Spiralis Skrevet 16. februar 2013 Forfatter #1041 Del Skrevet 16. februar 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. februar 2013 #1042 Del Skrevet 16. februar 2013 Jatakk! *slurp* Ha en super lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #1043 Del Skrevet 17. februar 2013 Riktig tung i hodet etter kompisskvelden i går. Blir sofan de neste timene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 17. februar 2013 #1044 Del Skrevet 17. februar 2013 Kom deg ut i finværet, da blir hodet bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. februar 2013 #1045 Del Skrevet 18. februar 2013 God morgen. Håper du får en strålende mandag og en strålende uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 19. februar 2013 Forfatter #1046 Del Skrevet 19. februar 2013 God morgen. Håper du får en strålende mandag og en strålende uke. Mandagen ble strålende, om enn utmattende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 19. februar 2013 Forfatter #1047 Del Skrevet 19. februar 2013 Sitter og nyter ettermiddagssol. Det er skikkelig fint. I dag tidlig gikk jeg på jobb i solskinn også. Jeg var riktig nok litt sent ute, men lell. Våknet tidlig i dag og så at det kom til å bli en fin soloppgang, så jeg klarte ikke å rive meg og kaffekoppen bort fra godstolen, ved stuevinduet, før jeg var på overtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 20. februar 2013 #1048 Del Skrevet 20. februar 2013 Og finværet fortsetter Kanskje vi får tidlig vår i år også. Det er lov å håpe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. februar 2013 #1049 Del Skrevet 20. februar 2013 her også. Ha en fin onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #1050 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) Jeg har innvilget meg selv mikro-vinterferie. To timer for å være nøyaktig. Kjøpt meg to pils for å ta i solveggen på terassen til og med. Det er 6 minus på baksiden av huset, men her i solveggen så smelter det faktisk. Dette har jeg fortjent! Jeg har vært skikkelig flink denne uka. Det startet egentlig sist uke. Det ble satt i gang en utviklingsprosess som ikke kan føre noe sted og som ikke gir noen løsninger. Jeg har en løsning. Den er enkel og arbeidsbesparende for alle, så jeg bestemte meg for å kuppe hele prosessen. Det går bra så langt. Tryner jeg så har jeg prøvd. Endret 20. februar 2013 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 21. februar 2013 Forfatter #1051 Del Skrevet 21. februar 2013 Er litt utladet og tung i hodet. Hadde egentlig tenkt meg på fotballpub i kveld, men tar heller kvalitetstid sammen med sofan. Er GoT på TV i kveld så jeg kommer ikke til å lide. Sitter og smiler stort av værmeldingen på yr.no. Ligger ann til skiturer i perfekt vær denne helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 22. februar 2013 Forfatter #1052 Del Skrevet 22. februar 2013 Oki. DA var det endelig helg. Har inntatt godstolen. Har inntatt koseklær. Har inntatt fredagsmiddag. Skal innta ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #1053 Del Skrevet 23. februar 2013 Sliten og sulten etter en flott dag ute i frisk luft. Det er 3-4 plussgrader så det var skikkelig behagelig vær. Har lagt pinnekjøtt i bløt til i morgen. Blir gryterett i dag. Var dårlig bateri på bilen så jeg fikk ikke startet den i dag. Har nesten ikke brukt bilen i år og de turene jeg har kjørt har vært for korte til å få ladet batteriet helt opp. Skal snakke med en kompis så jeg får startet den i morgen. Så får jeg kjøre meg en skikkelig tur og lade batteriet skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 24. februar 2013 #1054 Del Skrevet 24. februar 2013 God morgen Deilig med litt vårfornemmelser nå om dagen! Du må nok ta deg en skikkelig kjøretur, så bilen er klar til utflukter på våren Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 24. februar 2013 Forfatter #1055 Del Skrevet 24. februar 2013 Kjenner det skikkelig i kinnene at jeg har vært ute hele dagen. Blant annet så har jeg måka det siste av terassen fri for snø. Var veldig fint å sitte ute i solveggen. Skikkelig påskestemning. Nå skal bare middagen få synke litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. februar 2013 #1056 Del Skrevet 25. februar 2013 Høres ut som du har hatt en fin helg. Og ja, det er nesten påskestemning her også nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 25. februar 2013 #1057 Del Skrevet 25. februar 2013 Påskestemning, ja. Det er jammen bare drøye tre uker til påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 25. februar 2013 Forfatter #1058 Del Skrevet 25. februar 2013 Atter en strålende solskinsdag. .... Bare så synd man må bruke tiden inne på jobb. Var en litt hektisk mandag også, for jeg fungerer for direktøren denne uka, i tillegg til at jeg måtte i noen videomøter. Tror resten av uka skal bli grei. Ser på bilder fra våren 2011. Plenen var fri for snø 10. april. Hadde raket plenen og satte ut grillen 16. april. Første grønnskjær på trærne 21. april. Tror ikke det var noe spesielt tidlig vår i 2011. Faktisk tror jeg den var litt sen. Da er det antakelig bart om seks uker, om ikke før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 27. februar 2013 Forfatter #1059 Del Skrevet 27. februar 2013 Vært på møte inne i bygda. Traff en kompis i sentrum etter jobb. Kjøpt en ny sovepose på salg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 27. februar 2013 #1060 Del Skrevet 27. februar 2013 I fjor var det veldig tidlig vår, og det var så deilig! Det er lov å håpe på at den kommer tidlig i år også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå