Gå til innhold

barnehagebarn og påkledning

Anbefalte innlegg

Gjest princessa
Skrevet

Hei:)Nå går det snart mot vår, så da lurte jeg på når dere med barnehage barn i 3-5 års alder går over fra å bruke ullundertøy til å bruke bomullsundertøy.Og når dere slutter helt med vintersko og går over til litt lettere sko. Og når dere slutter med vinterdress og går over til utedress uten for? Jeg vet dette er litt forskjellig. Men er greit å høre hva andre gjør.:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)Nå går det snart mot vår, så da lurte jeg på når dere med barnehage barn i 3-5 års alder går over fra å bruke ullundertøy til å bruke bomullsundertøy.Og når dere slutter helt med vintersko og går over til litt lettere sko. Og når dere slutter med vinterdress og går over til utedress uten for? Jeg vet dette er litt forskjellig. Men er greit å høre hva andre gjør.:)

når snøen er helt borte er det bort med cherrox og vintersko. Cherrox blir byttet ut med vanlige støvler, og vinterskoene med noen kraftigere joggesko. Men det skal jo selvfølgelig være vår i lufta, sånn 6 grader pluss. har gjerne på dem tynne ullsokker, slik at de er sikre på å holde varmen. Slutter med dress med for rundt samme tid, men har fleece tøy liggende i bhg, så kan de som jobber der ta å kle barna mine etter temperatur.

Ulltøy er her forbeholdt minus grader,eller ikke varmere enn 3 pluss.

Skrevet

Vi bruker ullundertøy hele året vi.

På de varmeste dagene om sommeren blir det t-skjorte og andre sommerklær, men ellers er vi meget glad i ull her i huset :)

Ulla varmer når det er kaldt og svaler når det er varmt og ungene og barnehagepersonalet er fornøyd så da fortsetter vi sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...