Gjest Purple Haze Skrevet 25. desember 2012 #961 Del Skrevet 25. desember 2012 God jul! Håper du hadde en hyggelig julekveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 26. desember 2012 Forfatter #962 Del Skrevet 26. desember 2012 Da har brodern med familie reist hjem og foreldrene mine kommet. All oppvask, skifting av sengetøy og diverse rydding unnagjort. Mamms og papps var slitne etter turen, så de har lagt seg. Plutselig ble det litt stille tid for meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 27. desember 2012 Forfatter #963 Del Skrevet 27. desember 2012 Lar maten synke. Litt øl i glasset. Søvnig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 27. desember 2012 #964 Del Skrevet 27. desember 2012 Munkholm juleøl i glasset her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 28. desember 2012 Forfatter #965 Del Skrevet 28. desember 2012 Røkte rypebryst, blomkålpurè med wasabi, mandelpoteter og rømme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 29. desember 2012 Forfatter #966 Del Skrevet 29. desember 2012 Jeg har latt modern få lage middagen i dag. Fiskesuppe. Godt med noe lettere mat etter mange dager med mektige retter. Ellers er det litt sløvt. Bortsett fra litt aking med nevøene så har det vært mest stillesitting hele jula. Begynner å bli rastløs etter å få trent litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 29. desember 2012 Forfatter #967 Del Skrevet 29. desember 2012 Fikk sneket meg ut på en liten skitur. Fint når det er skiløype i parken, rett utenfor døra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. desember 2012 #968 Del Skrevet 29. desember 2012 Tuslet inn på soverommet og syklet litt på trimsykkelen min jeg. Godt med litt bevegelse i disse sløve juletider ja. Og fiskesuppe hørtes nydelig ut. Her blir det vegetar-wok til middag i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 30. desember 2012 Forfatter #969 Del Skrevet 30. desember 2012 Tuslet inn på soverommet og syklet litt på trimsykkelen min jeg. Godt med litt bevegelse i disse sløve juletider ja. Og fiskesuppe hørtes nydelig ut. Her blir det vegetar-wok til middag i kveld. Ja modern er god på fiskesuppe. Hadde juletorsk for noen dager siden så det var god kraft å lage suppe på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 30. desember 2012 Forfatter #970 Del Skrevet 30. desember 2012 Litt trøtt i dag. Sliter ofte litt med søvn i de mørkeste månedene. ble ikke så mange timer i natt. I morgen må jeg et par timer på jobb, men er hjemme innen tolv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 31. desember 2012 #971 Del Skrevet 31. desember 2012 Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 31. desember 2012 Forfatter #972 Del Skrevet 31. desember 2012 Da er årets siste arbeidsdag over. Fyrverkeri er handlet inn. Det blir nyttårsaften i heimen i år så nå har jeg satt modern i gang med kalkunen. Vurderer å ta meg en enkel pils... jaaa... det er nok tryggest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 31. desember 2012 Forfatter #973 Del Skrevet 31. desember 2012 Godt nyttår! Godt nytt år til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. januar 2013 #974 Del Skrevet 1. januar 2013 God morgen og godt nytt år. Takk for koselig følge i 2012, og jeg gleder meg til å henge sammen med deg her på KG også i 2013. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #975 Del Skrevet 2. januar 2013 God morgen og godt nytt år. Takk for koselig følge i 2012, og jeg gleder meg til å henge sammen med deg her på KG også i 2013. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #976 Del Skrevet 2. januar 2013 Første arbeidsdag i det nye året. Jeg hadde ikke lyst å være der de første timene. Jeg ville sove, late meg på sofan, være ute og se på vintersolen. Så tok det seg opp. Ble bedre og bedre. Rester av julemat til middag. Litt lyst på fotballpub, men blir nok hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 2. januar 2013 #977 Del Skrevet 2. januar 2013 Det er alltid litt tungt å komme i gang igjen etter noen dager fri, men det går seg som regel fort til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 3. januar 2013 Forfatter #978 Del Skrevet 3. januar 2013 Det er ikke ofte at jeg tilfeldigvis dusjer samtidig som vaskemaskinen står på. Dette skjedde i dag. Ikke no gøy! Plutselig fyller maskinen på med varm, termostaten i dusjen klarer ikke å reagere raskt nok og plutselig er vannet dritvarmt. Litt senere skjer det motsatte og vannet blir iskaldt. Det er jo ikke så mange sekunder det tar før termostaten har tilpasset temperaturen, men sannelig tar det behaget ut av dusjinga. Vel, vel. Er i det minste nydusja. Nå er det 30Rock og om et par timer er det GoT. TVkveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. januar 2013 #979 Del Skrevet 3. januar 2013 Jeg dusjer aldri samtidig som vaskemaskina går. Men det skyldes en vaskemaskin som er mer enn moden for museum. Man er alltid på vakt når den maskina er igang, for man vet aldri hva den finner på... Kos deg med tv-kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #980 Del Skrevet 4. januar 2013 Du vet det er en grå helg i januar når det ikke er så travelt med å komme seg hjem fra jobb på en fredag. Litt vin i kveld. Blir litt fysisk aktivitet i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå