Spiralis Skrevet 27. juni 2012 Forfatter #741 Del Skrevet 27. juni 2012 Hvorfor søker du ny jobb hvis du har det så bra der du er? Uansett, lykke til, og krysser fingra for at du kommer til intervju Har jobba på samme sted i 8 år. Riktig nok i forskjellige stillinger. Jeg liker miljøet og de som jobber der, derfor blir det leit om jeg slutter. Men vi er for det meste ferdig med en stor omstillingsprosess og nå blir det mer stabil drift framover. Jeg er en utviklingsperson og det blir færre av yndlingsoppgavene mine. Den jobben jeg har søkt på er en ren prosjekt og utviklingsjobb. Der vil jeg få konsentrere meg om det jeg er best på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 27. juni 2012 Forfatter #742 Del Skrevet 27. juni 2012 (endret) Skal opp til ene bestekompissen for å se på semifinalen. Skal bli godt med en .. men først skal jeg kjøre meg en tur i caben og lete etter mørke steiner. Satt å leste om druedyrking i går og har besluttet lage et bedre terroir for vinranken. ..... Fint skal det være Endret 27. juni 2012 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 27. juni 2012 #743 Del Skrevet 27. juni 2012 Da skjønner jeg hvorfor du søker annen jobb. Stagnasjon er ikke bra, og på 8 år har du sikkert fått med deg det meste på den arbeidsplassen Hmmm, vet ikke helt hvem jeg skal heie på i semifinalen i kveld. Tenker jeg synes det er greit om det beste laget vinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 28. juni 2012 Forfatter #744 Del Skrevet 28. juni 2012 Fillern. Sola forsvant og det har begynt å blåse. I morgen er det i alle fall helg. Vurderer å dra på hytta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. juni 2012 #745 Del Skrevet 29. juni 2012 God helg Spiralis! ps: vi er noen som venter på avsløringa på mordsaken i dagboka mi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 29. juni 2012 Forfatter #746 Del Skrevet 29. juni 2012 God helg Spiralis! ps: vi er noen som venter på avsløringa på mordsaken i dagboka mi... God helg! Forventer at flere tipper på hvem som er morderen før jeg skriver et nytt kapittel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 29. juni 2012 Forfatter #747 Del Skrevet 29. juni 2012 Hadde egentlig tenkt å ikke drikke noe i dag. I og med at det ble ekstraomganger og straffekonk på onsdag så ble det litt mer drikke enn forventet. Var litt ruskete på jobb i går. ... men så leste jeg en anmeldelse på en Cava... så nå sitter jeg her med champagneglasset. Det er egentlig ikke noe Cava-vær. Det regner og er grått. Jeg er egentlig ikke i Cava-klær. Sitter i godt slitt kosebukse og kosegenser. Det er ikke noen fest i heimen og ingen ting å feire... bortsett fra livet generelt og tilværelsens generelle godhet. Det holder LENGE for meg! God er den også. Juvé y Camps Reserva de la Familia Gran Reserva Brut Nature 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 1. juli 2012 Forfatter #748 Del Skrevet 1. juli 2012 Juli er i gang. Det er det eneste jeg har klart å komme på i dag. Ingen ambisjoner eller ideèr for hva jeg skal bruke dagen til. Skal sette på tvn og se på FdF om en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 2. juli 2012 Forfatter #749 Del Skrevet 2. juli 2012 Snudde døgnet i helga og sov lite i natt. Heldigvis har feriestillheten inntatt arbeidsplassen så det går greit at jeg tar med en flexdag i dag. Passer bra for i dag er det Er innkalt til intervju på fredag. Søknadsfristen var på torsdag. Enten er det få søkere eller så stakk søknaden min seg godt ut i bunken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. juli 2012 #750 Del Skrevet 2. juli 2012 Oj, så bra at du er innkalt til intervju. Du får nyte du som har den. Her blir det innedag i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. juli 2012 #751 Del Skrevet 3. juli 2012 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 3. juli 2012 Forfatter #752 Del Skrevet 3. juli 2012 (endret) God morgen! God ettermiddag! Ikke nå. Nå er det og Endret 3. juli 2012 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 4. juli 2012 Forfatter #753 Del Skrevet 4. juli 2012 (endret) Har lest meg opp på mye nyttig stoff til jobbintervjuet fredag. Føler med som er sprinter som står i startblokkene. Spenning, oppgira og mest av alt konsentrert. Gleder meg noe innmari til fredag klokka 0900! Nok jobb! Nå: Shorts, strandstolen og en pils! Endret 4. juli 2012 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 4. juli 2012 Forfatter #754 Del Skrevet 4. juli 2012 http://www.aftenposten.no/henvisninger/henvisninger_skjult/Hva-skal-du-i-sommer-6935831.html Jeg er nok en #Misterniks: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 5. juli 2012 Forfatter #755 Del Skrevet 5. juli 2012 Koser i strandstolen under treet i påvente av besøk. Blir litt sløving på en utecafè litt senere. Blir lite sprell i kveld. Skal forberede meg til intervju og legge meg tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. juli 2012 #756 Del Skrevet 5. juli 2012 Lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 6. juli 2012 Forfatter #757 Del Skrevet 6. juli 2012 (endret) Den lille cafè-turen i går endte opp med båttur og morro. Kom hjem ike lenge før middnatt. Kjempekoselig! Jobbintervjuet gikk ok. Kunne vel gjort det litt bedre, men alt i alt så gikk det bra. Jeg syntes jeg fikk presentert motivasjonen min godt. Av de tre som var med på intervjuet så kjenner en meg godt, en noe og en ikke noe. Men det er dirrektøren som kjenner meg best, underdirektøren som kjenner meg noe og den tillitsvalgte som ikke kjenner meg i det hele tatt. De vet hvem jeg er og de vet hva jeg har å tilby. Enten så er jeg mannen for de eller så er jeg det ikke. Svaret får jeg vite i slutten av august. Da er jeg ferdig med jobb. Nå: HEEEEEEELG!!! Endret 6. juli 2012 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. juli 2012 #758 Del Skrevet 6. juli 2012 Blir spennende å se om du får jobben. Vet du om det er mange søkere? Goooood helg Spiralis! Jeg håper den byr på fint vær, god mat og drikke, godt selskap og en lykkelig Spiralis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #759 Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) Hmmm .... regnvær. Er forsåvidt mildt, men .. vanskelig å mobilisere lyst til noen utendørsaktivitet. Blir litt rastløs av tanken på å tilbringe en ettermiddag i juli innendørs. F*n skal jeg finne på da. Endret 9. juli 2012 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. juli 2012 #760 Del Skrevet 9. juli 2012 Og hva fant du på å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå