Spiralis Skrevet 22. mai 2012 Forfatter #661 Del Skrevet 22. mai 2012 22 grader på skyggesiden av huset og Mer er det vel ikke å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 23. mai 2012 Forfatter #662 Del Skrevet 23. mai 2012 Hadde fått tilkalt en gjesteforeleser for å gi litt inspirasjon til de som leder møter eller underviser hos oss. Det ble skikkelig vellykka. All heder til hun som ga meg idèen. Vi bruker mye tid hver uke på faglig oppdatering og møter så det er viktig at de som presenterer stoff får litt nye tanker om hvordan man kan gjøre stoffet inspirerende og lærerikt. I ettermiddag har jeg cruiset i cabben Det er nå 26 grader på skyggesiden av huset! Nå blir det og Handla mer terrasseolje i dag og skal bli ferdig med verandan i andre senere i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. mai 2012 #663 Del Skrevet 23. mai 2012 Regner med at du koser deg ute enda. Nydelig vær her også nå. Men jeg har trukket innendørs nå. Og jeg tror det blir en iskald Munkholm senere i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 23. mai 2012 #664 Del Skrevet 23. mai 2012 Du er flink til å nyte, altså! Kos deg i sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 23. mai 2012 Forfatter #665 Del Skrevet 23. mai 2012 Du er flink til å nyte, altså! Kos deg i sola Jeg ER flink til å nyte! Direkte nytelsessyk. Desto mer mollefunken når det regner eller snør... Jeg er et svært ambisiøst pelsdyr. Jeg SKAL ha et godt liv og de rundt meg SKAL ha det godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 23. mai 2012 Forfatter #666 Del Skrevet 23. mai 2012 Regner med at du koser deg ute enda. Nydelig vær her også nå. Men jeg har trukket innendørs nå. Og jeg tror det blir en iskald Munkholm senere i kveld. Nam! Sol og øl! Carlsberg non alcoholic er min favoritt alko frie øl. Sitter ute fortsatt ja. Er ferdig med å olje verandan i andre. Var kjempetørt treverk så det drakk unna svært mye olje. Vel, nå er det gjort. Burde holde en stund nå. Skal ta terrassen på fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. mai 2012 #667 Del Skrevet 23. mai 2012 Carlsberg non alcoholic skal jeg teste, bare jeg finner den i butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 25. mai 2012 #668 Del Skrevet 25. mai 2012 God fredag på andre sida! Nyt finværet i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. mai 2012 #669 Del Skrevet 25. mai 2012 God pinse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 25. mai 2012 Forfatter #670 Del Skrevet 25. mai 2012 Takk takk! God pinse til begge Her er det kokende varmt og deilig. Vi sendte hjem de ansatte klokka et. Det var svært poppulært. Årets varmeste dag sålangt. Over 27 grader på skyggesiden av huset. Veldig glad for at det er litt drag i lufta. I kveld når det blir kjøligere skal jeg beise terrassen. Fram til da så skal jeg her i skyggen under treet i hagen. I går var jeg på grillfest hos noen venner. Veldig kjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 25. mai 2012 Forfatter #671 Del Skrevet 25. mai 2012 Å du deilige solskinnsdag. Du er så varm (28,7 grader i skyggen), lettkledd og deilig! Du stryker meg med mild bris. Du er så fin!. Jeg elsker deg SÅ høyt! Det ække kødd! Hun februar dagen var ingen ting for meg! Hun var kald, vi hadde ingen kemi og hun er historie! Det er deg jeg vil ha! Du er den jeg elsker! Hun kommer til å prøve seg igjen... (i februar tipper jeg) .. men hun har ingen ting å stille opp mot deg! Jeg er alt for dårlig på å gjenngjelde din kjærlighet og gi deg oppmerksomhet. Jeg lover jeg skal bli bedre. Selv i slutten av juli så lover jeg at jeg skal gi deg min fulle oppmerksomhet. Jeg skal ikke ta deg for gitt! Jeg lover, min elskede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. mai 2012 #672 Del Skrevet 25. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 26. mai 2012 Forfatter #673 Del Skrevet 26. mai 2012 Har funnet ut at jeg ikke skal gjøre noe i dag. Bare sitte i solstolen i skyggen under det store treet i hagen. Tatt med laptop, tegnebok og et vinglass. Blitt mange dager med vinglass i solen denne uken. Skal bli litt kaldere og mer skyer i neste uke så det er bare å nyte det når man har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 27. mai 2012 Forfatter #674 Del Skrevet 27. mai 2012 Har cruiset i caben sammen med en av bestisene og pjokken hans. Nå veksler jeg på å vanne/luke litt i hagen og sløve i skyggen. Blir litt fysisk fostring senere og så skal jeg opp til han bestisen i kveld og nyte litt sosial tid i hagen hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 27. mai 2012 #675 Del Skrevet 27. mai 2012 Herlig pinse for deg, skjønner jeg. Fortsett å nyte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 28. mai 2012 Forfatter #676 Del Skrevet 28. mai 2012 Er litt giddesløs og daff, men koser meg for det. Tror forøvrig jeg skal ta en alergipille Har få gjort litt småplukk og renhold i heimen. Tenker jeg skal kjøre og få vasket bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. mai 2012 #677 Del Skrevet 28. mai 2012 Er vel ikke noe galt i å være giddalaus og daff på fridagene sine? Godt at du koser deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #678 Del Skrevet 29. mai 2012 Folka mine har prestert skikkelig bra i det siste. Gleder meg til å vise fram gode tall på avdelingsmøtet i morgen. Jeg tar to uker ferie fra fredag så det er fint å kunne gi noen bra tilbakemeldinger nå rett før sommerferien. Langtidsvareslet godt ut i første ferieuka ser skralt ut. Veeeel. Jeg skal bruke de første dagene på noen oppussingsprosjekter og en harrytur, så det får gå. Kjenner jeg meg rett så fyller lista over ting jeg har latt ligge og som jeg får lyst til å få ordna, de dagene, seg fort opp. Når jeg tenker over det så har den lista blir lengre bare de siste minuttene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 29. mai 2012 #679 Del Skrevet 29. mai 2012 Du må huske på å ha litt fri i ferien også, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 31. mai 2012 Forfatter #680 Del Skrevet 31. mai 2012 Skulle egentlig gjort noe fornuftig og samfunnsviktig i ettermiddag... Fant en tynn men brukandes unnskyldning for utsettelse.... Skal gjøre det fornuftige i morgen... Lover!.... nesten... Jepp! Da er tilståelsen og syndstillatelsen gjennomført. NÅ: Gøy og morro! Ha det på badet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå