Spiralis Skrevet 11. mai 2012 Forfatter #641 Del Skrevet 11. mai 2012 Heeeeelg! Vi vant en flott pris i dag! Vi spanderte sprudelwasser (alkoholfritt ) til alle ansatte til lunch og feira litt! Gav alle ansatte litt tidlig fredagsfri. Lønningspils med noen av de nærmeste medarbeiderne. Fikk gitt en flott gave til ene bestekompissen rett etter jobb. Er i en tilstand af lettere fornøydhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. mai 2012 #642 Del Skrevet 11. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. mai 2012 #643 Del Skrevet 12. mai 2012 BÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 12. mai 2012 Forfatter #644 Del Skrevet 12. mai 2012 BÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!! Ikke så høyt. Stille kaffekos i godstolen ved vinduet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. mai 2012 #645 Del Skrevet 12. mai 2012 BÆÆÆÆÆÆ!!! Bedre nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 12. mai 2012 #646 Del Skrevet 12. mai 2012 Ser du var godt fornøyd med fredagen, så da håper jeg lørdagen fortsetter i samme spor. Vi har i hvert fall fint vær på disse trakter i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. mai 2012 #647 Del Skrevet 13. mai 2012 God morgen! Hvordan står det til med Spiralisen i dag? Håper du får en herlig søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 13. mai 2012 Forfatter #648 Del Skrevet 13. mai 2012 God morgen. Spiralisen har nettopp stått opp. Har småslumret hele formiddagen. På tide å få seg litt Så får jeg ta litt husvask. Var borte hos en av bestekompissene i gårkveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 14. mai 2012 Forfatter #649 Del Skrevet 14. mai 2012 Blåser ganske friskt nå til innlandet å være. Fin sol, men nyter ettermiddagen innendørs. Har handlet nye småflagg. Foreldrene mine kommer onsdags ettermiddag. Har fri 18. og skal ha de på besøk hele langhelga. Har såvidt begynt å tenke på hva vi skal spise. Blir en liten planleggingsrunde i kveld. Har funnet ut at jeg har en klausul i kontrakten min som tilsier at jeg ikke har lov til å ha andre jobber ved siden av. :5: Da har jeg et uslåelig kort i kampen for å unngå å bli borettslagsleder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 15. mai 2012 #650 Del Skrevet 15. mai 2012 Kjekt å ha sånne ting å slå i bordet med for å unngå uønskede verv. Koselig med familiebesøk i 17.maihelga, da. Håper dere får noen fine dager sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #651 Del Skrevet 15. mai 2012 Kjekt å ha sånne ting å slå i bordet med for å unngå uønskede verv. Koselig med familiebesøk i 17.maihelga, da. Håper dere får noen fine dager sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #652 Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg vil sove! Får ikke lov, men jeg viiiiil sove! Det var tomt for brød i butikken i dag. Kassadamen sa at det hadde vært kø og panikkhamstring. Alle de gale menneskene som hamstra smør før jul har nå tydeligvis hoppet av lavkarbo-bølgen. De har tydeligvis mye smør og trenger brød å smøre det på. Ja ja. Gale mennesker trenger også kjærlighet. Vet ikke et spøtt om icehockey, men de gutta gjør en bra innsats for flagget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. mai 2012 #653 Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg hamstret brød jeg også i dag - et helt brød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 20. mai 2012 Forfatter #654 Del Skrevet 20. mai 2012 Har avlevert foreldrene mine på toget og fått sløvet litt i solen. Nå skyer det til og jeg har trukket innendørs. Den store daddelpalmen min er flyttet ut på terrassen for sommeren. Palmesus gjør seg når man ligger i strandstolen. Fikk gjort litt annet enn å passe foreldre i helgen også så jeg er godt fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. mai 2012 #655 Del Skrevet 20. mai 2012 Det var sikkert godt å ha besøk, og også godt å være alene igjen. Daddelpalme på verandaen ja... Tror ikke jeg skal satse på det. Men snart må jeg få ordnet urtepottene mine. Det er herlig å kunne gå ut og plukke friske urter hele sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 20. mai 2012 #656 Del Skrevet 20. mai 2012 Kjekt med besøk, og kjekt når de reiser igjen Palmesus på verandaen høres deilig ut. Ser ut til at du får muligheten til å nyte det framover også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #657 Del Skrevet 21. mai 2012 Det var sikkert godt å ha besøk, og også godt å være alene igjen. Daddelpalme på verandaen ja... Tror ikke jeg skal satse på det. Men snart må jeg få ordnet urtepottene mine. Det er herlig å kunne gå ut og plukke friske urter hele sommeren. Jeg hadde en rosmarinplante som jeg satte ut om sommeren i mange år. Det ble en flott busk etterhvert. Bittesmå lyseblå blomster. .. men så fikk den meldugg et år og dæva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #658 Del Skrevet 21. mai 2012 Kjekt med besøk, og kjekt når de reiser igjen Palmesus på verandaen høres deilig ut. Ser ut til at du får muligheten til å nyte det framover også Jepp! sol og varme i hele langtidsvarslet! Det blir veldig sommerlig når palma kommer ut på terrassen. De lengste greinene er over 2 meter lange så det blir en sydlandsk stemning når den står der og breier seg. Planta den fra en daddelstein jeg tok med fra Syd-Spania for over 20 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #659 Del Skrevet 21. mai 2012 over 18 grader i skyggen. Det er skyet nå, men fint å sitte ute. Det har vært en fin dag på jobb. Jeg har fått gitt noen gode tilbakemeldinger og klappet noen skuldre. Finest har det vært at det har lykkes i å løfte et par stykker som har vært litt nede en stund. Slikt er bra! Spireahekken begynner å bli hvit av blomster. Det er en liten lund av trær i parken som blomstrer noe veldig med hvite blomstrer. Tror det er hegg. Det lukter i alle fall nydelig. Det er sikkert 80-100 meter bort til trærne, men lukten når helt hit. Har ventet på en fartsbot. Overså en gjennomsnittsmåling for litt tid tilbake. Var faktisk litt bekymret for at lappen skulle ryke. I alle fall 7-8000 i bot.. Jeg vet jo at man ikke skal kjøre for fort, men jeg er bygd for litt fart og 80 passer så innmari dårlig for spiraliser.... .. 80 passer liksom ikke med gira på bilen og jeg blir så sløv av å tøffe i sneglefart og ... ja.. jeg liker å kjøre litt "friskt"... er veldig flink i 50 soner og sånn, men på den brede landevei så .... I alle fall så kom varselet om overtredelsen i posten. HA! bare 2600! Hadde bare et snitt på 94 km.... Må ha vært litt sløv slik at jeg slakket litt på pedalen. ...... Burde selvfølgelig vært litt voksnere og tenkt "Fy fy!"... men jeg er nå en gang ikke der jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 21. mai 2012 #660 Del Skrevet 21. mai 2012 Fartsbot kan være en dyr tabbe, men du slapp jo greit unna likevel, da Og jammen er det herlig å føle at sommeren er i anmarsj! Måtte kaste jakke på formiddagen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå