Gå til innhold

Spiralis

Spiralis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:kaffekopp: og mild sol. :)

La meg tidlig i går for å prøve å snu døgnet tilbake så jeg kommer meg opp og på jobb i morgen.

I dag står fuging av fliser på planen. Burde være kjappt gjort. Ellers blir det en rolig dag. Været indikerer latskap i solstolen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. Har jobba som en tulling de to første dagene etter ferie. Antallet eposter i innboksen min på mandag var mange opphøyd i tiende potens. :roll: Slettet med hensynsløs brutalitet. ... Er det noe skikkelig viktig så får jeg sikkert en purring... :roll:

Har prioritert å bruke tiden på å prate med folka mine og å bruke "antennene" for å få følelsen av hvordan de har det. De har det bra. :) Har vært et par gnissninger mellom gruppa og den ledern som har hatt de disse ukene, men ikkeno stort.

Oppsumerte våren så godt jeg kunne på avdelingsmøtet. Prøvde å få fram alt de har fått til og hvilke hindere de har mestret. Viste svart på hvitt at de er flinkere i jobben sin i dag enn de var i januar. Godt fornøyd med responsen. Sultne små ulver som vil ha mer og bli enda bedre. Spiralis in da house! :briller:

Nå skinner solen. Magen er full av middag. Slumre i solstolen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Høres ut som det var kjekt å komme tilbake på jobb. Det er vel slik et godt liv skal være - med koselige ferier og gode hverdager. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ettermiddag! :)

Jeg sydet ikke av lyst etter å starte å jobbe da jeg la meg på søndag, men da jeg rusla på jobb mandagsmorgen så begynte jeg å smile. :)

I dag har jeg gjort.... Ja hva har jeg gjort i dag..? :klo: Mye småplukk egentlig. Mange småballer i luften det meste av dagen. Har i allefall planlagt opplæringen av nyansatte til høsten og repetisjonsopplæring som medarbeiderne skal gjennomføre når de er på jobb i sommer. Hadde et møte med alle de fagansvarlige på slutten av dagen og fikk koordinert og justert. Da vet de hva de skal gjøre i høst.

Oki. Arbeidsdagen ferdig. Litt støl i låra etter sykkelturen i går så nå venter solstolen og litt sløving. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter og tenker.. en uvane jeg har. Mulig at drømmejobben har dukket opp... :sjenert:

Jeg liker meg der jeg er, elsker folka mine og det gjenstår mål jeg vil nå. På den andre siden så har vi kommet oss godt gjennom den store omstillings-stormen. Nå gjenstår lett bris... Jeg er faktisk ganske glad i storm. Vanskelig og usikkert. Jeg liker å stå ved roret i storm og jeg mener jeg er flink til å folk til å føle seg trygge selv når det blåser som kraftigst. Den nye jobben vil være til det beste for både mine folk og mange andre. .. Tror jeg kunne bidratt med mye bra.

Får ringe i morgen å få litt mer detaljer om jobben. Med midre ex-sjefen min søker så burde jeg være en god kandidat. .. Spennende! :)

Ja .. og så har en av bestekompissene fått seg ny jobb i et direktorat. Det tror jeg er en skikkelig god ting for han. Han har vært for flink i forhold til den jobben han har hatt og fortjener virkelig å få prøvd seg i større oppgaver. Blir nok litt feiring på lørdag. :)

Ja... også: Jeg ligger og sløver i solstolen under treet i hagen. Skikkelig kvalitetstre og kvalitetsplass! Solen er deilig og varm og jeg storkoser meg. :) Jeg er ikke den eneste som elsker dette treet. Det er en utrolig summing fra humler som tydeligvis også setter pris på treet og solen.

Endret av Spiralis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ringt og prata med kontaktpersonen på den spennende jobben. Blir til at jeg søker. Har fått innhentet noen tungvektere som refferanser. Tenkte jeg skulle sitte og skrible på punkter til søknaden nå i kveld og så begynner jeg å skrive selve søknaden i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Lykke til med jobbsøking. Det blir spennende! (psst: det skrives referanse...bare så du ikke skriver feil i søknaden din ;))

God hælj! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med jobbsøking. Det blir spennende! (psst: det skrives referanse...bare så du ikke skriver feil i søknaden din ;))

:ler: Kjempebra!

God helg til deg oxo! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI! Søke ny jobb da gitt. Spennende. :duskedame:

Ble enda mer spennende etter at jeg snakket med kontaktpersonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt brisen etter noen øl med en av bestekompissene. Måtte jo feire ny jobben hans.

Skal sitte å skrive jobbsøknad resten av kvelden og så tenkte jeg at jeg skal stikke ned på kontoret og jobbe med finpussing av søknaden i morgen før jeg sender den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld.

Da er søknaden sendt. Vært på kontoret det meste av dagen. Kom hjem for 10 minutter siden. Nå er jeg litt utladet. Tror ikke jeg skal ha ambisjoner om så mye mer i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter og er utrolig melankolsk ved tanken på kanskje å skulle slutte i jobben. :tristbla:

Vet jo ikke om jeg kommer til intervju en gang, men nå er terningen kastet. Forstår ikke hvordan jeg skal få sagt det til folka mine (dersom det blir aktuelt). Kommer til å grine. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrtregner. Passer bra for jeg gjødsla plenen i dag. Ellers har jeg vært og handlet noen lister. Blir ikke gjort noe mer i dag. Sliten og skal legge meg tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og er utrolig melankolsk ved tanken på kanskje å skulle slutte i jobben. :tristbla:

Vet jo ikke om jeg kommer til intervju en gang, men nå er terningen kastet. Forstår ikke hvordan jeg skal få sagt det til folka mine (dersom det blir aktuelt). Kommer til å grine. :tristbla:

:kose:

Styrtregner. Passer bra for jeg gjødsla plenen i dag. Ellers har jeg vært og handlet noen lister. Blir ikke gjort noe mer i dag. Sliten og skal legge meg tidlig.

Høres lurt ut med en rolig kveld. Du svidde vel av litt energi med søknadskriving i helga. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Hvorfor søker du ny jobb hvis du har det så bra der du er? Uansett, lykke til, og krysser fingra for at du kommer til intervju :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...