Spiralis Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #441 Del Skrevet 23. desember 2011 Riktig god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 23. desember 2011 #442 Del Skrevet 23. desember 2011 God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 28. desember 2011 Forfatter #443 Del Skrevet 28. desember 2011 Sendte hjem foreldrene mine med toget i formiddag. Da har jeg et par dager før brodern med fam kommer på nyttårsfeiring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 29. desember 2011 #444 Del Skrevet 29. desember 2011 Skikkelig familiejul for deg, skjønner jeg. Håper du har hatt en fin jul så langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. desember 2011 #445 Del Skrevet 29. desember 2011 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 29. desember 2011 Forfatter #446 Del Skrevet 29. desember 2011 Skikkelig familiejul for deg, skjønner jeg. Håper du har hatt en fin jul så langt Svært familiete jul i år. Vi var på dagsbesøk til brodern tidligere i uken. 11 familiemedlemmer til bords ble en bra pratesyk afære, men det har vært kjempekoselig. Vi blir bare fem på nyttårsaften, bortsett fra når vi skal sende opp fyrverkeri. Kommer noen vennepar med barn for å skyte opp fyrverkeri sammen med oss i parken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 29. desember 2011 Forfatter #447 Del Skrevet 29. desember 2011 God morgen! God ettermiddag Sauen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 31. desember 2011 #448 Del Skrevet 31. desember 2011 Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 31. desember 2011 Forfatter #449 Del Skrevet 31. desember 2011 Årets siste morgen, årets siste soloppgang og årets siste morgenkaffe. Har litt lyst å ta en runde på skøyter før jeg begynner med forberedelsene til nyttårsmiddagen. I dag blir det honningglaserte andebryst med rosenkål, rødkål, rotmos og mandelpoteter. En god Burgunder å drikke til. Tror det blir nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 31. desember 2011 #450 Del Skrevet 31. desember 2011 Den menyen hørtes fantastisk ut. Godt nytt år Spiralis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #451 Del Skrevet 4. januar 2012 Snart er det vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 4. januar 2012 #452 Del Skrevet 4. januar 2012 Akkurat det håper jeg du har rett i! Gleder meg veldig til vår og sommer nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. januar 2012 #453 Del Skrevet 6. januar 2012 God morgen. *melder meg inn i klubben for de som gleder seg til vår og sommer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #454 Del Skrevet 6. januar 2012 God morgen, godt nytt år, god helg und zu weiter I dag har jeg rydda unna de siste sporene etter jul og nytt år. Jeg har ikke noe nevneverdig behov for at det skal skje noe sosialt i helga så jeg tenkte å bruke tiden til å male en vegg i gangen. Pr. i dag er veggen kledd med noe 50-talls finerpaneler som skal ligne på oljet-eik. Veldig livløs, blass. I tillegg så er veggen langt fra noe vindu og det blir litt mørkt der. Nå skal jeg ha meg en kaffekopp til og så skal jeg se over hva jeg har av maskeringstape, dekkpapp, grunning og diverse malerutstyr, før jeg tar en tur på Maxbo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 6. januar 2012 #455 Del Skrevet 6. januar 2012 Ha en fin fredag med huslige sysler! Nydelig vær over indre østland i dag også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #456 Del Skrevet 7. januar 2012 Nam! Brukte kvelden i går til å grunne veggen i gangen. Jeg får vist besøk i kveld så jeg burde egentlig utsette resten til i morgen. Vet ikke.. .. Har veldig lyst til å hoppe i det nå i formiddag. Det vil jo medføre litt malingslukt her i kveld, men ... ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #457 Del Skrevet 8. januar 2012 Par kopper til så skal jeg sette i gang å male. Etterpå så skal jeg gå på skøyter på skøytebanen i parken. Det snødde litt i går og i natt. Tror jeg skal ta med meg bort snøskuffe og få unna snøen på isen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. januar 2012 #458 Del Skrevet 8. januar 2012 Morn Spiralis. Har akkurat sjenket i nr 2, og drikker den gjerne i selskap med deg. Håper du får en fin dag på skøytebanen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 8. januar 2012 #459 Del Skrevet 8. januar 2012 Mårnings Ha det gøy på skøytebanen! Flott vær å være ute i i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #460 Del Skrevet 8. januar 2012 Morgen begge to. Dette ble en helt annen farge enn jeg hadde sett for meg! Det var fyldigere farge enn jeg hadde sett for meg og i stedet for en svak brun nyanse så er det en slags kremgult.... Gi meg en kvinne med fargesyn! Vel vel ... Fire timer til neste strøk så det er bare å finne fram skøytene og komme seg ut i gnistrende vintersol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå