammen med venner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvangivelsen ja... Kanskje på tide å se over den... Det pleier ikke å være noen endringer på min. Men jeg må sjekke den for sikkerhets skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk! Vår! :rodmer:

Blåser litt, men det er mildt og nuuudelig ute. :rodmer:

Fikk satt på sommerdekk på caben på lørdag. Det låter unektelig mye mer digg med sommerdekk enn knatringen av piggdekk på en cab. :) Jeg har aldri vært interessert i bil. Har hatt bil med krok, nedfellbare seter for å kunne få med støff... fornuftsbil. :glare: Har aldri kjørt bil bare for opplevelsen. Nå kan jeg ikke vente på sommerdagene hvor jeg kjører sakte, på lavt turtall, med klassisk musikk på anlegget, gjennom grønn natur, mens jeg snuser inn sommeren. :rodmer:

EN ting du bør gjøre før du dør: Kjøp deg cab! :opplyser:

Har sett årets første Russ nå nettopp. Skikkelig vårtegn!

Jeg skal ha fri på mandag og tirsdag så jeg teller allerede ned til fridagene neste uke og i mai. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke bil, og kommer sikkert ikke til å skaffe meg det igjen heller. Men hadde jeg bodd i nærheten av deg, så skulle jeg stilt meg opp og haiket når du kom kjørende... :nigo:

Og russ ja... tante gruer seg til russetida, og gleder seg til den er over...

*håper litj-pia er hel og fin når mai er over*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke bil, og kommer sikkert ikke til å skaffe meg det igjen heller. Men hadde jeg bodd i nærheten av deg, så skulle jeg stilt meg opp og haiket når du kom kjørende... :nigo:

Og russ ja... tante gruer seg til russetida, og gleder seg til den er over...

*håper litj-pia er hel og fin når mai er over*

Du skulle vært med en tur i Caben Sauen! Det er vidunderlig! :)

Russetid er ikke noe å bekymre seg for. Bare å passe på at de tar med seg en varm genser så de ikke fryser og at de tar vare på hverandre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig. ... Liker ikke kjedelig. Kjedelig er.... ikke så innmari stimulerende, faktisk. :opplyser: Kjedelig er bæsjepromp og prompenisse. Gøy er myyye bedre..... men her sitter jeg og kjedelig er det. Dette duger ikke! Får finne på etellerannet gøy. Snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Du skulle vært med en tur i Caben Sauen! Det er vidunderlig! :)

Russetid er ikke noe å bekymre seg for. Bare å passe på at de tar med seg en varm genser så de ikke fryser og at de tar vare på hverandre. :)

Jeg er redd tante har liten oversikt over gensere og aktiviteter og hva ellers russen finner på. :sukk:

Kjedelig. ... Liker ikke kjedelig. Kjedelig er.... ikke så innmari stimulerende, faktisk. :opplyser: Kjedelig er bæsjepromp og prompenisse. Gøy er myyye bedre..... men her sitter jeg og kjedelig er det. Dette duger ikke! Får finne på etellerannet gøy. Snakkes.

Fant du på noe gøy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant du på noe gøy?

Det ble tynt med gøy. Alle var vist opptatt med noe, så det ble noe nyttig framfor gøy. Sørgelige greier. :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig: Langfriiiii! Steike så bra! :bolledeig: Fem dager med fyll og fanskap! :bolledeig: ....... jaaaa.... det blir vel heller EN kveld med fyll og fem dager fysisk fostring, men likevell :bolledeig: !!!!!

Lite minus på jobb i dag. Det er sansynelig, om enn ikke avgjort, at jeg får overført en ansatt fra en annen avdeling, på grunn av konflikt mellom denne ansatte og dennes leder. Desverre så er det den ansatte som er problemet og snart er problemet kansje mitt. :dry: Den tid den sorg.

I kveld blir det bøtting av den vinflaska jeg vant i vinlotteriet. :vin: Både joggesko, treningssykkel, vekter og treningsvilje står klar og er høyglanspolert til fridagene. Så får vi se om det er utstyret eller treningsviljen som bryter sammen først. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skikkelig skuffa... for år og dag siden så startet jeg en tråd på det generelle forumet om å drite seg ut på grunn av at vi er fjÆrne av og til.

Det har vært en svært seiglivet og fornøyelig tråd. Beste tråden jeg har startet, for det er lov å drite seg ut. men Fjærn er ikke bra nok for de som er fjærne. Vi må være fjern..... Når jeg vil skrive om at jeg ikke er perfekt så ..... greit med de som ikke syntes det er så nøye. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...