Spiralis Skrevet 7. desember 2012 Forfatter #941 Del Skrevet 7. desember 2012 Ikke bare er det fredag, ikke bare har jeg fått tilbake nettforbindelsen, ikke bare har jeg en nyåpnet øl, men i tilleg skal jeg avspasere mandag, tirsdag og onsdag! D.v.s. jeg må en tur innom jobb på tirsdag, men det er bare for å informere en av vikarene mine om at jeg gir henne fast stilling. Ikke den tyngste arbeidsoppgaven akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. desember 2012 #942 Del Skrevet 8. desember 2012 Godt å se at du har gode dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 8. desember 2012 Forfatter #943 Del Skrevet 8. desember 2012 Vi har bestemt oss for å teste ut curling. Må bare finne en dag som passer for alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 9. desember 2012 Forfatter #944 Del Skrevet 9. desember 2012 Snart klar for fotbalpub. I morgen blir det harrytur for å handle julemat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #945 Del Skrevet 12. desember 2012 Ikke noe spesielt å skrive om. Sitter å daffer mens tankene flyter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 13. desember 2012 Forfatter #946 Del Skrevet 13. desember 2012 Har hatt en litt rar følelse angående en av mine eldste og beste venner i det siste. Han har ikke svart særlig på meldinger den siste måneden og når han har svart så har det vært litt svevende. Vi delte hybel i fire og flyttet samtidig til denne landsdelen. Senere har han flyttet hjem og etablert seg. Har faktisk lurt litt på om vi har vært i ferd med å gli litt fra hverandre. Det var det ikke. Han tok kontakt i kveld. Har vært sykmeldt en god stund med psykiske problemer. Sliter skikkelig. Vi skal ringes i helgen og ha en skikkelig samtale, så får vi se om jeg ikke får nøstet litt opp i problemene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 14. desember 2012 Forfatter #947 Del Skrevet 14. desember 2012 HEEEEEELG! Har bare vært på jobb to dager denne uka. Likevel. For min del er arbeidsåret på mange måter over. Jeg skal være på jobb neste uke og en kort dag i romjula, men årets arbeidsoppgaver er egentlig utført. Det klør i kroppen etter fri og juleferie. Neste uke blir stort sett bare å dele ut julegaver og skryt. Med unntak av onsdag tror jeg neste uke blir et gjesp. I kveld blir det juleøl og rock&råll... ... Ved nærmere ettertanke så blir vel heller juleøl og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. desember 2012 #948 Del Skrevet 14. desember 2012 Du får ta ølen du - så kan jeg ta hånd om rock&råll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 15. desember 2012 Forfatter #949 Del Skrevet 15. desember 2012 Du får ta ølen du - så kan jeg ta hånd om rock&råll. Da er ansvarsområdet rock&råll delegert til Sauen, inkludert styrings- og resultatansvar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 16. desember 2012 Forfatter #950 Del Skrevet 16. desember 2012 Var på pub med en av bestekompissene i går. Hadde spist litt lite før vi gikk ut så jeg var billig i drift og har vært tung i hodet i dag. Ellers så har det snødd nesten uten opphold i hele dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 17. desember 2012 Forfatter #951 Del Skrevet 17. desember 2012 Snart jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #952 Del Skrevet 18. desember 2012 Jeg vil sove. Steike så glad jeg er for at sola snur snart. Blir helt murmeldyr av dette. Mørkt hele tiden. Tror det er på tide å se på sommerbilder på storskjerm. ...... ja også en juleøl... og et pledd... og fyr på peisen.... drit i pleddet, jeg henter dyna ned i sofan. ... og noe godt å mumse på. ... Detta blir bra. Får nyte kvelden og legge meg tidlig for i morgen så må jeg være på jobb før klokka sju. Best å ha gitt seg selv litt egenpleie før overgrepet starter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #953 Del Skrevet 19. desember 2012 En svært tilfredstillende dag på jobb! Gleder meg til i morgen. Nå: Egenpleie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 19. desember 2012 #954 Del Skrevet 19. desember 2012 Hva går egentlig egenpleie ut på, sånn manneversjon, altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 20. desember 2012 Forfatter #955 Del Skrevet 20. desember 2012 Hva går egentlig egenpleie ut på, sånn manneversjon, altså? Tjaaaaa..... ....Ikke stil sånne vanskelige spørsmål.. Det kommer vel litt ann på mannen, dagen og omgivelsene. Ofte kan det være nok med en øl og litt uforstyrret mental tid inne i boksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 20. desember 2012 Forfatter #956 Del Skrevet 20. desember 2012 En dag igjen til juleferie! Besøk hele veien fra i morgen kveld til over nyttår. Må få gjort unna de siste ryddegeriene i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. desember 2012 #957 Del Skrevet 20. desember 2012 Da er ansvarsområdet rock&råll delegert til Sauen, inkludert styrings- og resultatansvar. Deal. En dag igjen til juleferie! Besøk hele veien fra i morgen kveld til over nyttår. Må få gjort unna de siste ryddegeriene i kveld. Høres koselig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 22. desember 2012 Forfatter #958 Del Skrevet 22. desember 2012 Lager animasjonsfilm sammen med yngste nevøen. Vi har laget settet og er i gang med planlegging av action-sekvensene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 23. desember 2012 Forfatter #959 Del Skrevet 23. desember 2012 Kvelden før kvelden med familien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 24. desember 2012 Forfatter #960 Del Skrevet 24. desember 2012 God Jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå