Sauen Shaun Skrevet 11. oktober 2012 #901 Del Skrevet 11. oktober 2012 Ååååå! Dyne koooos!!! Dynekoooos tilbake!!!!!!!! God tur til Oslobygda i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter #902 Del Skrevet 15. oktober 2012 Trøtt jeg. Bra helg og hektisk mandag. Merker at det blir tidlig mørkt og det er vått høstvær ute. Kom sent hjem i går og orka ikke innom butikken på vei hjem. Skrapa kjøleskap, så det ble rosinboller med remulade og haugpølse til "middag". Skralt, men det får gå for denne ene gangen. Eneste jeg skal gjøre i kveld er å komme meg i dusjen. Tipper jeg blir enda mer søvnig etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 16. oktober 2012 #903 Del Skrevet 16. oktober 2012 For en middag Litt mindre trøtt i dag, håper jeg! God tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter #904 Del Skrevet 17. oktober 2012 For en middag Litt mindre trøtt i dag, håper jeg! God tirsdag Boller og pålegg er heldig vis ikke hverdagskost. Har vært mye mer sprut både på maten og spiralisen i går og i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter #905 Del Skrevet 17. oktober 2012 Egentlig ikke noe fornuftig å skrive. Det er vått høstvær. Busker og trær blir stadig gulere og bakken er dekket av vått løv. Oppdager til min overaskelse at halve uka er gått og jeg funderer på hva jeg skal gjøre i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter #906 Del Skrevet 18. oktober 2012 Jeg er nok en streng sjef, men folka mine folka mine trives godt og lever opp til kravene. Tror de opplever meg litt som en mannlig professor McSnurp. Jeg er nok den strengeste avdelingslederen og jeg begynner å ense et potensielt kultur problem mellom mine folk og folkene i de andre avdelingene. Mine folk er svært pliktoppfyllende og merker seg at ikke alle i de andre avdelingene lever opp til de samme kravene som jeg legger på mine folk. Jeg må få ledergruppa til å ta tak i dette slik at det ikke utvikler seg fronter eller klikker. Må bare få grublet litt på hvordan jeg kan presentere utfordringen på en slik måte at den får best mulig resultat. Ellers: Kaffebusken jeg fikk av modern stortrives her i heimen. Den var bitteliten da jeg fikk den, men nå kan den snart ikke stå i vinduskarmen. Skal kjøpe ny potte så den kan stå på gulvet, på lørdag. Bruker ellers kvelden til å nyte Thilo Schoder`s funksjonalistiske bygninger i Kristiansand på Google streetview, slik at jeg kan se de i sammenheng med sine omgivelser. Litt nerd skal man være.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 19. oktober 2012 #907 Del Skrevet 19. oktober 2012 En nerdete McSnurp, det var liksom deg i et nøtteskall Takk for godt tips, forresten God fredag og god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter #908 Del Skrevet 19. oktober 2012 En nerdete McSnurp, det var liksom deg i et nøtteskall Bra noen andre oppsumerer det. Stolt nerd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter #909 Del Skrevet 19. oktober 2012 I kveld: En deilig musikkaften. Brukte en del tid i lydstudioet til eldste nevøens band sist helg, så jeg har fått fornyet lyst til å høre på Johnny Marr. Gitar-riffet på "Some Girls Are Bigger Than Others", var et av de første jeg instruerte han på. Stilig å høre referanser til Johnny Marr i musikken i et band av 15-åringer. Ikke bare det, men gutten har fått seg lørdagsjobb i en gitarbutikk. Han lærer masse om tekniske musikk-dingsebomser! Sitter og lar meg inspirere av de retro-tinga som bandet til nevøen syntes er kult. De omformulerer det og lager sin egen greie......Sukk! Minste nevøen er enda mer lik onkel. Han er glad i film! Han klarer å få til flotte animasjonsfilmer kun ved bruk av et enkelt digitak kamera, stativ og fantasi. Holder på å lære han om muligheter for lyssetting og småtterier, men er livredd for at det skal bli for seriøst for han. Viktig at leken og kreativiteten hans ikke blir hemmet. .... Gruble ...gruble... Har SÅ lyst til å "hjelpe".. Her må onkel bare holde seg tilbake. La gutten få ting å leke seg med... uten å få dyttet ting seg på. ......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter #910 Del Skrevet 21. oktober 2012 Litt Vurderer å bytte til vinterdekk i ettermiddag. Hadde vært greit at det var gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #911 Del Skrevet 23. oktober 2012 Har jaktet litt etter hybelkaniner med støvsugern. Eneste praktiske jeg gidder å gjøre i kveld. Den mørke høstkvelden gir meg bare lyst til å klenge meg tett inntil dyna. En del av meg har lyst til å gå i hi for vinteren, men en annen del gleder seg allerede til kompiskveld på pub på torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter #912 Del Skrevet 25. oktober 2012 Gårsdagen ble tilbragt i senga. Skral fra morran så jeg plinget inn en egenmelding. Våknet halv fem. Søvn var tydeligvis rette medisin for jeg var i strålende form da jeg våkna. Snart er det helg og i kveld er det kompiskveld på fotballpub. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 26. oktober 2012 #913 Del Skrevet 26. oktober 2012 Så greit at du kunne sove deg i form igjen. Håper pubkveld med gutta i går var bra! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter #914 Del Skrevet 28. oktober 2012 Rolig morgen med Det er blå himmel og sol. 5 minus i dag tidlig. Skal på pub med en kompis i to tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. oktober 2012 #915 Del Skrevet 28. oktober 2012 Ha en fin søndag Spiralis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter #916 Del Skrevet 29. oktober 2012 Ha en fin søndag Spiralis. Takker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter #917 Del Skrevet 29. oktober 2012 Jeg uffet meg litt for snøen som var spådd i natt... Men så kom morgenen med 15 cm snø og det var riktig koselig å gå på jobb Skal det først være vinter så er det greit at edt ikke er en cm med slaps men skikkelig vinter. Det er frydefylt hyling og hektisk lek i akebakken ute i parken. Sikkert 20 unger som storkoser seg der ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 29. oktober 2012 #918 Del Skrevet 29. oktober 2012 Bond-filmen anbefales. Om du vil vite litt om hvorfor, kan du lese i boka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 30. oktober 2012 #919 Del Skrevet 30. oktober 2012 Veldig enig med deg. Skal det først være vinter, så kan det være skikkelig vinter. Det er alt slapseføret, holka og sånt som gjør at jeg misliker vinteren så sterkt. Skikkelig stabilt snøføre og noen få minusgrader er helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter #920 Del Skrevet 30. oktober 2012 Nesten skumring allerede! Det er jo mørkt før jeg har helt våkna jo!... ....... Tirsdagen er den trøtteste dagen. Var trøtt men hyggelig fra morgen til jobbslutt. Nå virker det som hyggelig-kvota er brukt opp. ......og så vil jeg sove.. ... Ja ja. Snart er det vår.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå