Spiralis Skrevet 22. september 2012 Forfatter #861 Del Skrevet 22. september 2012 Stille morgenstund. Våkne sakte og kose kaffekopp Det ble en bra kveld med kompissene på torsdag Jeg måtte knipe litt for på fredagmorgen så skulle ledergruppa møte ekstra tidlig. Vi kom på jobb før alle ansatte og overasket de med blomster når de kom. Vi leverer gode resultater for tiden og følte vi måtte markere det på en positiv måte. Ble riktig vellykket. I dag skal jeg male fronten på garasjen. De skiftet kledningen på fronten når de satt inn nye dører. Greit å få malt før det blir for kaldt. Veldig ok å endelig få garasjedør med fjernkontroll. I morgen er det LFC mot manu på puben. Blir oppmøte 1300 for å få sitteplasser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 22. september 2012 #862 Del Skrevet 22. september 2012 Mårnings! God helg med både maling og fotball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. september 2012 #863 Del Skrevet 22. september 2012 God morgen. Fyller på med litt fjøskaffe. Og håper du får en finfin helg med maling og fotball. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 23. september 2012 Forfatter #864 Del Skrevet 23. september 2012 Verdig kamp, selv om det ble tap. Sølv til Edvald på sykkel så jeg depper ikke. Nå!.. Deilig suppe. Saltet lammebog i stedet for oksehaler. Dette blir NAM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 24. september 2012 Forfatter #865 Del Skrevet 24. september 2012 Nydelig høstsol. I dag har jeg brukt mye tid til å fått spikra milepæler og avklart tid til aktiviteter for høsten. Nå skal jeg sløve og la middagen synke. Senere skal jeg male garasje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. september 2012 #866 Del Skrevet 25. september 2012 God morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 25. september 2012 #867 Del Skrevet 25. september 2012 Blir kanskje dårlig med garasjemaling i dette været? Håper vi får tilbake sola snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 25. september 2012 Forfatter #868 Del Skrevet 25. september 2012 Blir kanskje dårlig med garasjemaling i dette været? Håper vi får tilbake sola snart! Det blir ikke noe maling nå i uka. Skralt vær og mye å bruke tiden på. Ser bra ut til helga. Tenkte å ta de andre strøka da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 26. september 2012 Forfatter #869 Del Skrevet 26. september 2012 Plutselig dukket opp litt overskuddstid. Skal bruke litt tid på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 26. september 2012 Forfatter #870 Del Skrevet 26. september 2012 (endret) Tenke kveld... Ikke sikker på hva jeg tenker.... Flyter litt fram og tilbake. Kommet til at jeg trenger et konfronterende, men nødvendg, møte med direktøren til direktøren. Direktøren er ny. Direktøren til direktøren trenger mosing i trynet. .. (Satt litt på spissen! ) Gleder meg til kamp!!!! Spiralis har de beste argumentene!!!!! Ække arogant... Er Spiralis! Endret 26. september 2012 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 26. september 2012 #871 Del Skrevet 26. september 2012 Du verden! Trøbbel på jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 26. september 2012 Forfatter #872 Del Skrevet 26. september 2012 Du verden! Trøbbel på jobb? Tror da ikke det er trøbbel. Mer snakk om å nå fram med et budskap. Med fare for å framstå som arrogant så handler det om att jeg har rett og at sjefen til sjefen har et for tynt beslutningsgrunnlag. Det er ikke noe ego fra min side og folk trenger ikke å ta meg på ordet. Jeg har allle tall, all statistikk, i huet og rævva, til å vise att jeg har rett. Den nye sjefen er ikke innkjørt nok til å vite hvilke kamper å kjempe, så jeg får heller gjøre meg selv upoppulær for å holde ting på rett kurs. Helt kurrant greie. Sikkert på plass om noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 27. september 2012 Forfatter #873 Del Skrevet 27. september 2012 Hadde møte på jobb til over klokken seks. Sliten. Blir sofa og tv i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 28. september 2012 Forfatter #874 Del Skrevet 28. september 2012 Helg! Begynner å komme fine høstfarger nå så jeg tror jeg skal prøve å få tatt noen bilder i helga. Vurderer også å remøblere stua med romaskin og vekter. Snart kommer de kalde dagene hvor romaskin forran tv`n frister mer enn uteaktivitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. september 2012 #875 Del Skrevet 29. september 2012 Hadde du vært her hadde du fått noen fine bilder. Her ligger tåkedotter nede ved elva, mens sola lyser opp de vakre høstfargene på åsen. Vakkert! Ha en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 30. september 2012 Forfatter #876 Del Skrevet 30. september 2012 Litt kaffekos. Har malt siste strøket på garasjen og tatt inn verandamøblene for vinteren. Fin høstsol ute så jeg kommer til åbruke dagen på uteaktiviteter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 30. september 2012 #877 Del Skrevet 30. september 2012 Må jo bare benytte anledningen og nyte finværet nå! God søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. oktober 2012 #878 Del Skrevet 1. oktober 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter #879 Del Skrevet 1. oktober 2012 God ettermiddag. Litt sent for mer kaffe nå, men takk for tilbudet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter #880 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hadde telefonmøte med dirrektøren til direktøren idag. Vi kom raskt til enighet om at vi var enige. Supert. Da er den saken ute av verden. Fortsatt fin høstsol og lønnetrærne i parken har praktfulle farger. Sukk! Forsøker å organisere en hyttetur for meg og bestissene, men f*n så opptatte vi er. Vi har lyst på fjellet for å felle trær og drekke øl (i den rekkefølgen) men slik det ser ut nå kan vi likegodt planlegge skitur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå