Sauen Shaun Skrevet 2. februar 2013 #1021 Del Skrevet 2. februar 2013 Så herlig med en sånn start på dagen. Kos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 3. februar 2013 Forfatter #1022 Del Skrevet 3. februar 2013 Våknet grytidlig i dag også. Har fått nyte vinterdagen skikkelig. Skal ned i byen og treffe noen kjente om en times tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 3. februar 2013 Forfatter #1023 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Grrrr! Detta SKULLE vært seier! F*n da Reina! og P*kk hel**te Skrtel! Hørt om kommunikasjon!!!! Ja ja... ............. ...........Roe seg nå.. ........... ... Får parre noen nyvaskede sokker og se lykkelig ut. Endret 3. februar 2013 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. februar 2013 #1024 Del Skrevet 3. februar 2013 Sauen stikker innom en annen gang hun... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 4. februar 2013 #1025 Del Skrevet 4. februar 2013 Håper du har fått ned blodtrykket nå Og jammen har vi klart å rote oss inn i samme debatt her inne. Gode innlegg fra deg, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. februar 2013 #1026 Del Skrevet 4. februar 2013 Hvilken debatt? *nysjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #1027 Del Skrevet 4. februar 2013 Hvilken debatt? *nysjerrig* Bare en debatt om horekunder på seksualitetsforumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #1028 Del Skrevet 4. februar 2013 Da har jeg fått nye panelovner. Ble straks mye kosligere både på badet og i stua. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #1029 Del Skrevet 4. februar 2013 Håper du har fått ned blodtrykket nå Og jammen har vi klart å rote oss inn i samme debatt her inne. Gode innlegg fra deg, altså! Blotrykket er behagelig og lavt. Slikt går fort over hos meg. Jeg pleier å holde meg unna de mest kverulerende trådene, men det glapp litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 4. februar 2013 #1030 Del Skrevet 4. februar 2013 Samme her, gitt. Også klarer jeg liksom ikke å gi meg heller. Men nå har jeg meldt meg ut av den debatten. Enkelte brukere lever veldig opp til nicket sitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 7. februar 2013 Forfatter #1031 Del Skrevet 7. februar 2013 Travel uke, men snart er det helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 8. februar 2013 Forfatter #1032 Del Skrevet 8. februar 2013 Helg. Jeg er skikkelig sliten. Skal bare hvile i kveld og nyte litt vin. Skal benytte helgen til å få i stand en samling med bestekompissene neste helg. Ellers blir det ski og skøyter i helga. Men først ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 9. februar 2013 Forfatter #1033 Del Skrevet 9. februar 2013 Heeeelt knallblå himmel, morgensola begynner å krype inn stuevinduet, Kaffekopp i godstolen. Det er litt kaldt ute, men det stiger litt utover formiddagen og da blir det passe. Gleder meg til en dag i friluft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. februar 2013 #1034 Del Skrevet 9. februar 2013 En dag i friluft høres herlig ut. Håper det er litt mildere hos deg enn her. Men vakkert er det her også. Nyt lørdagen, Spiralis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 9. februar 2013 #1035 Del Skrevet 9. februar 2013 Kos deg og nyt helg i nydelig vintervær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 10. februar 2013 Forfatter #1036 Del Skrevet 10. februar 2013 Mer skyet i dag og noen lette snøflak i lufta. Blir skitur i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 13. februar 2013 Forfatter #1037 Del Skrevet 13. februar 2013 Hmmmm... Får ikke spilt av filmer på youtube når jeg bruker Opera. Det funker på Internett explorer, men ikke på opera........ Det var da rart.... Kan jo mangle en eller annen oppdatering ... Finner nok ut av det. Ellers er det bare jobb. Skjer lite og lengter stadig mer etter vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 13. februar 2013 Forfatter #1038 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Spiralis studerer utviklingen av uttalelsen av R i nær norsk historie, innen bokmål. Merk trykket på r`ene i innspillingen av "En sommer er over" med Kirsti Sparboe fra 1972. Mest markant de først 30-40 sekundene av sangen. ....og så kan man sammenligne med r`ene til Odd Børretzen fra 1994 Endret 13. februar 2013 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 14. februar 2013 Forfatter #1039 Del Skrevet 14. februar 2013 Sliten. Har brukt ettermiddagen til å formulere en grunnleggende ny modell for kompetanse og produksjon i organisasjonen. Jeg begynte med det i går, men i dag har jeg fått presentert ideene for direktøren og ledergruppa hos oss. De kjøpte konseptet med stor entusiasme, så nå har jeg fram til på mandag, med å jobbe ferdig en detaljert framleggelse av konseptet. Da er det videokonferansen med mange andre direktører, og får jeg ikke gjenomslag der så blir det ikkeno av. Sterk mistanke om at jeg er møkke sliten når jeg tar helg i morgen. Nok jobb. Nå barneTV. Scooby Doooooooo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 15. februar 2013 Forfatter #1040 Del Skrevet 15. februar 2013 Heeeeelg! ..." Uten øl og pottetgøll er livet bare tøll!" Avslutter uka på topp. Fikk ferdig planen min. Har fått kjørt den gjennom flere kritiske gjennomganger i ledergruppa. Det er en genial plan, men mindre jeg har oversett noe vesentlig og tryner direkte på mandag..... Jeg skal ha tenkt på alt.... Vil vise seg på mandag. Bare sløving i kveld. Får innom kompisser til middag og et tredjedels glass peppermynte-liqueur i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå