Spiralis Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #881 Del Skrevet 2. oktober 2012 Kvelden har blitt brukt opp på styremøte i borettslaget. Var omtrent like spannende som det høres ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. oktober 2012 #882 Del Skrevet 2. oktober 2012 Stakkar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter #883 Del Skrevet 3. oktober 2012 Litt lyst på motorsag... Har på ingen måte noe nevneverdig behov for motorsag.. men... Motorsag er tøft! En ånkli en, med bensinmotor. Ikke noe fornuftsgreier med elektrisitet. .... men jeg trenger ikke motorsag..... Sånn er det bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter #884 Del Skrevet 3. oktober 2012 Stakkar. Huff jeg har det fælt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. oktober 2012 #885 Del Skrevet 3. oktober 2012 Huff jeg har det fælt. Ja, jeg synes veldig-veldig synd i deg... Særlig med tanke på at du ønsker deg en motorsag du ikke har bruk for. En av Sauens skjulte sider er at hun elsker lyden av motorsag og duften av nyhogd tømmer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter #886 Del Skrevet 4. oktober 2012 Ja, jeg synes veldig-veldig synd i deg... Særlig med tanke på at du ønsker deg en motorsag du ikke har bruk for. En av Sauens skjulte sider er at hun elsker lyden av motorsag og duften av nyhogd tømmer... Vi får drømme i felleskap om den motorsagen ingen av oss kommer til å kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter #887 Del Skrevet 4. oktober 2012 Skal bort til en av bestissene for å se på kamp senere i kveld. Skal egentlig ikke gjøre noe før det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. oktober 2012 #888 Del Skrevet 4. oktober 2012 Vi får drømme i felleskap om den motorsagen ingen av oss kommer til å kjøpe Ja, men jeg drømmer ikke om å eie min egen motorsag. Jeg vil ha en mann med motorsag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 5. oktober 2012 #889 Del Skrevet 5. oktober 2012 God fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #890 Del Skrevet 5. oktober 2012 God fredag Yezz.. Bare to telefonsamtaler til og så er det helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #891 Del Skrevet 5. oktober 2012 DA er det helg! Føler meg sterkt priviligert med den utsikten jeg har. Ikke noe havblikk, men hva skal JEG med en innlandssjø? Vil se grønt gress og vakre trær og det er det jeg gjør. Nydelig er det! Blå himmel og lav sol over de høye kronene i parken. Bjørk, lønn og diverse.. Skikkelig pent å se på! Ikke bare det. Nå skal jeg strakseses åpne vinflaska! De aller beste ønsker for helgen til alle! Jeg har tenk å ha det bolledeig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter #892 Del Skrevet 7. oktober 2012 Fikk besøk av ene bestisen på fredag. Dama hans hadde heftig pms så han fant det best å flykte fra heimen Brukte gårsdagen til diverse vaskemaskiner, rydding og innkjøp. Nå koser jeg kaffekopp. Skal gå meg en lang tur før jeg begynner med søndagsmiddagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 7. oktober 2012 #893 Del Skrevet 7. oktober 2012 Godt for kompisen å kunne rømme heimen ei stund, da. God søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #894 Del Skrevet 8. oktober 2012 Ble fem mil lavpuls på sykkel sammen med ene bestisen i går, i stedet for å gå tur. Veldig flott med gul halm på kornåkrene og gulnende trær. Mandagen forsvant like brått som den kom. Det tok litt tid å få stokket på tankene i dag tidlig. Den første timen på jobb så lurte jeg mest på om det egentlig var noe jeg måtte få gjort i løpet av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #895 Del Skrevet 10. oktober 2012 Tok to vinglass til middagen. Magen full av mat og litt vin var vist det som skulle til for å nappe batteriene ut av meg. Utrolig søvnig. Vil bare sove. Alt for tidlig å legge seg, men det hadde vært kjempegodt å ligge under dyna nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 10. oktober 2012 #896 Del Skrevet 10. oktober 2012 Vin kan være sovemedisin det, gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. oktober 2012 #897 Del Skrevet 10. oktober 2012 *Pakker dyna godt rundt Spiralis, og håper han sover søtt nå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #898 Del Skrevet 11. oktober 2012 *Pakker dyna godt rundt Spiralis, og håper han sover søtt nå* Ååååå! Dyne koooos!!! Dynekoooos tilbake!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #899 Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Vin kan være sovemedisin det, gitt Snakker! Var daukjøtt den lille tiden jeg klarte å holde meg våken. Ikke noe mer uthvilt i dag tidlig av den grunn. Kom meg tidlig på jobb, men var slakt fram til tredje, doble, ekstra sterke kaffebøtta. Endret 11. oktober 2012 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #900 Del Skrevet 11. oktober 2012 Har sendt de andre avdelingslederne på høstferie. Meg og nydirrektøren, av lederne, på jobb i morgen. Han har vært på direktørsamling og er sikkert litt pratesjuk, men jeg tror vi får ta diskusjonene på mandag, når hele ledergruppa er på plass. Fyker til Oslobygda rett fra jobb i morgen. Utrolig lenge siden jeg har har forflyttet skrotten inn til bygda. Blir artig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå