Gå til innhold

Spiralis

Spiralis

Anbefalte innlegg

:rodmer:

Jeg har hatt en forholdsvis rolig dag på jobben. :rodmer:

Ikke bare det, men jeg har en rolig kveld og energi. :rodmer:

Fra slutten av helgen kommer det plussgrader på dagtid :rodmer:

Det ER håp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klarte å sovne ved åttetiden i går :ler:

Var helt bedøvet da jeg våknet i dag og var søvndrukken langt ut på formiddagen.

Gleder meg til påske. Skal jobbe i den stille uka, men så ... :) Har plusset på med fridager i mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeeelg! :bolledeig:

Skal bli så godt! Har allerede fått satt meg i stolen i solen og første pils er spretta! :)

...Ja og så smelter det. Snøen altså. Ikke så mye. Faktisk bare bittelitt., MEN det smelter! :)

Kaffebusken jeg fikk i høst virker å trives hos meg. Blir ikke kaffebønner på er år eller to enda, men den vokser fint. Målet er kaffe fra egen busk. :)

Endret av Spiralis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: Morgenstund i solskinn

Egentlig kunne jeg tenkt meg å bruke hele dagen til å sitte rolig i stolen med et :vin: , men det blir vel litt drøyt. :ler:

Får heller komme meg ut døra snart og bruke dagen til noe fornuftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atter en solskinnsmorgen. Kaldt ute, men fin sol.

Er litt god og trøtt. Bedrer seg sikkert etter noen kopper kaffe. Vet ikke helt hva jeg skal bruke dagen til. Skal på festival i påska så jeg tenkte å holde tilbake litt på pengeforbruket fram til da. Samtidig så har jeg lyst til å unne meg et-eller-annet. Vet bare ikke hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: Koser kaffekopp i morgensolen.

Litt usikker på om det kommer innom påsketurister på vei til hytta i dag. Mulig de kjørte opp i går uten å komme innom. Får ta det som det kommer. Skal en tur på cafe` i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teller ned til litt ferie! :) Det er egentlig det meste som skjer.

Det ble en fin helg. Avsluttet med et herremåltid hos noen venner i går. Har kost meg i påskesolen på terassen, besøkt folk. Alt i alt en grei helg. Sliter i skjæringspuntet mellom arbeidsdag og feriestemning. Få folk på jobb og begrenset aktivitet. Sånt sett er det behagelig å være der, men jeg klør noe helt inn i sjela etter å få fri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FE RI EEEE! :bolledeig:

Skal på Infernofestivalen med en av mine eldste kompisser. Vi delte hybel i fire år da vi studerte. Nå bor vi på ulike sider av landet, så det er skjelden vi møtes. Vi har likevel vært flinke til å møtes til festival, konserter og øl i Oslo nesten hver påske de siste 10 årene. Skal bli kjempekjekt å møtes igjen, skal bli deilig å stå med pils i hånda i en mørk konsertsal og infernalsk rock på løpende bånd. :)

Skallebank og blødende trommehinner! :bolledeig:

Skal pakke i dag. Reiser inn til bygda tidlig i morgen. Elsker Oslo i påska. Alle stressfolk og strebere viser fram siste vinterkreasjon på et dær-til-ægnet-fjellområde. Bare de med lav puls og lav moral tilbake i byen. Tror det kan bli en tanke kjølig å ta en utepils, men finner sikkert en lun krok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hviledag.

Det var godt å få seg noen dager med utepils, pub og konserter, men det tar litt på også. Det var skikkelig god påskestemning på Løkka. Var stappa med folk på hver stol som sto i solen. Måtte kjøpe meg nye solbriller til slutt. :kul: Eneste minuset var de store mengdene med hundedrit som stedvis smelter fram fra snøen og stinker som F.

I dag blir det bare å sløve. Håper det blir fint å sitte ute på terassen. Det er betydelig skarpere i lufta her enn det var inne i byen, så vi får se utpå ettermiddagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkna totalt utslitt i dag tidlig. Prøvde å komme meg på jobb, men fant ut at det var totalt bortkastet å prøve. Ligget og slumret under dyna til halv tre. Har kommet meg betraktelig nå i ettermiddag så jeg satset på å være helt frisk i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen. :kaffekopp: Håper formen er bedre i dag. :klem:

God morgen. Formen er ikke bedre faktisk. Sitter her med ei kraftig hodepine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter med en dundrende hodepine. Vondt i nakken og så stråler det helt fram i øynene. Dritkjipt for det er sol og fint ute på terassen, men jeg sitter inne og vurderer å ta på meg solbriller. Lyset gjør vondt i øynene.

:kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frisk! :)

Våknet opp med fornyet energi i dag. Det var godt.

Nå viser faktisk målern 8 plussgrader på baksiden av huset. På plenen har det dukket opp bare flekker. :)

I morgen stikker jeg til bygda for å feire bursdag til yngste nevøen. Kjøpt presang i dag. Fant en snerten dockingstation til Ipod, med radio, CD`spiller, avtakbare høytalere + +. Et rent lite minianlegg til en ung, liten herre. :)

Magen er full av satay-marinert svinekjøtt. Nam! :)

Ellers.... Det er sommertid og det merkes! Sprudler liksom litt i sjela. :) Så snart magen har fått hvilt seg litt må jeg ut døra for nyte våren. Kunne også tenke meg å olje verandamøblene i kjellern .... men det blir vel å dra vårtegnene litt langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært en lang dag. Skal bort på en samling de neste tre dagene så de var mye som måtte gjøres før avreise. Måtte blant annet skrive en høringsuttalelse på et forslag jeg selv har fremmet. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har besøk av fadern. Hadde brodern på besøk fredag og i går. I går var jeg og fadern med brodern og så på det nye huset til brodern. I dag skal jeg prøve å få gitt gammeln litt trim :-)

Tror jeg har fått virus eller noe annet fanteri på laptoppen. Skal få en IKT kompis til å se på den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sooool! :) Masse plussgrader! :) Snøen smelter og hagen er snart snøfri :)

Skal kjøre med taket nede på caben i dag og livet er bare godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...