Gå til innhold

Spiralis

Spiralis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Våknet grytidlig i dag også. Har fått nyte vinterdagen skikkelig. Skal ned i byen og treffe noen kjente om en times tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grrrr! :kjempesinna:

Detta SKULLE vært seier! :kjefte: F*n da Reina! og P*kk hel**te Skrtel! Hørt om kommunikasjon!!!! :kjefte:

Ja ja... :roll:

............. :kjefte:

...........Roe seg nå.. :roll:

........... :angry:

... Får parre noen nyvaskede sokker og se lykkelig ut. :roll:

Endret av Spiralis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

:ler:

Håper du har fått ned blodtrykket nå ;)

Og jammen har vi klart å rote oss inn i samme debatt her inne. Gode innlegg fra deg, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Håper du har fått ned blodtrykket nå ;)

Og jammen har vi klart å rote oss inn i samme debatt her inne. Gode innlegg fra deg, altså!

Blotrykket er behagelig og lavt. :) Slikt går fort over hos meg.

Jeg pleier å holde meg unna de mest kverulerende trådene, men det glapp litt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Samme her, gitt. Også klarer jeg liksom ikke å gi meg heller. Men nå har jeg meldt meg ut av den debatten. Enkelte brukere lever veldig opp til nicket sitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Helg. :rodmer:

Jeg er skikkelig sliten. Skal bare hvile i kveld og nyte litt vin. Skal benytte helgen til å få i stand en samling med bestekompissene neste helg. Ellers blir det ski og skøyter i helga.

Men først :vin: ! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeelt knallblå himmel, morgensola begynner å krype inn stuevinduet, Kaffekopp i godstolen. :)

Det er litt kaldt ute, men det stiger litt utover formiddagen og da blir det passe. Gleder meg til en dag i friluft. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En dag i friluft høres herlig ut. Håper det er litt mildere hos deg enn her. Men vakkert er det her også. :sol:

Nyt lørdagen, Spiralis. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmmm... Får ikke spilt av filmer på youtube når jeg bruker Opera. Det funker på Internett explorer, men ikke på opera........ Det var da rart.... :klo: Kan jo mangle en eller annen oppdatering ... Finner nok ut av det.

Ellers er det bare jobb. Skjer lite og lengter stadig mer etter vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiralis studerer utviklingen av uttalelsen av R i nær norsk historie, innen bokmål. Merk trykket på r`ene i innspillingen av "En sommer er over" med Kirsti Sparboe fra 1972. Mest markant de først 30-40 sekundene av sangen.

....og så kan man sammenligne med r`ene til Odd Børretzen fra 1994

Endret av Spiralis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten. Har brukt ettermiddagen til å formulere en grunnleggende ny modell for kompetanse og produksjon i organisasjonen. Jeg begynte med det i går, men i dag har jeg fått presentert ideene for direktøren og ledergruppa hos oss. De kjøpte konseptet med stor entusiasme, så nå har jeg fram til på mandag, med å jobbe ferdig en detaljert framleggelse av konseptet. Da er det videokonferansen med mange andre direktører, og får jeg ikke gjenomslag der så blir det ikkeno av. Sterk mistanke om at jeg er møkke sliten når jeg tar helg i morgen.

Nok jobb. Nå barneTV. Scooby Doooooooo! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeelg! :bolledeig:

..." Uten øl og pottetgøll er livet bare tøll!" :bolledeig:

Avslutter uka på topp. :)

Fikk ferdig planen min. Har fått kjørt den gjennom flere kritiske gjennomganger i ledergruppa. Det er en genial plan, men mindre jeg har oversett noe vesentlig og tryner direkte på mandag..... :roll: Jeg skal ha tenkt på alt.... :roll: Vil vise seg på mandag. :)

Bare sløving i kveld. Får innom kompisser til middag og et tredjedels glass peppermynte-liqueur i morgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...