Gå til innhold

Spiralis

Spiralis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen. :kaffekopp:

Håper du får en strålende mandag og en strålende uke. :)

Mandagen ble strålende, om enn utmattende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter og nyter ettermiddagssol. :)

Det er skikkelig fint. I dag tidlig gikk jeg på jobb i solskinn også. :) Jeg var riktig nok litt sent ute, men lell. Våknet tidlig i dag og så at det kom til å bli en fin soloppgang, så jeg klarte ikke å rive meg og kaffekoppen bort fra godstolen, ved stuevinduet, før jeg var på overtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sol::kul: Jeg har innvilget meg selv mikro-vinterferie. To timer for å være nøyaktig. Kjøpt meg to pils for å ta i solveggen på terassen til og med. Det er 6 minus på baksiden av huset, men her i solveggen så smelter det faktisk. Dette har jeg fortjent!

Jeg har vært skikkelig flink denne uka. Det startet egentlig sist uke. Det ble satt i gang en utviklingsprosess som ikke kan føre noe sted og som ikke gir noen løsninger. Jeg har en løsning. Den er enkel og arbeidsbesparende for alle, så jeg bestemte meg for å kuppe hele prosessen. Det går bra så langt. :) Tryner jeg så har jeg prøvd.

Endret av Spiralis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt utladet og tung i hodet. Hadde egentlig tenkt meg på fotballpub i kveld, men tar heller kvalitetstid sammen med sofan. Er GoT på TV i kveld så jeg kommer ikke til å lide.

Sitter og smiler stort av værmeldingen på yr.no. Ligger ann til skiturer i perfekt vær denne helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki. DA var det endelig helg.

Har inntatt godstolen. Har inntatt koseklær. Har inntatt fredagsmiddag. Skal innta :vin: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten og sulten etter en flott dag ute i frisk luft. Det er 3-4 plussgrader så det var skikkelig behagelig vær.

Har lagt pinnekjøtt i bløt til i morgen. Blir gryterett i dag.

Var dårlig bateri på bilen så jeg fikk ikke startet den i dag. Har nesten ikke brukt bilen i år og de turene jeg har kjørt har vært for korte til å få ladet batteriet helt opp. Skal snakke med en kompis så jeg får startet den i morgen. Så får jeg kjøre meg en skikkelig tur og lade batteriet skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

God morgen :kaffekopp:

Deilig med litt vårfornemmelser nå om dagen! Du må nok ta deg en skikkelig kjøretur, så bilen er klar til utflukter på våren :)

Ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner det skikkelig i kinnene at jeg har vært ute hele dagen. Blant annet så har jeg måka det siste av terassen fri for snø. Var veldig fint å sitte ute i solveggen. Skikkelig påskestemning. :)

Nå skal bare middagen få synke litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Atter en strålende solskinsdag. .... Bare så synd man må bruke tiden inne på jobb. Var en litt hektisk mandag også, for jeg fungerer for direktøren denne uka, i tillegg til at jeg måtte i noen videomøter. Tror resten av uka skal bli grei.

Ser på bilder fra våren 2011. Plenen var fri for snø 10. april. Hadde raket plenen og satte ut grillen 16. april. Første grønnskjær på trærne 21. april. Tror ikke det var noe spesielt tidlig vår i 2011. Faktisk tror jeg den var litt sen. Da er det antakelig bart om seks uker, om ikke før... :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...