Gå til innhold

Hvor full ble du på utdrikkningslaget ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble drukket ut for en tid siden. Opplegget på dagtid var festelig, men det er ikke temaet her. Jeg drikker moderat og hadde egentlig ikke tenkt å bli full, men slik gikk dt jo ikke. Jeg ble dritings når sant skal sies. Til slutt ble jeg båret til sengs av noen veninner som var tgemmelig påseilet selv. Det var jo gøy på sitt vis, men det var litt uvant også. det fikk meg til å tenke på om dette er så vanlig som man kan få intrykk av?

Så her er spørsmålet mitt: Ble du full da du ble drukket ut, hvor full ble du og synetes du det var greit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt sikkert ikke noen her inne som ble fulle. Bertene her vil ikke innrømme at de drikker seg fulle, de nipper bare til en cider. De synes det er umodent å drikke seg full og de ser ned på de som gjør det.

Skrevet

Jeg ble ikke full. Og det var nesten merkelig, for jeg hev i meg alt de ga meg av alkohol. Og syntes det ville vært helt på sin plass i eget utdrikningslag å i allefall bli i overkant brisen.

Jeg lurer på om "smådrikking" av mange enheter men spredd utover mange timer ikke gir den helt store rusen. Men hvis jeg hadde drukket en tilsvarende mengde fra kl åtte på kvelden til kl tolv, ville jeg nok blitt pærings.

Jeg tror også at jeg er litt kontrollfrik, og det å ikke vite hvor vi skal og hva som skjer etterpå, gjorde at sansene mine var skjerpet hele kvelden, og når man ikke slapper helt av eller konsentrerer seg om en viktig oppgave, så virker ikke alkoholen like godt som vanlig.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble ikke så full. Dagen var proppfull av aktiviteter så det var ikke stort tid til drikking. Mange av aktivietene passet heller ikk sammen med alkohol. Det var ikke før på kvelden vi tok sjansen på å drikke for alvor, men da tror jeg alle var så slitne at de tok det med ro.

Dette er en dag jeg virkelig husker som et fantastisk minne. Det hadde jeg nok ikke gjort hvis jeg hadde vært dritings fra morgen til kveld.

Skrevet (endret)

Fint med en del svar!

Endret av Helene70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...