Gå til innhold

Spiralis

Spiralis

Anbefalte innlegg

Skikkelig sliten. Januar er bestandig en av de mest krevende månedene på jobb og mandag er den mest hektigste dagen. I morgen blir det jobbing til langt på kvelden. Blir mest jobb og lite annet i ukedagene nå. Glad jeg tok meg mye fri før jul. Bare å ta vare på meg selv og folka mine så blir det nok vår i år også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:kaffekopp:

Litt formiddagskaffe nå så er jeg klar for å stikke ut. Skal på forballpub med ene kompissen i ettermiddag.

På torsdag etter jobb stakk jeg og han andre bestekompissen på hyttetur. Var et hyttetak som trengte å bli måket av. Hadde en hyggelig kveld med yatzy og vin forran peisen. Kom hjem tidsnok til Game of Thrones. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har gode dager for tiden. :) Hyttetur og fotballpub er sånt som får mørketida til å gå litt fortere. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og handla masse pizza til folka mine, som skal jobbe overtid i kveld, før jeg tusla hjemmover. Sitter her med innmari lyst på pizza. :sjenert:

Glemte lue og hansker på jobb. Liiit småkald på ørene da jeg kom hjem.

Ser på pjokk med blånisselue som går på ski i parken.

Har masse videokonferanser denne uka for flere av de andre lederne er opptatt med intervjuer, så ekstra mye havner på min pult. Snart er det helg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spådd 25 minus på lørdag og nesten det samme på søndag. :sjokkert:

.... Planlegge inneaktiviteter for helgen..

Jeg har oppnådd et nært, varmt og omsluttende forhold til dyna i det siste. :rodmer: Vi sliter veldig med å gi slipp på hverandre om morgenen. Våkner tidlig og smilende, men vi vil bare ligge tett inntil hverandre og kjenne mykheten og varmen. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dyna er alltid veldig god om morgenen! Oi oi, skal det bli så kaldt i helga, altså! :overrasket:

Jepp! Har hentet inn ekstra ved. Blir nok litt peiskos i helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bød seg en anledning til å ta seg litt tidlig fri i dag. Hadde et videomøte som viste seg særs effektivt og målrettet. :) Ferdig på halve tiden og antakelig kan jeg ta fri fra lunchtider i morgen også! :bolledeig:

Har kost stolen litt så nå lurer jeg på å finne på etellerannet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heeeeeeelg!!! :bolledeig:

Ikke det at jeg har spesielt aktive planer for helgen. Det var 21 minusgrader da jeg gikk på jobb i dag tidlig og det blir nok kaldt i morgen også. Henta inn ekstra ved i går så jeg er klar for innehygge med peiskos og vin. Har funnet fram tegneblokk og kullstifter, en stabel bøker, skalpellsettet og oassis. Blir bra innekos dette. Kjøleskapet er smekkfult, så jeg åpner ikke ytterdøra med mindre noen ringer på. :)

Blir sedvanlig trening innimellom. Løpe trapper og trene med vekter. Skal ikke i dag, men resten av helgen har jeg god tid til å få meg noen solide økter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minus 17 på baksiden av huset. Lagt en presenning utover snøen på verandan i andre og lempet alt av overmadrasser, dyner og puter ut. Har aldri hatt noen konflikt med middene i senga. De har aldri vært slemme mot meg, Vi har hatt et kammeratslig forhold, men nå skal de dø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg også kunne drepe midden på den måten, men her går ikke det. Slenger jeg sengetøyet ut på plattingen her blir det øyeblikkelig soveplass for nabolagets katter...

Håper du nyter en rolig lørdag foran peisen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Søvnig. Sto opp nå nettop. Var deilig å sove lenge :)

Ble invitert bort til et vennepar i går. Passet bra. Jeg begynte å bli litt mett av å sitte forran peisen. Kos med peis, men det var godt med litt sosialt også. :)

Tror det blir mest vasking og støvsuging i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake fra seminar. Godt å bare være publikum. De siste gangene har vi delegert hele greia til noen av folka våre. Kjekkt med flinke folk! Veldig fint å se hvor utrolig bra de får det til. :)

Sløve litt i kveld. Blir stor kveld med gjengen i morgen. LFC v.s. man u.

Samboern til ene bestekompissen har beordret at han skal overnatte hos meg etter kampen p.g.a. rotbløyte. :ler: Han kom drita og brølende hjem til barn og svigermor etter sist storkamp, så hun (samboeren) var rimelig bestemt angående overnatting. :ler:

Hmmm... Funderer litt på hva jeg skal finne på i kveld. Er troende til å synke ned i sofaen så jeg burde sparke meg selv ned i snekkerkjelleren. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp::Gjesp: Sover utrolig mye for tiden. Ikke att jeg blir noe mer våken av den grunn. Gjesper til langt på dag.

Har ringt mamma og ønsket lykke på morsdagen. Ringt til brodern og minnet han på at han også må ringe til mamma.

Vaske klær, støvsuge og slikt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag :kaffekopp:

Er du storebror, etter som du må minne bror om å ringe mamma? ;)

Jeg er lillebror med en litt fjern og surrete storebror. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God dag! :kaffekopp: Du er ikke den eneste som er trøtt og lei av vinter og mørketid. Men det går heldigvis fort mot lysere tider nå. :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag! :kaffekopp: Du er ikke den eneste som er trøtt og lei av vinter og mørketid. Men det går heldigvis fort mot lysere tider nå. :bolledeig:

Merker godt at det begynner å bli lysere dager. :) Gleder meg skikkelig til plussgradene kommer og snøen smelter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...