Gå til innhold

Spiralis

Spiralis

Anbefalte innlegg

Jeg vil sove! :Gjesp: Vært trøtt i hele dag.

Både i natt og i gårnatt så har jeg drømt skikkelig intenst og våknet av drømmene mange ganger gjennom natta. Drittrøtt nå jeg skal på jobb. Svært varierte temaer. Noen mindre behagelige, noen veldig rare og på den positive siden så har mange av drømmene på morgenkvisten vært av svært politisk ukorekt karrakter. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nam! :)

Lettstekt tunfisk med rosepepper.. Nam! :spise:

Lett stekt utenpå, fersk og rå inni. Litt remulade på toppen... Nam! .. Nam Nam. :spise:

Sukk! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam! :)

Lettstekt tunfisk med rosepepper.. Nam! :spise:

Lett stekt utenpå, fersk og rå inni. Litt remulade på toppen... Nam! .. Nam Nam. :spise:

Sukk! :rodmer:

Ja takk! Sleng over en bit til meg også du. :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk! Sleng over en bit til meg også du. :pls:

Desverre. Heeeelt tomt. :rodmer: Ellers skulle jeg sendt en ekspresskurèr med deilig nammenam oppover. :)

Tror jeg må ha vært pusekatt i et tidligere liv. Skrekkelig glad i delikat sjømat. Nesten så jeg begynner å male når jeg har sjømat innen rekkevidde. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi nok to som har vært pusekatter i våre tidligere liv. Jeg elsker også sjømat. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hviler ut på sofan etter påskeferien. God og sliten. Tror det blir tidlig senga i kveld.

Har vært skikkelig godt å få seg noen konserter, litt uteliv og sene kvelder. Gjør godt for sjela. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapp dag på jobb. Bytte innhold i kofferten i kveld. Reiser på to dagers ledersamling i morgen tidlig.

Da er det tid for middag. :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ledersamling har vært matnyttig (og kanskje litt sosialt ;) )

Jo da. Fikk gjort mye og hadde det sosialt på kvelden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Dagen siger sakte men sikkert frammover. Har vært rolig på morgenkvisten, men nå begynner lysten til å skru opp tempoet å komme.

Må få handla litt, ganske snart. Skal se kamp på pub sammen med ene kompissen i ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Driver å baker min første kake noen sinne. Surdeigskake som har putra i 10 dager. Tenkte litt på å ta den med på jobb i morgen. Litt usikker :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er jammen modig! Første kake du baker noen sinne - også setter du igang med en surdeigskake. :hakeslepp: Jeg har bakt hundrevis av kaker, men har enda ikke turt prøve meg på surdeigskake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss! Det så spennende ut. Får sannelig håpe det havner en "Herman" hos meg en eller annen gang også. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg ikke se et minste sekund mer på nyheter i dag. Kvalm av det ekle smilet til Breivik. Og så våger han å bli rørt til tårer av den forkvaklede powerpoint-presentasjonen sin. Motbydelig! :angry:

Heldigvis vises MFK - Viking på TV så man kan tenke på noe hyggeligere.

Endret av Spiralis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...