Gå til innhold

Spiralis

Spiralis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jøss! Snart helg. Uka har gått fort.

Ingen planer for helga. Skal bare sløve i hagen og gjøre litt husarbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første uke etter ferien er unnagjort. Hektisk de første dagene men det roet seg i midten av uka. På hjemmefronten har det vært en svært passiv uke. Blitt en del OL men jeg begynner å bli litt mett av sendingene så utover håndball og spydfinalen blir det lite titting framover.

Nå nyter jeg et vinglass i sola på verandaen :) Skal virkelig nyte sola i helga! Kommer til å holde meg mest i hagen, skal rydde og vaske litt etter ferien. Ellers ingen ting.

Ferien har vært norsk. Sørlandsferie i solskinn, hytte og telttur i Jotunheimen samt hjembesøk og rockefestival på Vestlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært en skikkelig fin sommerhelg. :)

Vært mest ute i sola. Mye sosialt, mye sol, litt øl og vin. Eneste minuset har vært litt mygg på kveldene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SOOOOL!

Blir nok en utepils om noen små minutter. Dusje, skifte og så fyker vi til en uteservering :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det endte opp med kompisfest i Hagen på fredag. Lørdag var det fotballpuben og årets første nederlag.

I dag har det vært daff sløving i hagen. Sol og varme. Nå lurer jeg på å kjøre meg en tur i cabben. Tror jeg skal kjøpe litt grillmat mens jeg er ute og kjører. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...