Gå til innhold

Spiralis

Spiralis

Anbefalte innlegg

Puh. Skikkelig turbodag. Nysjefen er ikke i drift enda og avdelingsleder 2 holder fortsatt på meg å komme seg inn i det etter ferien. Masse detaljplanlegging jeg måtte få på plass i dag og selvfølgelig dukket det opp lagringsproblemer. F*n! Fikk til slutt lagret det viktigste, men må gjøre om i gjen en del i morgen. I morgen skal jeg få på plass noen driftsviktige møter for neste uke. Kan ikke la sjappa få sommersløve langt inn i slutten av august.

Regner skikkelig i ettermiddag. Helt greit! Jeg har behov for å sløve sofa, pluss at jeg har en del plukk å gjøre i snekkerboden. "Å snikkerbod, her her kommer jag...." :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som du har hatt en dag som krever litt sofasløving som avslutning ja. Hadde det vært meg, så hadde jeg nok droppet snekkerboden og valgt sofaen hele kvelden. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Pangstart på uka, skjønner jeg.

Har i grunnen hatt en mistanke om at du er en liten Emil, så snekkerboden må vel passe bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atter en dag med treg og trøblete data. Det kalles data"hjelpemidler" gjør det ikke? F*n's ræ* pu**....

"Fyyy Spiralis! Tenk slikt språk! Skuffende!...".

"Ok da...... ". ......I dag har Jeg (Spiralis) hatt enkelt lettere utfordringer (ikke problemer) med et essensielt data"hjelpemiddel". Dette fikk fram følelser hos meg....... Ganske høylytte følelser, faktisk... Etter en tid med "lett knurring", tenkte jeg att jeg skulle vise omsorg for mine medarbeidere og møte utfordringen uten å frambringe "følelsene" verbalt. Dette medførte ikkeverbale krumspring med en kraftig krampe i ytrefileten som følge. ..... Det ble latter (les: hysterisk gapskratt) for undersåttene og litt overtid for meg.

Ellers en fin dag på jobb. Labba rett bort til nærmeste uteservering etter jobb og designet et, forhåpentligvis, genialt opphengssystem for verktøy i snekkerboden. :)

Nå en verandapils før solen går ned. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pangstart på uka, skjønner jeg.

Har i grunnen hatt en mistanke om at du er en liten Emil, så snekkerboden må vel passe bra ;)

Litt Emil. Nesten like snill ....... Nesten... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Jeg er flink! :)

Spesielt i dag. I dag har jeg vært kjempeglup! Gleder meg allerede til jobbstart på mandag. Da får jeg resultatet. Store forventninger! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Høres ut som du har store ting på gang ja. :hoppe: Venter spent på å høre hvordan det går.

Har du forresten hørt noe mer fra den jobben du søkte på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga snart over. Har vært på hyttetur sammen med en av bestekompisene. Tok oss en tur ut på den lokale puben på fredag og lørdag. Trivelig helg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Spiralis ER flink! Tallenes tale lyver ikke. Godt å ha det dokumentert. :)

Sol i dag, men det var stygg-kaldt På morgenkvisten. Tror jeg skal hente inn palmen fra terrassen i dag. Det blir vel en slags offisiel avslutning av sommeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Høres ut som du har store ting på gang ja. :hoppe: Venter spent på å høre hvordan det går.

Har du forresten hørt noe mer fra den jobben du søkte på?

God ettermiddag :)

Ikke fått svar på søknaden enda. Skulle komme nå i slutten av august. Får vel ringe og høre litt ut i uka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen! :kaffekopp:

Håper flinke fine Spiralisen får en fin dag. :klem:

Og så spennende med snarlig svar på jobbsøknaden. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke jobben. De valgte en av sine egne. Vel vel.

Steike så fort denne uka går. Skal bort på en ledersamling i morgen og på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsjda, det var dumt. Men det dukker nok snart opp nye interessante jobber du kan søke på. :jepp:

Håper du får en finfin dag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...