Gå til innhold

Spiralis

Spiralis

Anbefalte innlegg

Har lest gjennom tiltalen mot Breivik. Skulle på en måte gjerne vært det foruten, men det kjennes det som en plikt å sette seg skikkelig inn i den.

Vemmelsen er større en harmen.

Endret av Spiralis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En kopp med fredagskaffe? :kaffekopp: Håper du får en fin helg. :klem:

Har ikke lest hele tiltalen mot Breivik jeg. Men vurderer å gjøre det før rettsaken starter. Gjennom mitt engasjement i foreningen møter jeg mange som sliter psykisk. Og jeg bør vel være relativt bra oppdatert på det som skjer, for å kunne svare på spørsmål og hjelpe til med å rette opp i misforståelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kopp med fredagskaffe? :kaffekopp: Håper du får en fin helg. :klem:

Har ikke lest hele tiltalen mot Breivik jeg. Men vurderer å gjøre det før rettsaken starter. Gjennom mitt engasjement i foreningen møter jeg mange som sliter psykisk. Og jeg bør vel være relativt bra oppdatert på det som skjer, for å kunne svare på spørsmål og hjelpe til med å rette opp i misforståelser.

Det sitter i bevistheten lenge når man har lest den. Ødelegger definitivt kvelden for deg så ikke les den en dag du trenger å ha det ok. Makan til kald og kynisk ondskap. Og det gjentas om i gjen og om igjen side opp og siden ned. Det virker som det aldri tar slutt. :tristbla: Ikke det minste hint av medlidenhet noe sted. Samme mønster hele tiden. Det framgår med en så motbydelig klarhet av skadene på de døde at de først er skadeskutt og deretter henrettet med skudd mot hodet. Jeg klarer ganske enkelt ikke å forstå en mann som skadeskyter en liten jente for så å gå bort til henne, se henne i ansiktet, mens hun ligger der såret og hikstende, for så å skyte henne i ansiktet... Og deretter gå til den neste og den neste og den neste..

Det mest kvalmende og opprørende jeg kan huske å ha lest. :tristbla: Likevel syntes jeg at man bør lese påtalen. Det er viktig å få innsikt i sakens realiteter og ikke basere seg på mediaoppslag. Det syntes jeg man skylder offerene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Stille morgenstund. Litt søvndrukken og frossen. Koser meg i godstolen ved vinduet og venter på at lyset og kaffen skal vekke meg sakte opp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nyter en innedag mens jeg ser ut på :regn:

Ører og øyne sensurerer alle opplysninger om den man omtaler som "regn"! :) Slikt fins ikke! Har aldri hørt om det.. Vil ikke høre! :fnise:

Varmegrader, snøsmelting, vår og SOOOOL! :bolledeig: Eneste språket jeg forstår i dag! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn for å ha sagt det så har jeg kjørt cabrioleten med taket nede i dag.. :sjenert: (påtatt sjenert)

:danse::briller::reise:

:bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:regn: :regn: :regn: :regn: :regn: :regn: :regn: :regn:

Beklager, men jeg forstår ikke dialekten. Blir desuten distrahert av den vakre skyløse solnedgangen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært dagen for de tunge og vanskelige samtalene på jobb i dag. Er skikkelig sliten. Så snart jeg har fått spist så tror jeg at det er lurt å ta på seg skoene og gå seg en rolig tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våren har kommet og barn som vokser må ha nye sko for våren. På vei forbi en skobutikk møtte jeg en burkadame med barnevogn og to pjokker på ca 3 år. Begge hoppet intenst i sine nye blinkesko (sånne barnesko som har blinkende dioder langs kanten når man setter foten hardt ned)

Måtte liksom gi vei for forsamlingen og da griper den ene pjokken hånden min og hopper intenst for å få vist fram blinkeefekten. Den som hadde vært liten gutt! :rodmer:

Hvorfor har man ikke blinkesko for voksne?.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blinkesko for voksne må være en ny forretningsidè for deg Spiralis. :hoppe:

En serie blinkepumps for damene kansje. Sølvfargede pumps med hvite dioder langs sålekanten. Plå dioder på blå pumps.. Blinkesko på dansegulvet. Mulighetene er uendelige. :idesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var grytidlig på jobb i dag og i går. Derfor gjkk jeg litt tidlig hjem i dag. Løpt rundt som en duracel-kanin begge dagene. Har organisert opplæring fra ledere og medarbeidere i en ny enhet vi skal få i produksjon om noen måneder. De skulle lære om hvordan vi jobber. Litt armer og bein for meg, men resultatet ble bra.

Snøen fortsetter å smelte. Kjøpte med meg to øl på vei hjem. Tror jeg skal sette meg ut i sola og nyte de. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En serie blinkepumps for damene kansje. Sølvfargede pumps med hvite dioder langs sålekanten. Plå dioder på blå pumps.. Blinkesko på dansegulvet. Mulighetene er uendelige. :idesmil:

Go for it! :tommelsmil:

Var grytidlig på jobb i dag og i går. Derfor gjkk jeg litt tidlig hjem i dag. Løpt rundt som en duracel-kanin begge dagene. Har organisert opplæring fra ledere og medarbeidere i en ny enhet vi skal få i produksjon om noen måneder. De skulle lære om hvordan vi jobber. Litt armer og bein for meg, men resultatet ble bra.

Snøen fortsetter å smelte. Kjøpte med meg to øl på vei hjem. Tror jeg skal sette meg ut i sola og nyte de. :)

Håper du får en roligere dag på jobb i dag. Ha en flott fredag og helg Spiralis. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...