Spiralis Skrevet 10. september 2012 Forfatter #841 Del Skrevet 10. september 2012 Skal du gi andre gaver på din bursdag? Visste at dere er litt bakvendte på andre sida En uskreven regel å ta med kake på bursdagen sin, men jeg er litt glad i å bryte regler så det ligger ann til tran, c-vitaminer og reflekser :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 10. september 2012 #842 Del Skrevet 10. september 2012 Ååå, i stedet for kake. Da blir du sikkert kjempepopulær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 10. september 2012 Forfatter #843 Del Skrevet 10. september 2012 Ååå, i stedet for kake. Da blir du sikkert kjempepopulær Festlig! Gleder meg til å se uttrykkene til folka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. september 2012 #844 Del Skrevet 10. september 2012 Næmmen, bursdagsgutt i morgen da gitt. Så bra du sier fra, så får jeg gratulere deg i morgen. Og jeg har sansen for overraskelsen din jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 10. september 2012 #845 Del Skrevet 10. september 2012 Festlig! Gleder meg til å se uttrykkene til folka! Og hvor gammel blir denne karen i morgen, da? Eller er det hemmelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 11. september 2012 #846 Del Skrevet 11. september 2012 :bursdag: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. september 2012 #847 Del Skrevet 11. september 2012 GRATULERER MED DAGEN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 11. september 2012 Forfatter #848 Del Skrevet 11. september 2012 Og hvor gammel blir denne karen i morgen, da? Eller er det hemmelig? Det er ikke hemmelig, men ikke offentlig. Sender du PM så skal du få vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 11. september 2012 Forfatter #849 Del Skrevet 11. september 2012 Takk for gratulasjoner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. september 2012 #850 Del Skrevet 11. september 2012 Det er ikke hemmelig, men ikke offentlig. Sender du PM så skal du få vite. Jeg sender også en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 12. september 2012 #851 Del Skrevet 12. september 2012 Hadde du en fin bursdag i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. september 2012 #852 Del Skrevet 14. september 2012 God morgen! Håper du får en fin fredag. Og riktig god helg, Spiralis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 15. september 2012 Forfatter #853 Del Skrevet 15. september 2012 Tid for en oppdatering. Har hatt en svært rolig bursdagsfeiring, ært på samling i en annen landsdel med jobben, fått foreldrene mine på besøk og vært i konfirmasjon. Nå kan jeg endelig legge beina på bordet å ta litt helg. God helg til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. september 2012 #854 Del Skrevet 16. september 2012 God helg til deg også Spiralis. Hvordan ble det med den overraskelsen du skulle gi til kollegaene dine i forbindelse med bursdagen? Fikk de refleks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 16. september 2012 Forfatter #855 Del Skrevet 16. september 2012 God helg til deg også Spiralis. Hvordan ble det med den overraskelsen du skulle gi til kollegaene dine i forbindelse med bursdagen? Fikk de refleks? Det ble en kombinasjonsløsning med vitaminer og tran først og konfekt etterpå. Meget vellykket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 16. september 2012 Forfatter #856 Del Skrevet 16. september 2012 Da har halve slekta vært innom på vei hjem fra vei hjem fra konfirmasjon. Hatt ti voksne og barn innom på lunch pluss foreldrene mine som er på besøk. Ble skravlete og sosialt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. september 2012 #857 Del Skrevet 16. september 2012 Det ble en kombinasjonsløsning med vitaminer og tran først og konfekt etterpå. Meget vellykket! Da har halve slekta vært innom på vei hjem fra vei hjem fra konfirmasjon. Hatt ti voksne og barn innom på lunch pluss foreldrene mine som er på besøk. Ble skravlete og sosialt. Åh, det hørtes koselig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 19. september 2012 Forfatter #858 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Yezz .. Da er modern og fadern sendt hjem med toget. I kveld blir det mest vask, vaskemaskin og rydding, med en lydbok i bakgrunnen. Ellers... I morgen blir det ledermøte etter arbeidstid og etter det ut på en pils sammen med begge bestekompissene. En av de har siste arbeidsdag i gamlejobben i morgen. Så skal han starte i ny spennende jobb på mandag. Må markeres. Endret 19. september 2012 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. september 2012 #859 Del Skrevet 20. september 2012 Så koselig at dere går ut og feirer ny jobb for kompisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 20. september 2012 #860 Del Skrevet 20. september 2012 God fornøyelse med gutta i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå