Spiralis Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #701 Del Skrevet 8. juni 2012 I går så klarte jeg å blunne av i senga i syv tiden. Våkna klokka et, slo av lysene og sov vidre til klokka halv tolv i dag. Skal ikke klage på søvmangel i alle fall! Nydelig sol i dag. Har klart den store oppgaven å få posta et brev. Var ikke så enkelt som det høres ut. Jeg poster nesten aldri brev så jeg vet ikke hvor postkassene er. Fant ikke postkasse før jeg hadde sykla helt til posthuset. Har gjort meg ferdig med å få på ny tettningslist på terrassedøren. Avtalt en liten pub/grille-runde med en kompis nå i kveld. Nå tar jeg en liten pause her i solen til jeg får lyst å gjøre noen fler av småtingene på lista. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 8. juni 2012 #702 Del Skrevet 8. juni 2012 God helg og fortsatt god ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 9. juni 2012 Forfatter #703 Del Skrevet 9. juni 2012 Pub-runden i går ble avlyst. Fikk besøk tidligere enn ventet. Nå er huset fult av folk, men alle sover fortsatt. Jeg koser kaffekopp og nyter stillheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #704 Del Skrevet 10. juni 2012 Da har besøket reist hjem. Det ble en hyggelig helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. juni 2012 #705 Del Skrevet 11. juni 2012 God formiddag! Kjekt å høre at du har hatt en koselig helg. Håper du får enda en fin ferieuke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #706 Del Skrevet 11. juni 2012 Jeg får rørlegger i hus i morgen eller onsdag. Han skal fikse ting både inne og ute så han må gå en del inn og ut. Jeg har egentlig lyst å starte med flislegging i yttergangen i dag, men gulvet skal ikke belastes på 24 timer etter flislegging... Da får jeg tidligst lagt fliser på onsdag .. dersom håndtverkeren kommer når han skal.. .. Tror jeg bruker dagen til å ta meg en harrytur og bunkrer grillmat for sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #707 Del Skrevet 11. juni 2012 Imponert over hvor mange ganger kvota man kan få klemt inn i bagasjerommet på cabben, selv med taket nede. Tok med ekstra mye øl og vin i dag, for å tjene inn fartsbota. Da er jeg og onkel staten skuls! De har vært paragrafrytterske prompenisser over for Spiralis. Spiralis er rampete i cabriolet mot onkel staten som hevn. Det er en slags sivil protest ... og ikke lav moral... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #708 Del Skrevet 12. juni 2012 Det oppsummerer vel dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 13. juni 2012 Forfatter #709 Del Skrevet 13. juni 2012 Rørlegger i hus. Det er bra. Da satser jeg på å bruke morgendagen til flislegging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 13. juni 2012 #710 Del Skrevet 13. juni 2012 Pusser du opp bad du også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 13. juni 2012 Forfatter #711 Del Skrevet 13. juni 2012 Pusser du opp bad du også? Nei, badet er ikke helt nytt, men er helt ok. Hadde en dårlig stoppekran i kjellern, for utevannet på baksiden av huset, så røret og krana fikk frostsprenging i vinter. Bytta stoppekran, rør og utekran. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 13. juni 2012 #712 Del Skrevet 13. juni 2012 Å, ja. Syntes jeg leste noe om fliser, men jeg er litt trøtt i dag, så det er mulig jeg har sett syner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 14. juni 2012 Forfatter #713 Del Skrevet 14. juni 2012 Flisene er til yttergangen PH. Skal starte nå om en time eller så. Skal bare ned på megaflis og leie flisekutter før jeg setter i gang. Litt først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. juni 2012 #714 Del Skrevet 14. juni 2012 Det er viktig å sørge for riktig dose koffein før man starter jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 14. juni 2012 #715 Del Skrevet 14. juni 2012 Lykke til med flislegging! Og ha en fin torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 14. juni 2012 Forfatter #716 Del Skrevet 14. juni 2012 Sliten, men fornøyd. Skal si det tar på ryggen å holde på med den fliselegging hele dagen. Men men.. Når er det unnagjort! Ble bra også.. etter mine øyyemål i alle fall. Fikk til å kutte flisene både rakt og i diverse vinkler. Det var den tingen jeg var litt usikker på hvordan skulle gå. Da gjenstår fuging, legge lister og å bestille elektrikker til å legge opp nytt elektrisk opplegg. Bør vente noen dager før jeg fuger så det får bli i helga. Nå fortjener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. juni 2012 #717 Del Skrevet 15. juni 2012 God morgen! Håper handyman får en super fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 15. juni 2012 Forfatter #718 Del Skrevet 15. juni 2012 God ettermiddag. Handymannen har hatt en støl fredag. Merker at jeg har sto mye framoverlent, på knærne. Skulle egentlig opp til en av bestisene i kveld men har meldt avbud. Ryggen forlanger rolig kveld i godstolen. Har vært inne i bygda på IKEA-tur. Lette etter idèer til kjøkkenet. Var innom ffamilen i samme slengen og spiste middag. Eldste nevøen hadde fått 6-er på begge de avsluttende fagene i år så han fikk en liten belønning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 16. juni 2012 Forfatter #719 Del Skrevet 16. juni 2012 Ruskete i hodet. Ble sittende å skrive til langt på natt. Selv om jeg drakk ganske sakte ble det en del etter hvert. Ble dratt med på handletur av ene bestisen i dag. Han hadde et innfall av sterk aktivitetslyst så han skifta til og med slange på treningssykkelen min, i bytte mot en kaffekopp. Takker og bukker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. juni 2012 #720 Del Skrevet 16. juni 2012 Og jeg takker og bukker for fornøyelig lesestoff. Du er god Spiralis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå