Gå til innhold

Spiralis

Spiralis

Anbefalte innlegg

Og hva fant du på å gjøre?

Famler fortsatt i mørket. :sjenert: Har overveid en del oppussingsaktiviteter, men har konkludert at de alle må vente til elektrikkern har vært her på onsdag.

Ikke føler jeg for å tegne eller annen kreativ virksomhet. Husarbeid er Utelukket! TdF er ferdig. Ikke trene i dag.

Båååååring! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går ikke noe brukbart på kino da? Det er en fin aktivitet en regnfull sommerkveld. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i alle fall opphold. Da våger jeg meg på en sykkeltur i løpet av kvelden.

Elektrikkern kommer i morgen tidlig så da rekker jeg neppe på jobb før lunch.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du holder på å pusse opp nå? Regner med at det er et oppussingsprosjekt du venter elektriker til.

Sykkeltur høres ikke dumt ut. God tur og husk hjelm. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Bare innom for å hilse på. Har ikke så mye vettugt å komme med i dag, men ser du stadig har prosjekter. Ikke dumt det i regnværet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du holder på å pusse opp nå? Regner med at det er et oppussingsprosjekt du venter elektriker til.

Sykkeltur høres ikke dumt ut. God tur og husk hjelm. :)

Jeg fornyer sakte men sikkert hele kåken. Fått unna to soverom, deler av stua og i disse dager siste plukk i vindfanget. Skal bare sette på de siste listene nå i kveld og så er vindfanget ferdig. Neste prosjekt: Kjøkkenet. Det blir et stort prosjekt og jeg sliter med å komme til enighet om hvordan det skal gjøres.

Hjelm suger, men er nødvendig når jeg er på treningstur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom for å hilse på. Har ikke så mye vettugt å komme med i dag, men ser du stadig har prosjekter. Ikke dumt det i regnværet...

Hei. Har ikke så mye fornuftig å komme med selv så du er i godt selskap. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med oppussingen?

Det pågående prosjektet ble ferdisstilt i går. :) Flyttet alt av skap, stoler, skostativ og diverse ut i vindfanget i går. Var litt trøtt i dag tidlig og ble totalforvirret da jeg kom ned i gangen. Gikk på autopilot for å finne jakke, nøkler og sko. Der var det tomt. Etter et lite sekund så våknet jeg litt.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goooood tur! Håper du får en fantastisk ferie! Også gleder jeg meg til Spiralisen min kommer tilbake hit... :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Innom og tørker litt støv og pynter med litt blomster mens jeg venter på at du skal komme hjem fra ferie. :roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss. Kommer vist hjem til støvfri kåk og blomster.

Siste feriedag. Er litt sliten. Blir tidlig senga i kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drittrøtt i dag tidlig. Totalforvirret og med kraftig kaffeabstinens da jeg kom på jobb. Bare jeg og sjefen på jobb av lederne, men sjefen er ny og starta sist mandag, så i praksis har jeg ansvaret for alt. Vi fikk to nye medarbeidere i dag så jeg måtte litt fram og tilbake mellom oppstart av opplæringen for de nye og driftoppgavene. I morgen skal jeg undervise sjefen og de to nye i 6 timer samtidig som jeg skal drive hele sjappa. Satt og forberedte meg litt etter jobb i dag så det går nok bra. Satser på selvstendige medarbeidere i morgen :)

I kveld blir det sosialt samvær med vaskemaskinen, godstolen og TV'n... ja også et tidlig stevnemøte med puta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittrøtt i dag tidlig. Totalforvirret og med kraftig kaffeabstinens da jeg kom på jobb. Bare jeg og sjefen på jobb av lederne, men sjefen er ny og starta sist mandag, så i praksis har jeg ansvaret for alt. Vi fikk to nye medarbeidere i dag så jeg måtte litt fram og tilbake mellom oppstart av opplæringen for de nye og driftoppgavene. I morgen skal jeg undervise sjefen og de to nye i 6 timer samtidig som jeg skal drive hele sjappa. Satt og forberedte meg litt etter jobb i dag så det går nok bra. Satser på selvstendige medarbeidere i morgen :)

I kveld blir det sosialt samvær med vaskemaskinen, godstolen og TV'n... ja også et tidlig stevnemøte med puta, dyna og senga. Savner de allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...