Sauen Shaun Skrevet 2. september 2012 #821 Del Skrevet 2. september 2012 God morgen! Håper søndagen blir en finfin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 2. september 2012 Forfatter #822 Del Skrevet 2. september 2012 God morgen! Håper søndagen blir en finfin dag. Søndagen har vært fin så langt. Håper du får en fin søndag du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 2. september 2012 Forfatter #823 Del Skrevet 2. september 2012 Ferdig med å tømme garasjen. Skal få skiftet garasjedør til uka og den må være tom i mellomtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 3. september 2012 #824 Del Skrevet 3. september 2012 Håper du nyter sol og finværet vi har 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 4. september 2012 Forfatter #825 Del Skrevet 4. september 2012 Håper du nyter sol og finværet vi har Koste meg i sola i går. Fint i dag også men det blåser noe innmari. Blir nok litt verandatid på tross av vinden. Finner en lun krok. Jeg elsker sommer og sommer i september er en vidunderlig bonus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 4. september 2012 Forfatter #826 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Asså atte atte....... Hva skulle jeg si.... Ja. Jeg må få bestilt meg frisørtime og trenger å en shoppingrunde for å få meg noen nye bukser. Er flinkere til å shoppe gensere og skjorter enn bukser. Nå får jeg ta et skippertak på buksefronten. Endret 4. september 2012 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 4. september 2012 #827 Del Skrevet 4. september 2012 Shopping og frisør er artig, men du er tydeligvis ikke helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 4. september 2012 Forfatter #828 Del Skrevet 4. september 2012 Shopping og frisør er artig, men du er tydeligvis ikke helt enig Tjaaaaa .... Så lenge det er den mest barmfagre frisøren som klipper meg og den peneste ekspeditteisen som hjelper meg, så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 4. september 2012 Forfatter #829 Del Skrevet 4. september 2012 Fantorangen er konge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 5. september 2012 Forfatter #830 Del Skrevet 5. september 2012 Ny frisert, ny barbert og ny dusja. Buksene får jeg handle i helga. Må ta en skikkelig nedskuring av kåken i helga også. Skal på en samling onsdag og torsdag etter helga. Foreldrene mine kommer neste fredag og det er konfirmasjon for eldste nevøen neste lørdag. Uvist hvor lenge modern og fadern blir boende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. september 2012 #831 Del Skrevet 6. september 2012 Morn-morn. Håper du får en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 6. september 2012 Forfatter #832 Del Skrevet 6. september 2012 Morn-morn. Håper du får en fin dag. Jo da. En helt ok dag. Veldig hverdag, med mye å gjøre før den plutselig er over. Nå ligger jeg i sofaen og ser på tv. Tror det er planen for kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 6. september 2012 #833 Del Skrevet 6. september 2012 God plan. Den samme planen som jeg følger i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 7. september 2012 Forfatter #834 Del Skrevet 7. september 2012 Ikke ofte jeg kommer hjem fra fylla og er lei meg. Jeg og bestisen er åpne folk. Andre kommer bort til oss og vi ønsker de velkommen. Litt spesielt i kveld. Kom en stivpyntet ingenjør på 67 bort og satte seg hos oss. Det var bursdagen hans. skikkelig leit og skuffende at han ikke hadde noen av sine egne å feire med. Han fikk enthe god skål og jeg/bestisen var skikkelig snille mot han fram til betjeningen sendte han på dør. Var skikkelig trist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. september 2012 #835 Del Skrevet 8. september 2012 Trist lesing. Og han er bare en av maaaaange som ikke har noen å feire bursdagen sin med. Ensomhet er det største problemet det norske samfunnet har. Håper du får en bedre dag i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 9. september 2012 Forfatter #836 Del Skrevet 9. september 2012 Litt sløving. Kjørt cab forbi modne kornåkere, lest Snorre, besøkt venner. Fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. september 2012 #837 Del Skrevet 9. september 2012 Høres ut som en fin søndag ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 10. september 2012 Forfatter #838 Del Skrevet 10. september 2012 Høres ut som en fin søndag ja. Jo. Riktig fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 10. september 2012 Forfatter #839 Del Skrevet 10. september 2012 Ok. Laptoppen har dæva. Pytt pytt... Jeg har backup, bursdag i morgen og jeg skylder meg en bra bursdagsgave! Bursdagsferie i morgen, til sterke protester fra medarbeiderne som forlanger kake. Får finne på noe til onsdag. De får nok kake og sjokolade. Tenkte på noe provoserende overfornuftig. . En refleks til hver ansatt, en boks C-vitamintabeletter, tran, m.m. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 10. september 2012 #840 Del Skrevet 10. september 2012 Skal du gi andre gaver på din bursdag? Visste at dere er litt bakvendte på andre sida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå