Gå til innhold

Spiralis

Spiralis

Anbefalte innlegg

I fjor var det veldig tidlig vår, og det var så deilig! Det er lov å håpe på at den kommer tidlig i år også :)

En ting er i alle fall sikker. Det smelter i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5-6 plussgrader, skinnende sol fra skyfri himmel, lett vind og smeltevann i gatene. Dette liker jeg! :)

Var litt stressa i fomiddag, men fikk de avklaringene jeg trengte. Er ganske spent på morgendagen. Klokka 12 i morgen vet jeg om jeg har lagt gullegget eller om modellen min blir forkastet. I morgen kveld kommer jeg til å være full og ekstatisk eller full og grinete. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*krysser fingrene for at du blir full og ekstatisk i kveld* :duskedame:

Og vår snakker vi ikke om i dag. Her er det masse nysnø nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er endelig helg. Jeg er heeelt utkjørt! Hadde jeg hatt mer duracel på kaninen så skulle jeg vært klar for full og moderat jublende. Det blir nok heller lett brisen, søvnig og fornøyd med meg selv.

I kveld skal jeg bare sløve og være brisen. Litt flaks så kommer energien tilbake i løpet av kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det sofa stort sett hele kvelden. Ene bestisen var innom en liten tur, men det var det eneste som skjedde.

Nå må jeg få handla litt. Så skal jeg nyte vårsola på terassen. Blir en tur ut i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov til tolv i dag. Har sløva hele dagen. Burde starta med husvasken snart.......... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var en særs travel mandag. Nå håper jeg at det roer seg litt utover i uka. Jeg er fortsatt støl i nakke og skuldre etter kjøret sist uke. Har heldigvis fri på fredag. Skal bli godt med en langhelg.

I kveld skal jeg gå meg en lang tur. Bli ikke noe tung trening i dag. Bare få løsnet litt opp i skuldrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir veldig lite annet enn jobb for tiden. Om et par timer skal jeg ut igjen og spise arbeidsmiddag med reste av ledergruppa.

Stikker til Vestlandet rett etter jobb i morgen. Skal bli godt med en langhelg og tenke på noe helt annet enn jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våren lar vente på seg :dry:

Ellers.... Modern fikk det for seg å bli med meg da jeg reiste tilbake fra Vestlandet, så da har jeg besøk noen dager, før jeg frakter henne videre til brodern.

I dag fant jeg endelig ny potte til palmen min. Tok med en daddelstein fra Gibraltar en gang for mange år siden. Nå har jeg en stor palme i stua og den skriker etter større potte. Det har ikke vært lett å finne stor nok potte og hvor man vanne fra bunnen. Palmerøttene søker etter grunnvann så den må vannes fra bunnen og om sommeren så drikker den nesten en liter om dagen. Da trenger jeg en stooor potte med stor innerpotte så jeg kan tømme på en del liter pr vanning. Får ikke byttet potte før til sommeren, men da har jeg i alle fall funnet ny potte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på ... ja... Lillestrøm....

Aldri vært der før og må innrømme en del fordommer mot plassen... :roll:

Det korte besøket klarte ikke å avkrefte noen av fordommene mine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiralis er satt på lading! På tide å fylle på batteriene. :opplyser:

Har jobbet sinsykt mye etter nyttår. Fikk litt tid til å tenke da jeg kjørte hjem fra Lillestrøm i går. Jeg trenger å stelle litt pent med meg selv. Tok meg fri fra lunch i dag og skal ha fri i morgen. Tar fri neste fredag også.

Var innom det kongelige norske vinmonopol på vei hjem. Tar "fredagsvinen" i solen, i stolen, ved vinduet :vin: Deilig!

I morgen skal jeg bruke dagen til bare å dyrke meg selv og eget velvære. :)

Endret av Spiralis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har virkelig vært godt med en ekstra fridag. Har vært på cafè med en kompis, vært hos frisør og bare brukt tid på meg selv. :)

I kveld kommer modern og yngste nevøen for helgebesøk. Må bare tenke gjennom om det er noe jeg må få ordna før de kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...