Gå til innhold

Spiralis

Spiralis

Anbefalte innlegg

:ler:

Skal du gi andre gaver på din bursdag? Visste at dere er litt bakvendte på andre sida ;)

En uskreven regel å ta med kake på bursdagen sin, men jeg er litt glad i å bryte regler så det ligger ann til tran, c-vitaminer og reflekser :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Næmmen, bursdagsgutt i morgen da gitt. :hoppe: Så bra du sier fra, så får jeg gratulere deg i morgen. :hoppe:

Og jeg har sansen for overraskelsen din jeg. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Og hvor gammel blir denne karen i morgen, da? Eller er det hemmelig? :lur:

Det er ikke hemmelig, men ikke offentlig. Sender du PM så skal du få vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tid for en oppdatering. Har hatt en svært rolig bursdagsfeiring, ært på samling i en annen landsdel med jobben, fått foreldrene mine på besøk og vært i konfirmasjon.

Nå kan jeg endelig legge beina på bordet å ta litt helg. God helg til alle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg til deg også Spiralis. :klem:

Hvordan ble det med den overraskelsen du skulle gi til kollegaene dine i forbindelse med bursdagen? Fikk de refleks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til deg også Spiralis. :klem:

Hvordan ble det med den overraskelsen du skulle gi til kollegaene dine i forbindelse med bursdagen? Fikk de refleks?

Det ble en kombinasjonsløsning med vitaminer og tran først og konfekt etterpå. Meget vellykket! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har halve slekta vært innom på vei hjem fra vei hjem fra konfirmasjon. Hatt ti voksne og barn innom på lunch pluss foreldrene mine som er på besøk. Ble skravlete og sosialt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble en kombinasjonsløsning med vitaminer og tran først og konfekt etterpå. Meget vellykket! :)

:tommel:

Da har halve slekta vært innom på vei hjem fra vei hjem fra konfirmasjon. Hatt ti voksne og barn innom på lunch pluss foreldrene mine som er på besøk. Ble skravlete og sosialt. :)

Åh, det hørtes koselig ut. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yezz .. Da er modern og fadern sendt hjem med toget.

I kveld blir det mest vask, vaskemaskin og rydding, med en lydbok i bakgrunnen.

Ellers... I morgen blir det ledermøte etter arbeidstid og etter det ut på en pils sammen med begge bestekompissene. En av de har siste arbeidsdag i gamlejobben i morgen. Så skal han starte i ny spennende jobb på mandag. Må markeres. :)

Endret av Spiralis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...